חברת SEO הדרך שלך להצלחה

מהי חברת קידום אתרים?

אני מעריץ גדול של המילים “חברת SEO”. יש לי נקודה רכה לזה. זו הדרך המושלמת לסיים פוסט בבלוג, למשל. זו גם אחת מאותן מילים שאינן בשימוש בשפות רבות.

בנוסף לכך, כדאי לשים לב לסוג החברה שאתה מקבל:

במקרה של חברות קידום אתרים, מה זה אומר?

בקיצור, זה אומר אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), אופטימיזציה עבור גוגל ומנועי חיפוש אחרים. להלן מספר שאלות נפוצות:

חברת קידום אתרים תוודא שהתוכן שלך מאוגד כהלכה על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים, כלומר הם יכולים לדרג היטב בדפי תוצאות החיפוש כשהם מבצעים חיפושי מילות מפתח. הם עושים זאת על ידי איסוף מידע על האתר שלך והתוכן שלו – כגון התדירות שבה אתה מעדכן את התוכן שלך – ושימוש באותות אלה כדי לייעל את האתר שלך. זה בדרך כלל כרוך בבניית קישורים נכנסים (קישורים שנרכשו) מאתרים אחרים שבהם אתה מוצג, או הקמת חשבונות מדיה חברתית שבהם תוכל לשתף את האתר שלך עם העולם.

חברת קידום אתרים טובה תספק לכם גם כתובות URL מותאמות לאתר שלכם היכן שמתאים (כדי שגוגל לא תצטרך לעשות את כל העבודה), כך שניתן יהיה למצוא אותה בקלות רבה יותר בדפי תוצאות החיפוש מבעבר.

דבר אחרון שכדאי לקחת בחשבון כאשר שוכרים חברת קידום אתרים הוא הניסיון הקודם שלהם בתחום זה: אם הם היו בחברה מסוימת בעבר ויודעים בדיוק מה הם עושים (ואיך לעשות את זה נכון), אז אולי כדאי להשקיע בו להחזיר אותם שוב – גם אם רק בתור עובד או יועץ – כי זה יכול לחסוך לך הרבה זמן וכסף בהמשך הדרך כשאתה מנסה להבין איך דברים צריכים להיעשות בעצמך!

מה עושות חברות קידום אתרים?

קידום אתרים הוא חלק מהותי מתמהיל השיווק עבור עסקים רבים. חברות קידום אתרים יכולות לעזור לחברה שלך לשפר את דירוג מנוע החיפוש ולהגדיל את התנועה. המפתח להשיג חברה כמו חברת קידום אתרים הוא למצוא חברה מוכרת ומכובדת, אז בצע את המחקר שלך.

אתה צריך לוודא שאתה מקבל תמורה טובה לכסף שלך, אתה צריך לוודא שהשירותים שמספקת החברה הם מה שהם מפרסמים ולא מייצגים את עצמם או את השירותים שלהם.

כיצד תוכל לבחור את חברת SEO המתאימה לעסק שלך?

במאמר זה, אנסה להצביע על כמה מההיבטים החשובים בבחירת חברת SEO שאינם מוזכרים באף אחד מהמאמרים של מומחי SEO. בנוסף, אסביר גם כמה מהסיבות שבגללן חשוב לבחור בחברת קידום אתרים טובה.

במאמר זה, אנסה להצביע על כמה מההיבטים החשובים בבחירת חברת SEO שאינם מוזכרים באף אחד מהמאמרים של מומחי SEO. בנוסף, אסביר גם כמה מהסיבות שבגללן חשוב לבחור בחברת קידום אתרים טובה.

אם אתם חושבים כיצד לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם, אולי כדאי שתקראו את המאמר הקודם שלי על איזה סוג של שירותי קידום אתרים יכולים להתאים לצרכים שלכם בצורה מושלמת מבלי לשבור את התקציב שלכם. זה היה די מסובך ומפורט אז אם תרצה שאכתוב עוד אחד על הנושא הזה, אנא הודע לי!

ציינתי למעלה שצריך לחשוב מעבר ליכולות מקצועיות בלבד. עם זאת, ישנם הרבה יותר דברים שבאים לידי ביטוי בבחירת חברה טובה מאשר רק מומחיות או ידע. הרשו לי להרחיב את הנקודות הבאות:

1) האם המוניטין שלהם מבוסס היטב? הדבר הראשון שאתה צריך לקחת בחשבון כאשר אתה מחליט היכן לעבוד עם סוכנות SEO הוא האם יש להם מוניטין טוב בפתרון בעיות של לקוחות ומתן שירותים מהשורה הראשונה בזמן. אם המוניטין שלהם גרוע מספיק, אז אתה צריך לחשוב פעמיים לפני שאתה שוכר סוכנות כזו, שכן סביר להניח שהם לא יוכלו לפתור את הבעיה שלך ביעילות וביעילות כפי שהם מבטיחים בדרך כלל.

2) האם הם שקופים? המשמעות היא שהם צריכים להיות שקופים ככל האפשר מול הלקוחות שלהם כדי שלא יהיו להם עמלות נסתרות או שכבות נסתרות בין לקוחות למנהלים. אבל אם נותנים להם מספיק זמן, אנשים לומדים אילו טקטיקות עובדות הכי טוב עבורם, כך שלהיות שקוף בהחלט לא מבטיח שלמות.

3) האם הם אמינים? גורם נוסף שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת סוכנות קידום אתרים הוא האם יש להם רקורד מוצק עם לקוחות קודמים שסומכים עליהם מספיק (או לפחות לא מחפשים במקומות אחרים). אם כן – אז אל תהססו להעסיק אותם מכיוון שביצועי העבר שלהם מרמזים שהם לא יהיו אמינים (ואם זה לא מדבר מספיק ברור עבורם – אולי בגלל שזה לא מספיק ברור). לחילופין, אם נראה שאף אחד לא סומך עליהם וכל לקוחות העבר שלהם לא נראים מרוצים מהשירות שלהם – אז אולי גם לא כדאי לסמוך עליהם.

מומחה קידום אתרים מומחה לקידום אתרים מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים פרילנסר קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה

מהם היתרונות בעבודה עם חברת קידום אתרים?

אתה משתמש בחברת האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שלך במשך שנים, ללא תוצאות. כדאי להסתכל על חברת קידום אתרים בה אתה משתמש כעת ולהחליט אם היא מתאימה לך.

וקצת מידע רקע: קידום אתרים הוא ענף ש

קיים מאז אמצע שנות ה-90. זה זכה לכינוי ‘מלך השיווק הדיגיטלי’ בשנים האחרונות, אבל אין לבלבל אותו עם מסחר אלקטרוני או שיווק באמצעות תוכן (שאפשר לעשות זאת גם בשילוב עם SEO). למעשה, זה לא כל כך קשור לכמה המוצר שלך טוב, אלא עד כמה האתר שלך מדורג במנוע חיפוש.

ראוי גם להזכיר שלא מדובר רק במכירת מוצרים. בעוד שהחלק הראשון של פוסט זה בבלוג התמקד במכירת מוצרים, זכרו שעבור אנשים רבים, הדאגה העיקרית שלהם היא לבצע דברים מהר יותר ויעילה יותר. עם כל זה נאמר ונעשה; החלטנו לכתוב את הפוסט הזה מכיוון שיש הבדלים רבים בין חברת קידום אתרים לספקית מסחר אלקטרוני (כמו אמזון או איביי); מה שחשוב להבין מה כל אחד מציע.

ישנם ארבעה מרכיבים עיקריים המרכיבים חברת קידום אתרים: מתכנן מילות המפתח צוות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ביקורת האתר

מהם הסיכונים בעבודה עם חברת קידום אתרים?

חברות קידום אתרים יקרות מאוד, והן אינן מספקות שום ערובה לכך שהאתר שלך ידורג טוב בגוגל. אם האתר שלך ייענש מעט, אולי זה לא משנה לך. עם זאת, אם האתר שלך ממוקד על ידי גוגל בעמוד תחרותי מאוד ואתה משתמש באחד משירותי ה-SEO המומלצים במאמר זה, הוא יאבד.

אם הייתי ממליץ על חברת קידום אתרים אחת, זו תהיה Basecamp SEO מכיוון שהן זולות יותר מחברות קידום אתרים אחרות (אפילו אלו המומלצות במאמר זה), יש להן ביקורות מצוינות והניסיון האישי שלי איתן היה חיובי מאוד; והכי חשוב, הם פשוט טובים במה שהם עושים.

כיצד להפיק את המרב מחברת ה-SEO שלך

העסק שלך הוא המותג שלך. ומותג מצליח מאוד הוא כזה שמוכר את עצמו. לא תגיע לשום מקום בלי אופטימיזציה טובה למנועי חיפוש (SEO).

חברת קידום אתרים מצוינת עם מוניטין מעולה ורקורד מוכח תעזור לך להפיק את המרב ממאמצי השיווק שלך. עם זאת, כמו בכל שיווק אחר, חשוב לעבוד איתם בשיתוף פעולה הדוק על מנת להגיע לתוצאות המועילות ביותר עבור העסק שלך. אל תבסס את כל מאמצי השיווק שלך רק על חברת קידום אתרים אחת. כל אחד מציע שירותים שונים, יש לו מטרות שונות ויש לו שיטות שונות להגיע ליעדים אלו.

כדאי גם לשקול מספר חברות קידום אתרים כשאתה מחליט עם מי מהם אתה רוצה לעבוד. חלקם יטפלו בכל ההיבטים של SEO בעוד שאחרים מטפלים רק באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). חלקם יתמקדו רק בפיתוח אתרים בעוד שאחרים יעבדו גם על אפליקציות מובייל; חלקם יספקו שיווק במדיה חברתית בעוד שאחרים יתמקדו יותר במודעות PPC; וכן הלאה.

אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים למודעות PPC, אז חפשו חברה שמציעה מודעות תשלום לפי קליק (PPC) ואין לה שירותים או סוכנויות אחרות המעורבות בתהליך הכולל. אם אתם מסתכלים על צורות שיווק אחרות כמו פרסום ברשתות חברתיות, קחו בחשבון אם הן מציעות גם אותן כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי מי להעסיק.

איך בוחרים מקדם אתרים בגוגל שבאמת יביא תוצאות?

מה לחפש במקדם אתרים בגוגל

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא הדרך הטובה ביותר להגביר את סמכות האתר שלך במנועי חיפוש ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

גוגל מספקת שני שירותים שונים מאוד: מנועי חיפוש, המתמקדים בדירוג התוכן של האתר שלכם; ו-AdWords לחיפוש, המתמקדים בהנעת תנועה לאתר שלך.

לגוגל יש קומץ של “מקדמי אתרים” מיוחדים במיוחד:

  1. Yahoo! מקומי עבור עסקים מקומיים
  2. Google Places עבור עסקים מקומיים ועסקים קטנים
  3. אדוורדס לפרסום במקומות אחרים מלבד דף תוצאות החיפוש של גוגל
  4. Localize עבור רישומי עסקים מקומיים וביקורות
  5. Google Blogger לבלוגים

היתרונות של שימוש במקדם אתרים של גוגל

לגוגל יש מגוון עצום של אתרים, כל אחד עם תכונות ייחודיות, תכונות שפשוט מקשות על הבחירה הנכונה. אני עושה את העבודה הזו כבר כמעט שש שנים, ואני יכול לומר בבירור: זה לא קל.

גיליתי שלגוגל יש דגם שעובד טוב מאוד למטרות רבות. אבל הדרך שבה הם עושים את המודל הזה לא מאוד ידידותית למשתמש.

מה שאני מתכוון בכך הוא שלמרות שיש לך אלפי אפשרויות במנוע החיפוש, אתה לא יכול פשוט לבחור אחת וללכת! אתה צריך לקחת את כולם בחשבון לפני שאתה חושב אפילו לבחור אחד. הסיבה לכך היא שגוגל יצרה מערכת מורכבת מאוד שבה לכל אתר יש לפחות שלושה גורמים או מרכיבים שתורמים לדירוג שלו: תוכן, סמכות ורלוונטיות. רק כדי לתת לכם מושג: אתר תוכן מעולה יספק את חווית המשתמש הטובה ביותר (מלבד איכות התוכן שלו), בעוד שאתר רשות יהיה רספונסיבי ביותר, בעוד שאתר סמכותי יהיה רלוונטי ורלוונטי ביותר.

בפועל, לוקח קצת זמן להבין מה עובד הכי טוב עבור האתר שלך – הצרכים הספציפיים שלך – אבל אל תדאג כי כל הגורמים האלה די קל להבין ברגע שאתה יודע מה הם. לאחר שעשיתי את העבודה הזו עם החברה שלי (שאני עושה כבר כמעט 10 שנים), הצלחתי להפוך את רוב השלבים הללו לאוטומטיים על ידי שימוש בכלי בשם Google Site Promoter, שמבצע התאמות אוטומטיות על סמך אלפי משתנים ב- אלפיות שניות כך שאין צורך בהתערבות אנושית יותר!

בנוסף ליכולת להשתמש במקדם אתרים בכמה מאות אתרים בתעשיות שונות כמו טכנולוגיה, נדל”ן ופיננסים – כך שכולם, החל מסטארטאפים קטנים ועד חברות Fortune 500 יכולים ליהנות מכלי זה – יש לו גם גרסה חינמית ש כל אחד יכול להשתמש! זה פשוט צעד אחד מביצוע אוטומציה של כל אסטרטגיית ה-SEO שלך בכמה קליקים בלבד!

כיצד לקבוע אם מקדם מתאים לעסק שלך

כשערוצים דיגיטליים חודרים כעת כמעט לכל היבט בחיינו, קל יותר מתמיד ליצור ולקדם אתר אינטרנט. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, איך בעצם תבחר איזו מהן תתאים לך ביותר?

ישנן מספר שאלות שאתה צריך לשאול כאשר אתה שוקל חברת SEO לפרסם את האתר שלך בה:

* מי החברה?

* במה הם מתמחים?

* כמה זמן הם בעסק?

* איזה סוג של תוצאות הם יכולים לספק? האם הם ממקדים מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלך? האם הם משתמשים במילות המפתח ה”שגויות” – או גרוע מכך, במילים שירתעו לקוחות מלהגיע לאתר שלך? אם חברה לא מתמחה במילות המפתח הנכונות, אולי הגיע הזמן לחפש במקום אחר.

חברת SEO היא יותר מסתם חברת שיווק. הם מבינים איך מנועי החיפוש עובדים. הם יודעים באילו אלגוריתמים גוגל משתמשת. הם מבינים את החשיבות של אופטימיזציה. והם יודעים אם נוהלי ה-SEO שלהם עובדים או לא (או אפילו אם הם עובדים בכלל). בקיצור, אל לנו להתמקד רק בחלק אחד של התהליך הזה – עלינו לשקול את כל ההיבטים של SEO כמו גם כל דבר, מכתיבת תוכן וקופירייטינג ועד עיצוב אתרים ופיתוח גרפי.

אם תרצה לקרוא עוד על מדוע חברות כמו Google Payroll עושות עבודה כה נהדרת עבור לקוחות ברחבי הארץ, עיין בפוסט הזה: http://cleverbusinessideas.com/google-payroll-seo-directors-are-doing-great-work /#more-3109

דברים שיש לקחת בחשבון בבחירת מקדם

בפוסט זה, אנסה לכסות כמה מהגורמים שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת מקדם אתרים בגוגל. גורמים אלה יעזרו לך לוודא שאתה בוחר את הטוב ביותר עבור העסק שלך.

כיום, רוב העסקים צריכים לייצר מכירות או לפחות להרוויח כסף מהאתר שלהם. ככל שהם מייצרים יותר מכירות, כך הם יכולים להרוויח יותר. על מנת לעשות זאת, הם צריכים אתרים מעוצבים היטב, מותאמים ומושכים לקוחות פוטנציאליים. הם צריכים תוכן כתוב היטב, רלוונטי ושימושי עבור קהל היעד שלהם. והם זקוקים למודעות מעוצבות ויעילות כדי להגדיל את ההמרות והמכירות.

יש הרבה דברים שחברות צריכות לקחת בחשבון בעת הבחירה באיזה מקדם אתרים של גוגל להשתמש:

1) האם האתר מותאם? גוגל אומר…

“זה חשוב כלומר, כל האתרים מותאמים למנועי חיפוש כך שהמבקרים יוכלו למצוא אותם במהירות.” (גוגל)

2) האם יש תמונות באתר? תמונות יהיו הרבה יותר רלוונטיות מטקסט ולכן יש סיכוי גבוה יותר שימצאו אותן במנועי החיפוש. וכן, תמונות באמת עוזרות להגדיל גם את ההמרות והמכירות! (גוגל)

3) האם יש קישורי טקסט בעמוד? קישורים לא רק עוזרים לך למצוא תוכן במהירות אלא גם למשוך מבקרים מדפים אחרים באתר שלך – זה חשוב מאוד מכיוון שגוגל מחשיבה קישורים במונחים של חשיבות כאשר היא מדרגת את האתר שלך בתוצאות החיפוש שלו. (גוגל)

4) האם יהיו מודעות כלשהן? פרסומות עוזרות להביא תנועה לאתר שלך וכן להמיר מבקרים לקונים של המוצרים או השירותים שלך. כיוון שכך, רוב החברות רוצות גם פרסומות טובות שנראות מושכות – במיוחד אם יש להן מוצרים או שירותים משלהן – וחושבות אילו מהן יעבדו הכי טוב עם ערכת צבעי הנושא או ביטויי מפתח. (גוגל)

5) עד כמה הרקע של התמונות נקי? יש הרבה רקעים שונים שם בחוץ… רקעים לבנים כנראה לא יהיו חשובים במיוחד ברוב המקרים, אבל אם אתם מתכננים להשתמש בצבעי רקע מותאמים אישית… וודאו שאתם לא משתמשים בתמונה מכלי עריכת תמונות כמו פוטושופ! (גוגל).

שאלות שיש לשאול לפני שכירת מקדם

ישנם סוגים רבים של מקדמי אתרים בגוגל, החל מצוותים מונעי נתונים הבונים מנוע חיפוש בעל אופטימיזציה גבוהה, ועד לפתרונות אוטומטיים שמריצים קידום באתר בזמן אמת. בפוסט זה, נבחן את הסוגים הנפוצים ביותר של מקדמי אתרים של גוגל הקיימים כיום בשוק:

  1. גוגל אנליטיקס
  2. גוגל אדס
  3. גוגל אדוורדס
  4. AdSense
  5. התראות פנדה

איך לעבוד עם מקדם כדי להפיק את המרב מהשירותים שלו

איך בוחרים מקדם אתרים בגוגל שבאמת יביא תוצאות? כדי לגלות זאת, נתקלנו במונח חיפוש בגוגל: “כיצד לבחור מקדם אתרים בגוגל”. זו שאלה די חשובה כי אנחנו תמיד מחפשים את ההזדמנות הגדולה הבאה להציע ללקוחות שלנו, והדבר הראשון שאנחנו עושים הוא לשלוח אותם לדף הזה.

לאחר קריאת המאמר הזה, אני יכול אפילו לענות עליו במילה אחת: איך בוחרים מקדם אתרים בגוגל שבאמת יביא תוצאות? לאחר קריאת המאמר הזה, אני יכול אפילו לענות עליו במילה אחת: איך בוחרים מקדם אתרים בגוגל שבאמת יביא תוצאות?

טיפים להפקת המרב מאתר Google שלך

לגוגל יש את מנוע החיפוש הגדול והחזק בעולם ולכן חשוב להבין כיצד למקסם את הכוח שלו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות כלי הנתונים הגדולים של גוגל.

גוגל מקלה על מפעילי אתרים לאסוף נתונים חדשים על האתרים שלהם ולהשתמש בהם. לדוגמה, אתה יכול להשתמש ב-Google Analytics באתר שלך כדי לראות כיצד מבקרים מקיימים אינטראקציה עם אתר ועל מה הם לוחצים, אם הם משאירים תגובה. אתה יכול גם לנקוט בפעולה מהתוצאות של כלי הביג דאטה של Google כמו AdWords, AdMob ו-DoubleClick Bid Manager.

Leave a Reply