כיצד לבחור מקדם אתרים מס’ 1 שיביא תוצאות

. פתיחה

 

האתר שלך הוא המותג שלך, וזה תלוי בך לוודא שכמה שיותר ממנו מותאם למנועי החיפוש.

אנחנו עומדים להראות לך בדיוק איך לעשות את זה.

ראשית, הבה נגדיר קידום אתרים.

גוגל מגדירה קידום אתרים באמצעות ארבעה גורמים חשובים:

  1. רלוונטיות המודעה (הרלוונטיות של המודעה בדף שלך)
  2. סמכות הדף (סמכות הדף)
  3. רלוונטיות מקומית (הרלוונטיות בדירוג המקומי)
  4. אופטימיזציה למנועי חיפוש (הביצועים הכוללים של המודעה)

עכשיו, כשיש לנו את הארבעה בחשבון, בוא נדבר על מה שמקדם אתרים בגוגל עושה עבור האתר שלך: הם מוודאים שהאתר שלך מקבל מבקרים רלוונטיים ושיש להם השפעה חיובית על הדירוגים ומספרי התנועה שלך. הם גם דואגים שיהיה לך קל כשאנשים מחפשים דברים באתר שלך, כך שהם יכולים לקבל יותר חשיפה ולמכור יותר מוצרים או שירותים על ידי קידום אותם איתך. זה עשוי להיות מודעות מסווגות או מסע פרסום PPC, אבל לכולם יש הרבה דברים משותפים: הם משתמשים ב-Google AdWords או בפלטפורמה של Google AdWords Remarketing כדי לגרום ליותר אנשים להסתכל על המודעות שלך; הם מוודאים שכאשר אנשים מוצאים משהו רלוונטי לשאילתת החיפוש שלהם, הם לוחצים עליהם ומשאירים אותם שם; הם מוודאים שאם מישהו כן לוחץ על מודעה, זה לא רק בשביל הסקרנות; ולבסוף, הם מבטיחים שאנשים שכן רואים מודעה יהיו מעורבים בה על ידי כך שהם יידעו מה יש לה להציע ועוזרים להם להחליט אם הם רוצים לרכוש ממך או לא. מתוך מחשבה על מטרות אלו, הנה כמה טיפים לבחירת מקדם אתרים בגוגל: בחר מישהו שמכיר את הנישה שלך . מקדם אתרים בגוגל אמור להיות מסוגל לתת לך תובנה מהיכן בדיוק מגיעים הלקוחות שלך כדי שתוכל לבצע אופטימיזציה עבורם (למשל, אם נשים צעירות מחפשות גיטרות באינטרנט). דבר נוסף שמקדם אתרים בגוגל צריך להכיר הוא ביצועי מילות המפתח שלו – אילו חוזרות לרוב? האם יש מילים או ביטויים מסוימים שמילות מפתח ספציפיות יחזירו? לדוגמה: “גיטרה”, “מגבר גיטרה” וכו’). הישאר עם מפרסמים מהדרג העליון. אם מישהו מזכיר משהו רלוונטי עבורך כבר במודעות שלו, אל תבזבז הופעות יקרות ערך על ידי ניסיון של מודעות של מותגים אחרים במקום זאת; התמקד באדם הזה בלבד!

מקדם אתרים בגוגל
  1. למה להשתמש בחברת קידום אתרים?

 

גוגל משתמשת במונח “מקדם אתרים” כדי להתייחס לאנשים מקצועיים שיכולים לעזור לאתרים לדרג גבוה בגוגל. אנשים אלו פועלים בשם בעל האתר ואחראים להגדלת התנועה לאתר.

לרוב מקדמי האתרים יש רקע בקידום אתרים, או לפחות מבינים אותו. עם זאת, לא כל המומחים לקידום אתרים טובים בקידום אתרים. אם אין לך רקע בקידום אתרים, אתה עדיין יכול לשכור חברת קידום אתרים ולגרום לה לעבוד בשבילך.

דוגמה טובה לחברת קידום אתרים היא Bossa Nova Internet Marketing. לחברה הזו יש מוניטין רב והיא עבדה עם דירוגים מובילים רבים בגוגל – כולם משתמשים במנועי חיפוש כדי לעזור לאתרים שלהם להביא יותר מבקרים ממה שהם היו מקבלים באופן טבעי בעצמם.

 

  1. מהו מחקר מילות מפתח?

 

מנוע החיפוש של גוגל הוא כלי חזק מאוד לאופטימיזציה של אתרים. הוא משמש לרוב מתחילים שאינם יודעים על SEO, מה שיכול להיות די מתסכל עבורם. כאן נכנסת לתמונה העזרה של מקדם אתרים מקצועי של גוגל. בעזרת מקדם אתרים מומלץ של גוגל, אתה יכול “לקנות” (הבנת?) למעלה מ-100,000 מילות מפתח ייחודיות ולגרום להן לדרג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.

במילים פשוטות, זה אומר שאם יש לך 100 מיליון מבקרים ייחודיים באתר שלך ורק 4% מאלה מבקרים בדף שלך וקונים משהו, אתה יכול לוודא שהדף שלך מקבל מיקום גבוה ב-4% המובילים של תוצאות החיפוש. החלק הטוב ביותר הוא שלמרות שהליך מחקר מילות המפתח הוא די יקר, הוא משתלם בהרבה במינימום השקעה.

מקום מצוין להתחיל תהליך מחקר מילות מפתח הוא באתר הרשמי של גוגל בכתובת https://www.google.com/search?q=keyword+research . שם תוכל למצוא גם משאבים נוספים כיצד לבצע מחקר מילות מפתח וכיצד לדרג בצורה יעילה יותר בתוצאות מנועי החיפוש.

 

  1. איך להביא תנועה אורגנית לאתר שלי?

 

בעוד שהאדם הממוצע לא יכול לעשות זאת, מקדם אתרים מומלץ style=”font-weight: 400;”> יכול.

מקדם אתרים בגוגל הוא בעצם אדם שעוזר לקדם את האתר שלך לגוגל באמצעות פרסום בתשלום או מדיה חברתית. מקדם אתרים מקצועי יכול לעשות זאת על ידי שליחת מיילים, שיתוף תוכן, עדכון דפי האינטרנט שלך ואפילו על ידי פריצת משתנים באתר שלך כמו שיתופים במדיה חברתית וכדומה.

הצעד הראשון בהפיכתו למקדם אתרים הוא להבין במה אתה רוצה להיות ידוע. מכיוון שחשוב לוודא שלאתר האינטרנט שלך אין קונוטציות שליליות, עדיף שתרחיק אותם מכל דבר שעלול לגרום נזק למוניטין. לדוגמה, אם יש לך משהו כמו ‘הדלפה’ באתר שלך אז אתה לא צריך לקדם אותו באמצעות דואר אלקטרוני, אלא באמצעים אחרים כגון משפיע או משפיענים (אנשים שיש להם קהל שסביר להניח יתעניין במה שאתה עושה), או אפילו מכירה ישירה על ידי פרסום מוצר כלשהו למכירה באתר שלך.

ברגע שאתה מחליט איזה סוג של פרסונה אתה רוצה להציג את עצמך, ישנם ארבעה שלבים שיש לנקוט:

1) הגדרת כתובת אימייל שבה אנשים יקבלו את כל הדואר שנשלח אליהם; 2) בדיקה עם גוגל אדוורדס (המכונה גם פרסום בתשלום) ואילו מילות מפתח הם מעדיפים; 3) בחירת חברה אחת או יותר איתה תעבוד יחד; 4) תשלום העלות מראש תוך הקמת הקשר ללא עלות נוספת בהמשך.

בעת שימוש בגוגל אדוורדס ובחירת מילות מפתח עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש, ישנם דברים מסוימים שחייבים לקחת בחשבון בעת ​​בחירת מילות מפתח:

1) ככל שהשם של ביטוי מילת המפתח ארוך יותר (הוא אמור להיות באורך של בין 500 ל-5000 תווים), כך גדל הסיכוי שהוא ידורג עבור מונח חיפוש נתון – אבל רק אם הוא מושך את תשומת הלב של אנשים מספיק מהר – אז ודא שיש יש מספיק טקסט סביבו (כלומר, לא קצר מדי). אם אין הרבה טקסט סביבו, אז ביטוי מילת מפתח כמו “ביטוח רכב הטוב ביותר” לא ייחשב כ”מקדם” מכיוון שהוא לא מושך את תשומת הלב של אנשים מספיק מהר. זה אומר: אתה צריך לבחור נושא התייחסות שאין לו שום קשר לרכב – משהו כמו “בית הספר הטוב ביותר לעסקים” במקום “ביטוח הרכב הטוב ביותר”. ודא גם שהאזכורים יהיו מינימליים

 

  1. איך ליצור בלוג שמקבל תנועה?

 

האם אתה יודע איך ליצור בלוג שמקבל תנועה? זה לא כל כך קשה כמו שזה נראה, אבל עם קצת מאמץ, אתה יכול להרכיב בלוג SEO מעולה.

זה אולי נראה מאיים בהתחלה כי זה כרוך הרבה עבודה, אבל זה לא חייב להיות. רק תוודא שהבלוג שלך לא מכניס אותך לצרות משפטיות.

אם הבלוג שלך מייצר תנועה, רוב הסיכויים שזה בגלל שאנשים מתעניינים במה שיש לך להגיד. הם צריכים לסמוך ולכבד אותך מספיק כדי לרצות מידע נוסף על הניסיון והעסק שלך.

אם הבלוג שלך לא מייצר טראפיק, אל תוותרי על התקווה – עדיין יש תקווה! חשוב לזכור שהדרך הטובה ביותר להגדיל את התנועה מאתר אינטרנט היא באמצעות מפה לאוזן של אנשים אחרים (שיווק מפה לאוזן). כשמישהו מחליט לשתף פוסט על עיצוב אתרים עם החברים שלו בפייסבוק או בטוויטר, הוא עושה זאת כי אכפת לו מהנושא

מספיק כדי שהם ירצו להפיץ את המילים. אותו דבר לגבי בלוגים; אם אנשים סומכים ומכבדים את הכתיבה שלך מספיק כדי שהם ירצו שאחרים יקראו את מה שכתבת, אז השיתוף יתרחש באופן טבעי ברוב המקרים.

 

  1. סיכום

 

אלגוריתמי החיפוש של גוגל בנויים על קישורים נכנסים. קישורים נכנסים הם ההשפעה של אתרים אחרים שבהם משתמש ביקר והקישור שלהם אליהם. ככל שהמוניטין שלהם גדול יותר, כך גדל הסיכוי שאתרים אחרים יקשרו אליך.

בהקשר זה, חיוני להיות בעל מוניטין טוב ולהיראות כבעל מוניטין בעיני גוגל. מוניטין טוב גם עוזר לגוגל להחזיר תנועה ממנועי חיפוש כמו Bing ו-Yahoo!.

כאן נכנסים לתמונה מקדמי אתרים – הם עוזרים לאתרים לדרג גבוה מאוד בגוגל ומשפרים את הדירוג שלהם על ידי סיוע להם להתחבר לאתרים אחרים, ובכך להגביר את האמון במוניטין הכללי שלך. מקדמים כאלה יכולים לעזור לך להשיג קישורים נכנסים חיוביים מאתרים מהשורה הראשונה – אתרים שאתה יכול לכבד את המוניטין שלהם.

יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני בחירת מקדם אתרים מקצועי משלך:

1) יש רקע מוצק בעיצוב אתרים או תחום קשור אחר המאפשר לך להבין את הצד הטכני של הדברים

2) להבין איך קישורים נכנסים עובדים וכיצד הם משפיעים על דירוג האתר שלך דרך גוגל 

3) להיות מסוגל לכתוב היטב

 4) להיות בעל כישורי תקשורת טובים

 5) להיות מסוגל לדבר באנגלית שוטפת 6

) להיות מסוגל לכתוב יעדים קצרים לכל פרופיל לפחות 1-2 משפטים ארוכים 

7) תוכל להשתמש באנגלית כשפה הראשית שלך 

8) להבין את היסודות של SEO ואיך זה עובד

 9) סבלנות 

10) לדעת כמה זה חשוב עבור קישורים נכנסים לקידום אתרים בעת הקמת אתרים  משלך

 11) לדעת איך זה חשוב לקישורים נכנסים לקידום אתרים בעת הקמת אתר משלך

 12) מקדם אתרים טוב מקים אתרים שידרגו טוב ממבט ראשון – אז אל תמסור יותר מדי מידע

 13), מקדם אתרים טוב מבין את החשיבות של בעל מספר באנרים בכל עמוד

 14), מקדם אתרים style=”font-weight: 400;”> טוב מבין את החשיבות של דפים עם הרבה תוכן

 15), מקדם אתרים טוב מבין את החשיבות של תבניות אטרקטיביות 

16), מקדם אתרים טוב יודע מה אנשים רוצים 

17 ), מקדם אתרים טוב יודע מה אנשים צריכים 

 19). רשימה זו נמשכת עוד ועוד… כפי שצוין לעיל, ישנן שיטות שונות שבהן ניתן לקדם את האתר שלו; עם זאת, יש שיטה אחת שתביא לתוצאות ברורות: שימוש בכלי החלפת קישורים של גוגל – “גוגל אדוורדס”. כלי זה מאפשר לכל מנהל אתרים שרוצה נראות לתוך דירוגי החיפוש של גוגל 



מקדם אתרים

Leave a Reply