מדריך SEO להפוך את האתר שלך למספר 1

מה זה SEO?

להלן רשימה של נושאים שחשובים כאשר אתה שוקל את אסטרטגיית האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

הראשון הוא ביחס לאופטימיזציה של האתר שלך. לאתר שלך יש כוח רב בכל הנוגע למשיכת קישורים מאתרים אחרים, מה שיכול להוביל ליותר תנועה, ליותר כסף וסיכוי טוב יותר למצוא לקוחות עבור המוצרים או השירותים שלך. הסיבה לכך היא שיש קישורים המוקצים לכל עמוד בדף התוצאות של מנוע החיפוש (SERP).

החדשות הטובות הן שתוכלו לשפר את האיכות והכמות של קישורים אלו על ידי הקפדה על אופטימיזציה של הדפים באתר שלכם, כך שהמבקרים יוכלו לגשת לכל התוכן במהירות. זה נעשה על ידי שימוש במגוון טכניקות, כולל יצירת תוכן רלוונטי והכוונה למבקרים, כמו גם לוודא שמילות מפתח באתר שלך נבחרות כראוי.

עוד טיפ מועיל לקידום אתרים הוא התאמת מבנה האתר שלך. עשויים להיות מקרים שבהם יועיל לך ליצור דפי משנה בדפים הראשיים באתר שלך, כך שמבקרים לא יצטרכו לבקר בדף הראשי בכל פעם שהם צריכים מידע על משהו באתר שלך.

הרעיון מאחורי הטקטיקה הזו נקרא קטגוריזציה, כלומר לבחור איזה מידע צריך להופיע באיזה חלק או עמוד משנה בהתאם לסוג המבקר שאליו אתה מנסה למקד.

מבחינת מילות מפתח וביטויים שאנשים משתמשים בהם באינטרנט בעת חיפוש מידע באינטרנט, חשוב שיהיו לך מילות מפתח רלוונטיות מספיק אך לא נעשה בהן שימוש יתר. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא אנשים שמחפשים בגוגל “seo” “אופטימיזציה” “מדריך”. רק ודא שאתה בוחר מילים הקשורות באופן הדוק לכל מונח החיפוש של האדם שבו השתמשו כשהקליד את השאילתה שלו ב-Google; אחרת זה עלול להפיל את התוצאות שלהם ולמנוע מהם לקבל מידע שימושי על הדרך הטובה ביותר לבנות את העסקים או השירותים שלהם בעזרת SEO ממקור אמין.

היסודות של SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (אופטימיזציה למנועי חיפוש) היא הפעולה של שיפור הנראות של אתר אינטרנט במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו. במילים פשוטות, SEO הוא המאמץ לגרום לאתר שלך למצוא מנועי חיפוש. במילים אחרות, אם אתה רוצה להימצא בתוצאות הראשונות עבור מונח חיפוש ספציפי, עליך לוודא שהאתר שלך מותאם למונח זה.

מכיוון שזה יכול להיות מסובך להבין מהי מילת מפתח ומה לא, לקחתי על עצמי לכתוב מדריך SEO בשם “כל מה שאתה צריך לדעת על אופטימיזציה למנועי חיפוש לשנת 2018”.

תוך כדי חיפוש אחר המדריך הזה בגוגל, שמתי לב למשפט מסוים שתפס את עיני ונתקע לי בראש: “Seo למתחילים”. מה המשמעות של “Seo למתחילים”?

זה אומר שאנשים חדשים בעולם של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ימצאו את המדריך הזה שימושי מכיוון שהוא מכסה את כל ההיבטים של SEO שרוב האנשים לא יודעים עליהם.

החלק הטוב ביותר במדריך זה הוא העובדה שהוא מסביר הכל מהיסודות ועד היבטים מתקדמים ואפילו נותן דוגמאות המראות בדיוק כיצד אתרים מצליחים הצליחו לדרג במקומות הראשונים בגוגל.

איך הם עשו את זה? ובכן, אם לא קראת את הספר שלהם אז המדריך הזה יכול לעזור לך להבין מה גורם לאתר מוצלח לדירוג טוב בדפי התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל (SERPs). על ידי הבנה כיצד אתרים אלו מדורגים היטב, האתר שלך יכול להתחיל לזכות בתנועה רבה יותר מיד!

אופטימיזציה בעמוד ON-PAGE

אם אתה רוצה להרוויח כסף באינטרנט, אז אין דרך לעקוף את העובדה שאופטימיזציה בדף תהיה קריטית. המודל העסקי שלנו מבוסס על הצלחת הלקוחות שלנו ואנו מאמינים ששיטות קידום אתרים טובות חיוניות למקסום התנועה של הלקוח שלנו.

עם זאת, ישנם שני דברים עיקריים שאתה צריך לדעת על SEO:

הראשון הוא שקידום אתרים הוא תחום תחרותי ולכן דורש חשיבה תחרותית. אתה לא יכול פשוט לשבת בחיבוק ידיים ולא לעשות כלום אם אתה רוצה להרחיב את העסק שלך. למעשה, חשיבה נכונה עשויה להיות ההבדל בין להרוויח מספיק כסף לחיים נוחים לבין אחד עם הר של חובות. בשלבים ההתחלתיים של קריירת השיווק באינטרנט שלך, חשוב שתהיה לך ראייה מציאותית לגבי היכולות והפוטנציאל העתידי שלך.

השני הוא לזכור ש-SEO הוא לא סתמי. המטרה היא לא רק בניית אתר אינטרנט; מדובר בהמרת מבקרים ללקוחות שיהפכו ללקוחות חוזרים ויפיקו הכנסה לעסק שלך; בסופו של דבר, משמעות הדבר היא לייצר יותר הכנסה ממה שאתה מוציא על פרסום .

לפני שצולל לתוך מתווה תוכן מעמיק או תוכנית שיווקית, נא להתייעץ עם היועץ המשפטי שלך לפני שתתחיל בכל סוג של פרויקט המעורב באינטרנט או הקשור לעסקים מקוונים מכיוון שהם עשויים לדרוש רישוי ספציפי או תקנות ספציפיות אחרות שאולי לא יהיו זמינות ב בכל המדינות או המיקומים שבהם אתה פועל. מדריך זה פותח על ידי עורך דין אשר התייעץ עם לקוחות רבים במהלך השנים אשר ביצעו שיפורים בנכס המקוון שלהם באמצעות מפגש זה

מַגָשׁ בָּנַאִים. אנו ממליצים בחום לעבוד עם עורך דין שיש לו ניסיון בנושאים אלה אם ברצונך לבצע שינויים כלשהם במודל העסקי הנוכחי או העתידי שלך הקשור לאינטרנט או הקשור לעסקים מקוונים, מכיוון שהם עשויים לדרוש רישוי ספציפי או תקנות ספציפיות אחרות שאולי לא יהיו זמינות בכל המדינות או המיקומים שבהם אתה פועל. הייעוץ המשפטי המתואר לעיל ניתן למטרות מידע בלבד. עורך דין לעולם לא יפעל בשם הלקוח שלו אלא אם שני הצדדים הזמינו עורך דין. מאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ולא נמסר כל מצג לגבי תחולתו על נסיבות מסוימות.

אופטימיזציה מחוץ לדף OFF-PAGE

למרות שמנועי חיפוש הם לא בדיוק המצילים של העסק שלך, כפי שהרבה אנשים חושבים, אם אתה לא שם לב אליהם אז אין טעם להתעסק איתם. מנועי חיפוש ממש טובים בהבאת לידים ותעבורה איכותיים. אז כשאתה מתחיל את מסע הפרסום השיווקי שלך, הקדיש את הזמן כדי להסתכל על הדירוג שלך כדי לגלות היכן תוכל לבצע אופטימיזציה לאתר שלך.

אופטימיזציה מחוץ לדף היא מה שאתה עושה לפני שמנוע החיפוש רואה את כל התוכן באתר שלך. המטרה העיקרית כאן היא לוודא שהתוכן שלך נמצא על ידי מבקרים ולא רק על ידי מנוע החיפוש. ניתן לעשות זאת בדרכים שונות כמו אופטימיזציה למילות מפתח, קישור לאתרים אחרים או אפילו הוספת כפתורי שיתוף חברתי בדף הבית שלך. עם זאת, מאמר זה מתמקד באופטימיזציה מחוץ לדף וכיצד לעשות זאת טוב יותר מאחרים:

1) קישורים נכנסים – קבלת קישורים נכנסים מאתרים פופולריים היא דרך טובה למשוך יותר אנשים לבקר באתר שלך ולקנות את המוצר או השירות שלך. עם זאת, אל תסתמך רק על שיטה זו מכיוון שזו עבודה קשה והיא תשתנה בהתאם לגורמי הדירוג של כל אתר בנפרד.

2) שיתוף חברתי – אם יש לך חנות מקוונת שמוכרת רהיטים, אביזרי אמבטיה וכו’, אז כדאי שתוסיף כפתורי שיתוף חברתי בפעם הבאה שתפרסם משהו באינטרנט כדי להחזיר תנועה אל האתר שלך.

3) SEO SEO – SEO מייצג “אופטימיזציה למנועי חיפוש” ובאופן כללי, אנשים חושבים ששיטות קידום אתרים עוסקות רק באופטימיזציה של האתר שלהם לדירוג כמו גוגל, אבל לא הרבה יותר חוץ מזה! אמנם זה נכון שיש הרבה דברים הקשורים לקידום אתרים כמו לוודא שדפים שונים מקשרים כראוי ובעל מפות אתר מתאימות וכו’, אבל יש גם כמה שיטות עבודה אחרות שצריך לפתח כדי שהאתר שלך (ושלך בלבד) ידורג גבוה בתוכו. תוצאות חיפוש בגוגל או בכל מקום אחר המשמש בני אדם ברחבי העולם!

כלי SEO

קידום אתרים אינו חלק מחיי היומיום שלך, אבל הוא מרכיב חשוב עבור העסק שלך. מדובר בהשגת המידע הנכון לאנשים הנכונים, ולכן הם מועילים יותר בחיי היום יום שלהם.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא אחד הכלים החשובים ביותר עבור בעלי אתרים ומותגים כדי לשפר את הנוכחות שלהם בתוצאות החיפוש ולהביא יותר תנועה לאתרים שלהם. אבל זו לא משימה פשוטה. מאמר זה יעזור לך ללמוד כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך באמצעות שיטות SEO, טכניקות וטכניקות מחקר.

שירותי SEO

יש כמות עצומה של מידע באינטרנט על אופטימיזציה למנועי חיפוש וזו כנראה הסיבה לכך שכל כך הרבה אנשים מרגישים מבולבלים בכל הנוגע לנושא הזה.

מדריך SEO, לעומת זאת, אינו מחקר מפורט כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש. המטרה של מאמר זה היא לספק לך כמה טיפים וטריקים חשובים שבהם תוכל להשתמש כדי לשפר את ביצועי האתר שלך.

חשוב למשווקים דיגיטליים להבין שיש שני היבטים עיקריים של SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש): דירוג ובניית קישורים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, אך הכל מסתכם בשלושה גורמים עיקריים:

1) תוכן – כמה מידע בעל ערך מכיל האתר שלך? זה כנראה הגורם המכריע ביותר מכיוון שאם אין לך שום דבר רלוונטי ואינפורמטיבי באתר שלך, הסיכוי הוא די גבוה שמנועי החיפוש לא ימצאו אותו כלל. לדוגמה, אם יש לך כותרת של פוסט בבלוג עם רק מילה אחת בתוכה, הסיכויים די גבוהים שמנוע החיפוש ימחק אותו מיד כי הוא אינו מכיל מילות מפתח רלוונטיות. מצד שני, אם יש לכם מאמר עם 300 מילים בכותרת שלו, הסיכויים די גבוהים שמנוע החיפוש ימצא אותו וידרג אותו גבוה יותר בגלל ערך התוכן שלו.

2) מילות מפתח – על מנת שגוגל (ואחרים) יידעו אילו סוגי אתרים קיימים בפרק זמן מסוים (והיכן נוצרו אתרים אלו), יש לנתח ולנתח מילות מפתח כראוי כדי שהם יבינו מה בדיוק עושות אנשים רוצים מהם (המכונה לעתים קרובות תוכן ממוקד למשתמשים). במונחים כלליים, מילות מפתח מייצגות מילים או ביטויים שקהל עשוי לקשר באופן ספציפי יותר למוצר או שירות מסוים לפי שם או לפי מותג

שֵׁם. אם מישהו מחפש “שמן בישול” ב-Google Answers, מילות מפתח כמו “שמן” או “שמן זית” יכולות להיות מאוד רלוונטיות עבורו מכיוון ששמן זית שימש אנשים רבים כמוצר בישול במהלך מאות השנים האחרונות. עם זאת, כיצד נוכל למקד במדויק את מחקר מילות המפתח שלנו?

3) קישורים נכנסים – אם מישהו לוחץ על אחד מהמאמרים שלנו, אנו מקווים שהוא ישתף את הקישור שלנו עם החברים שלו באינטרנט; ליד זה יחזיר יותר תנועה לאתר שלנו, מה שיעזור לנו להרוויח יותר הכנסות ממכירות. בדרך זו נוכל לקבל יותר חשיפה ותשומת לב מהמשתמשים שמוצאים את האתר שלנו באמצעות חיפושים משלהם בגוגל

טיפים לקידום אתרים

קידום אתרים הוא נושא מסובך. אנו ננסה להעביר את זה באנגלית פשוטה כדי שתוכל להימנע מהמורכבות של קידום אתרים ולהציץ במה שבאמת קורה עם הדירוג שלך במנועי החיפוש בתהליך.

הצעד הראשון הוא לגרום לאתר שלך לדרג את מילות המפתח שאתה רוצה. זה דורש הבנה של איך מנועי החיפוש עובדים וכיצד הם מדרגים אתרים. במאמר זה, אנו שואפים לספק סקירה בסיסית מאוד של אופן הפעולה של מנועי חיפוש, אשר תעזור לך להחליט אם אתה צריך להשתמש בזה או אחר בעסק שלך.

למי שמכיר רק את גוגל, אנו מאמינים שהמונחים “אופטימיזציה למנועי חיפוש” (SEO) ו”שיווק במנועי חיפוש” (SEM) ניתנים להחלפה. עם זאת, ישנם כמה הבדלים חשובים ביניהם שיעשו הבדל גדול בשאלה האם כדאי להשתמש בשירות אחד על פני אחר.

Leave a Reply