אסטרטגיית קידום אתרים בגוגל 2021

קידום אתרים

רובכם תשמעו את המונח SEO שנזרק סביב שיווק דיגיטלי, עסקים מקוונים או מעגלי אינטרנט בכלל. בלי קשר, תתפלאו כמה אנשים פשוט זוכרים את שלושת האותיות האלה אבל אף פעם לא מבינים באמת למה הם מתכוונים.

 

אסטרטגיית SEO 2021

אם זה אתה, אנחנו מכוסים אותך, ואם זו הפעם הראשונה שאתה נתקל בביטוי, יש לך מזל. בפוסט זה, תלמד את כל מה שאתה צריך לדעת בכדי לבצע אסטרטגיית SEO יעילה (אופטימיזציה למנועי חיפוש). אנחנו הולכים להדריך אותך:

 

מה זה קידום אתרים ומדוע זה חשוב מתמיד

היסודות של אסטרטגיית SEO (מילות מפתח, מטא נתונים ובניית קישורים, רכיבים טכניים).

שמונה טקטיקות ספציפיות שיקבעו אתכם להצלחה ב- SEO בהתבסס על מגמות קידום אתרים בשנת 2021.

החשיבות של קידום אתרים בשנת 2021

על פי ספארי דיגיטל, כ -61% מהמשווקים מאמינים כי קידום אתרים הוא המפתח להצלחה מקוונת, ולכן עסקים מודרניים מקצים אליו בממוצע 41% מתקציב השיווק שלהם. בקיצור, לקחת את הזמן לשרטט אסטרטגיית SEO נכונה יכול לחולל מהפכה לא רק בתנועה המקוונת שלכם אלא גם בעסק כולו.

 

בהתחשב באופן שבו העולם נמצא כרגע, השימוש באינטרנט הוא גבוה כפי שהיה. COVID-19 גורם לנו לעשות יותר קניות באינטרנט, להזרים סרטים וטלוויזיה אפילו יותר מהרגיל, ולהשתתף במספיק פגישות זום לכל החיים. קידום אתרים היה חיוני עבור כל כך הרבה ארגונים במהלך שנת 2020 ואנו מצפים ש- 2021 יהיה זהה. אז כאשר אנו מתקרבים לשנה החדשה, כיצד תוכלו ליצור אסטרטגיית SEO שעוברת עם הזמן? ובכן, בואו נתחיל עם היסודות.

 

היסודות של אסטרטגיית SEO יעילה

SEO הוא למעשה הנוהג להשתמש בעקרונות תוכן איכותיים מסוימים ובשיפורים טכניים לשיפור התעבורה והדירוג המקוון שלך ב- SERP (דפי תוצאות מנועי חיפוש).

 

גם לכמות יש חלק גדול. כתיבת תוכן רב יותר, שימוש בקישורים רבים יותר ושימוש במגוון רחב יותר של מילות מפתח היא דרך נהדרת לדרג גבוה יותר לאורך זמן – זה נקרא ‘קנה מידה’ וזה פחות או יותר איך זה נשמע.

 

אז יש כמה דברים שהכנסנו לשם. לפני שנתקדם יותר מדי לפנינו, בואו נפרט את הכלים העיקריים שבהם תשתמשו בכדי להתחיל בבניית אסטרטגיית קידום אתרים שלך בשנת 2021:

  • seo strategy 2021

  1. מילות מפתח

מילות מפתח הן ביטויים שמחפשים בדרך כלל בגוגל, בינג וכו ‘והם חלק מכריע בקביעת דירוג האתר שלך. השתמש בכמות הנכונה של מילות מפתח במקומות הנכונים ועם הזמן תראה את הדפים שלך מטפסים בדירוג העמודים של גוגל.

אסטרטגיית מילות המפתח השתנתה הרבה עם השנים, פעם זה היה רק כמה שיותר דברים שם, אבל הרבה תוכן הפך לספאם ואז אתרים נענשו בסופו של דבר על ידי האלגוריתמים של גוגל. בימים אלה עליכם לבצע את המחקר, להשתמש במגוון רחב יותר של מילות מפתח ולהתאים אותן באופן טבעי. גוגל הופכת חכמה יותר מדי יום, אז הם יגרמו לך לעבוד בשבילה.

  1.  מטא נתונים

בהתבסס על הבסיס שהונח באמצעות מחקר מילות מפתח, מטא נתונים הם לא רק חשובים באותה מידה אלא הם ללא ספק הדרך הישירה ביותר בה אתה יכול לשכנע גולשים להגיע לאתר שלך, מכיוון שזה אחד הדברים הראשונים שגם גוגל וגם מבקרים פוטנציאליים יראו. גוגל משתמשת במה שמכונה ‘סורקים’ (דמיינו עכבישים זעירים של רובוטים), כדי לסרוק דרך אתרים ולאסוף מידע שתואם לשאילתות חיפוש, ומכאן הדירוגים: הרלוונטי ביותר בחלק העליון.

בעת סריקת אתרים, לאחר אינדקס הראשון של כתובת האתר, מטא נתונים הם אחד הדברים הבאים ברשימת הבדיקה שלהם. זה כולל כותרות מטא ותיאורי מטא – כלומר כותרת הדף ושורת התצוגה המקדימה הקצרה שאתה רואה כשאתה מחפש משהו בגוגל – וכן תגי alt לדברים כמו תמונות (כמעט כמו שם משני אם גוגל תתקשה לקרוא את הראשון. ). אתה יכול לחשוב על מטא נתונים כמעט כמו על חלון הראווה שלך.

  1. בניית קישורים

כשאנחנו עוברים לצד הטכני יותר של הדברים, גורם מכריע נוסף בביצועי SEO הוא רכישת קישורים נכנסים. זה כאשר אתר אחר מקשר לשלך במאמר או בבלוג. לא רק שזה עוזר לך להשיג מה שמכונה סמכות תחום, אלא גם משפר באופן ישיר את הסיכוי שאנשים ילחצו לאתר שלך אם הוא מופיע בתחומים אמינים אחרים.

אתה יכול להרוויח קישורים אורגניים פשוט על ידי כתיבת תוכן מרתק: ככל שעבודתך טובה יותר וככל שתתאים יותר קרוב לכוונת החיפוש של אדם, כך יש סיכוי שאחרים בענף שלך יתייחסו לאתר שלך. תהליך כולל זה מכונה בניית קישורים ולמרות שאתה יכול פשוט לפנות לאתרים אחרים לקישורי סחר – quid pro quo – יש הרבה פעילויות אחרות שיכולות לעזור להאיץ את התהליך הזה:

בלוגים אורחים.

המלצות.

מענה על שאלות באתרים כמו Quora.

יצירת תוכן הניתן לשיתוף כגון סרטונים ואינפוגרפיקה.

שימוש באנשי קשר בתעשייה ושיתוף ברשתות חברתיות (למשל לינקדאין).

  1. קידום אתרים טכני רחב יותר

בהמשך לכך, ישנן בעיות טכניות שונות אחרות בחלק האחורי של האתר שלך שברגע שטופלו, יכולות לעשות הבדל עצום בתוצאות ה- SEO הכוללות שלך. בסופו של יום, אם ה- UX (חווית משתמש)של האתר שלך אינו חלק ונגיש, יהיה קשה לכל מבקר לעשות משהו משמעותי באתר שלך. בהקשר, למעלה מ -50% מכל התעבורה המקוונת היא ניידת, ולכן כשמדובר בדברים כמו UX, הדברים הטכניים חשובים.

בין אם זה הקפדה על מהירות אתרים מהירה, הסרת קישורים נכנסים ‘רעילים’ (קישורים לאתרים שנחשבים לא רלוונטיים או לא מהימנים וכו ‘), או יצירת מפת אתר XML ברורה עם מבנה URL נקי, כל הטיפים הטכניים של SEO יכולים להיות ענקיים כאשר זה בא להבטיח את הדירוגים הגבוהים יותר. אתה לא רוצה שמשהו יפריע לקידום אתרים לבצע את עבודתו, מה שמאפשר לאנשים למצוא את האתר שלך באופן אורגני.

מדוע SEO וחיפוש אורגני חשובים?

אם אתם מחפשים אריכות ימים וחסכוניות בכל הנוגע לשיווק הדיגיטלי שלכם, לא ניתן לנצח אסטרטגיות חיפוש אורגניות המונעות על ידי SEO. לא רק שקידום אתרים זול יותר מפרסום בתשלום, אלא שההשפעות שלו ארוכות יותר. בעוד שצריך לחדש קמפיינים של PPC ועלויות הצעת מחיר משתנות, כלי מעקב של SEO משתמשים בנתונים אורגניים כדי לאסוף רשימות של מילות מפתח ולהמשיך להעלות רעיונות נוספים לתוכן ככל שתעמיק יותר.

אמנם, SEO יכול להרגיש בהתחלה כמו כוויה איטית. עם זאת, תוכל להתחיל לראות עליות רציניות בתנועה הכוללת ובדירוג שלך לאחר מספר חודשים. יתר על כן, ככל שאתה נשאר יותר זמן, כך אתה בונה יותר קישורים נכנסים וסמכות אתרים, כלומר אתה יכול ללכת על מילות מפתח גדולות וטובות עוד יותר, וכן הלאה וכו ‘.

אפילו התחלה בקצה השני של הספקטרום – מיקוד למילות מפתח בעלות זנב ארוך וריאציות מפורטות יותר – במיוחד כשמדובר בתוכן ובנושאי משנה ספציפיים, היא דרך מצוינת עבור חברות קטנות ובינוניות לראות תוצאות מוקדם ולבנות פלטפורמה לקראת מומנטום. למעלה משליש מכלל שאילתות החיפוש של גוגל כוללות ארבע מילים או יותר (כלומר מילות מפתח עם זנב ארוך). לא רק שמילות המפתח הללו פחות תחרותיות ולכן קל יותר לדירוג עבורן, אלא שהן עדיין יכולות להניע הרבה תנועה מצטברת באופן אורגני.

              Seo-strategy-2021-write-for-humans

 

8 טיפים ליישום אסטרטגיית ה- SEO שלך ב- 2021

לא תמיד מדובר בניסיון ללכת על מונחי החיפוש הפופולאריים ביותר ולצפות להיות מסוגלים להתחרות בשחקנים הגדולים היישר מהשער. זה קשור להכרת הקהל שלך ולנסות לספק את התוכן, המידע והשירות הכללי שהם רוצים / זקוקים לו. עם זאת בחשבון, להלן שמונה טיפים לקידום אתרים אשר יעילים באותה מידה בשנת 2021 כמו תמיד.

 

  1. כתוב לבני אדם ראשון ומנועי חיפוש שניים

כפי שכבר הוזכר, האלגוריתם של גוגל נעשה חכם יותר מדי יום ומשתמש בקלט אנושי מתמיד, ממשיך להתאים טוב יותר את החשיבה שלנו. עם זאת, אין פרצה חכמה או נוסחת קסם להערים על מנוע חיפוש, אז אל תטרחו לנסות. כתוב לבני אדם ראשון ומנועי חיפוש במקום השני.

 

בסופו של דבר, העדיפות שלך צריכה להיות תמיד לספק לקהל שלך את מה שהוא מחפש, וזה מגיע רק באמצעות כתיבת תוכן מרתק ונטורליסטי ביסודו. כל אחד יכול לזהות מילת מפתח שעליה נעלו נעליים והמילוי בוטה עוד יותר, אז התאימו אותן למקומות שבהם זה הגיוני ואפשרו להניע מילות מפתח להעלות את התוכן שכבר אינפורמטיבי ובעל ערך.

 

  1. השתמש במילות מפתח ממוקדות בכל המקומות הנכונים

בעוד שהמוטיבציה צריכה להיות תמיד בני האדם, מנועי החיפוש השני, סלע התהליך כולו הוא מילות מפתח. לא רק שהם מגיעים ללב מה שמבקרים וגוגל מחפשים על ידי בידוד מונחי חיפוש נפוצים, אלא שגם SEO מניע 1000% יותר תנועה מאשר מדיה חברתית אורגנית, שהיא עצמה חולשת על יותר ממחצית התנועה המקוונת. לכן, אם מילות המפתח הן לב ליבן של SEO, הן צריכות להיות גם בלב כל מה שאתה עושה.

 

עם זאת, שוב, זה לא קשור רק לסחוב אותם בשמאל, בימין ובמרכז. הכל מתחיל במחקר מילות מפתח. השתמש בכלי SEO כמו Google Ads, Ahrefs ואפילו בסרגלי חיפוש פשוטים באתר כדי לזהות כוונות חיפוש רחבות ואת מילות המפתח שלך “seed”. ואז חפרו עמוק יותר כדי למצוא גרסאות זנב ארוך יותר, חקרו את המתחרים כדי למצוא פערים של מילות מפתח, ואל תשכחו לכלול אותם במטא-נתונים שלכם, כמו גם את טקסט העוגן לקישורים שלכם. לבסוף, זכור לא להשתמש במילות מפתח. התאם אותם באופן טבעי כדי לא לשבש את הקריאות של העותק שלך.

 

  1. 3. התמקדו בחוויית המשתמש (UX)

אין דבר גרוע יותר מאשר צורך לנווט באתר שאתה בקושי יכול להשתמש בו. למעשה, אחרי יותר מכמה שניות של תסכול, רוב האנשים לא טורחים וגוגל תתקשה להפיק גם את המיטב. דברים כמו קישורים מתים, עמודי שגיאות ומבני אתרים מבולגנים ישפיעו על מה שאנשים לוקחים מהאתר שלך.

 

לא רק שמשתמשים מעריכים חוויה טובה וניווט קל, אלא גם חלקות זו מסייעת לסורקי גוגל לסרוק את התוכן שלך ולקבוע את דירוג ה- SERP שלך. השתמש בכותרות ובפסקאות קצרות וקלות לקריאה, סידר את תיקיות המשנה שלך ובצע אופטימיזציה לנייד. כל הדברים הללו יעזרו להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה, לשפר את הדירוג ולייצר המרה טובה יותר בסך הכל.




  1. התמקדו בבניית קישורים רלוונטיים

כאמור, היבט מרכזי נוסף בבניית מוניטין של תחום / סמכות אתרים הוא בניית קישורים. כבר נגענו מדוע יש חשיבות לקישורים יוצאים / חיצוניים: אתה לא רק משפר את המידע שאתה מספק אלא שאתה יכול לקבל קישורים נכנסים הדדיים באמצעות הסברה וכו ‘.

 

יתר על כן, קישורים הם גורם דירוג מרכזי. בוטים / סורקים מגלים תוכן על ידי קישורים לדפים הבאים ושופטים עד כמה הם רלוונטיים לשאילתת חיפוש. זה נוגע גם לקישור פנימי, אז אל תפחדו לקשר לדפים שימושיים אחרים באתר שלכם במידת הצורך ובמקום שהוא מרגיש טבעי. 51% מהמשווקים מבחינים בהשפעה לאחר חודש עד שלושה חודשים של יישום אסטרטגיית בניית קישורים.

 

  1. עיצוב תוכן עבור קטעי טקסט מוצגים

קטעים מוצגים פחות או יותר שולטים ב- SERP בימינו. סביר להניח שאתה מכיר אותם גם אם לא שמעת את המונח לפני כן. הן תיבות התשובה המודגשות המופיעות בראש העמודים לרוב שאילתות החיפוש. אם אתה מצליח להרוויח קטע מוצג, אתה עושה משהו נכון.

 

ישנן אפשרויות מסוימות לעיצוב ולסגנונות שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את הסיכויים שלך לנחות קטע מובלט: נקודות תבליט, רשימות ממוספרות, אינפוגרפיקה ומענה ישיר על חיפושים מבוססי שאלה, עד כמה שם. אמנם ישנם נתונים המציגים קטעי טקסט לא תמיד גורמים לקליקים ישירים, שכן שאילתת החיפוש נענתה בתצוגה המקדימה של גוגל עצמה, אך יותר מ -19% מה- SERP הציגו קטעי טקסטים וספירה. הם מעולים להעלאת המודעות למותג ולהוצאת שם שמך לשם. לכן, הקליקים עדיין יגיעו.

 

  1. הסר את כל מה שמאט את האתר שלך

שוב אי אפשר להפריז בכמה פשוט זה להשיג את הדברים הטכניים כדי שהאתר שלך והתוכן הספציפי ידברו בעד עצמם. בין אם אתם כותבים בלוגים אינפורמטיביים, מוכרים מוצר / שירות או פשוט מכוונים מישהו לכיוון הנכון, האתר שלכם צריך להיות מהיר, נגיש וקל לשימוש. בימינו אנשים מצפים למידע מיידי ולתוצאות מיידיות. אם האתר שלך לוקח גיל לטעון, הוא פשוט ימשיך הלאה.

 

ישנן מספר דרכים בהן ניתן לשפר את מהירות האתר ואת החלקות הכוללת של ה- UX שלך: מחיקת תוספים ישנים / מושבתים, ניקוי הקוד שלך, אופטימיזציה ודחיסת תמונות שלך, וודא שתיקיות המשנה שלך זורמות והגיוניות, והשתמש בכלים כמו Google Page Speed ​​Insights או GTmetrix כדי להמשיך במעקב בעתיד.

 

  1. שימו לב לעדכוני האלגוריתם של גוגל

נגענו בזה בקצרה כבר אבל גוגל הופכת חכמה ואינטואיטיבית יותר מיום ליום. עדכוני הליבה והשינויים באלגוריתם הם קבועים ולעתים קרובות לא צפויים, כאשר אתרים נהנים או נענשים על מידת ההקפדה על העדכון האחרון.

 

דירוגים ועונשים נקבעים על ידי מגוון גורמים: נגישות, מהירות, פרסום מוגזם או תוכן זבל וכו ‘. למרות שלא תמיד ניתן להימנע מכך, ישנם מספר צעדים פשוטים שתוכלו לנקוט בכדי להישאר במרחק נגיעה. ראשית, הירשם לאתרי אינטרנט ופורומים בתעשייה כדי לעקוב אחר העדכונים האחרונים / הצפויים. קהילת Search Console של גוגל היא התחלה טובה – וודא לעקוב מקרוב אחר התנועה שלך באמצעות שירותים כמו Google Analytics ו- SEMrush כדי לראות היכן התרחשו עדכונים, כדי שתוכל להתאים את עצמך בהתאם.

 

  1. שפר תוכן קיים והוסף נושאי משנה חסרים

לבסוף, עליכם לזכור כי אין קו סיום אמיתי בכל הנוגע לאסטרטגיית ה- SEO שלכם. עדכונים מתמידים ונאבק עם המתחרים פירושם שתמיד יש עבודה, שלא לדבר על כך שאתה עדיין יכול לשפר את מה שעשית כבר. אם לא השתמשת כבר כראוי ב- SEO, חזרה ועדכנת תוכן עם מילות מפתח, קישורים נכנסים וקריאות טובה יותר היא דרך נהדרת להתחיל. אתה יכול אפילו להבטיח שדפים שהניבו ביצועים טובים יותר ישמרו על צמיחת התנועה או יבנו על תקן זה על ידי עדכון שוטף של אותם.

 

אם נחזור למחקר מילות המפתח שלך, זו הזדמנות נהדרת להשתמש בביטויים אלה ובניתוח המתחרים כבסיס לתכנית תוכן ארוכת טווח. כל מילת מפתח צריכה להסתעף לשפע של אחרות ויחד עם זה מגיעים רעיונות נוספים לתוכן. במקום לכתוב, נניח, חתיכה אחת של נושא ספציפי, הפוך אותו למאמר ‘אבן פינה’ שממנו הולדים מספר אחרים ספציפיים יותר. ניתן לבצע ביקורת תוכן נכונה באמצעות כלים כמו SEMrush ו- Yoast; הוספה ועדכון של תוכן ישן יכול להכפיל את התנועה שלך – רק נסה להפוך אותו לירוק עד כמה שניתן וודא שאתה משתמש בקישור הפנימי והחיצוני עליו דיברנו.

 

נעילת הצלחת קידום אתרים לשנת 2021

פוסט זה רק מגרד את פני השטח של מה שקשור SEO. זו דיסציפלינה שגוברת ומורכבת יותר מיום ליום, אך על ידי מתן כמה טיפים ניסויים ואמיתיים שעמדו במבחן הזמן בתחום זה, עליכם להיות מוכנים לטפל בכל מה ש -2021 זורק עלינו.

 

כדי לקבל מידע נוסף ודוגמאות של קידום אתרים למתחילים, בינוניים, עד למומחים, עומד לרשותכם שפע של משאבים. הנוף של SEO משתנה כל הזמן, אז אל תשאירו את זה יותר לשחק להתעדכן!





צריכים שהעסק שלכם יקודם טוב יותר?

צרו קשר עוד היום ותנו ללקוחות שלכם לבוא אליכם.

או להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

טלפון נייד

שם מלא

קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

פנייתך נשלחה בהצלחה

תודה, ניצור עמך קשר בהקדם