מקדם אתרים מקצועי

מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מה זה מקדם אתרים בחיפה מקדם אתרים באינטרנט מקדם אתרים בהרצליה מקדם אתרים בירושלים קידום אתרים קידום אתרים מקצועי קידום אתרים seo קידום אתרים אורגני קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר קידום אתרים ממומן קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים אורגני בגוגל מקדם אתרים מומחה קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני בגוגל

שירותים

אנחנו עובדים איתך, לא בשבילך

תכנון אסטרטגיה שיווקית
כתיבת תכנים
רשתות חברתיות
בניית אתרים
קידום ממומן בגוגל
קידום אתרים אורגני

קצת עלינו...

אנחנו יותר מסוכנות דיגיטלית

שנים של נסיון והתמחות בקידום אתרים אורגני נותנת לך יתרון משמעותי על פני המתחרים

מי אנחנו

צוות קומנדו Seo חי ונושם את גוגל כבר 7 שנים כאן בשביל לקדם אותך

הפילוסופיה שלנו

עבודה נכונה והתמדה מביאה תוצאות מדהימות לך ולאתר שלך!

איך אנחנו עובדים

אצלנו כל לקוח הוא VIP יושבים על כוס קפה ובונים אסטרטגיה מנצחת!

מה לקוחות מספרים עלינו

יותר מסתם סוכנות דיגיטלית

אנו מונעים על ידי שביעות רצון הלקוחות שלנו. תנו בנו אמון ווהצמיחה לא תאחר להגיע. ניהול הנכסים מורכב מצוות של אנשים מומחים, מחויבים ומנוסים עם תשוקה לקידום אתרים. המטרה שלנו היא להשיג צמיחה מתמשכת ובת קיימא של לקוחותינו.

אהרון לוי,מעצב UI/UX

יש כמה טריקים שיכולים באמת להעלות את ה-SEO שלך ולהעמיד אותך לפני המתחרים שלך. נסה את העצות האלה:

 

בין אם אתה משרטט תרשים מקיף מפורט של יעדים; כתוב אותם על פוסט-IT והדבק אותם לשולחן העבודה שלך; או פשוט למלמל אותם לפני שנרדמים ב-31 בדצמבר, לכל בעלי העסקים יש החלטות לשנה החדשה.

הם יכולים להיות להגדיל את המכירות , להגביר את המודעות למותג או להרחיב את מאמצי יצירת ההפניות שלך , אבל כל ההחלטות העסקיות דורשות את אותו הדבר: העסק שלך צריך להימצא על ידי אנשים.

וזה דורש דירוג תכוף ובעל תוצאות גבוהות בחיפוש.

אנחנו יודעים שאופטימיזציה למנועי חיפוש היא חיונית, ואנחנו יודעים שאלמנטים כמו מילות מפתח וכותרות חשובים, אבל יש כמה טריקים שיכולים באמת להעצים את ה-SEO שלכם ולהעמיד אתכם לפני המתחרים שלכם.

הנה הטיפים שלנו.

לכו על מילות מפתח עם זנב ארוך

 

הן ידועות כמילות מפתח עם זנב ארוך, אבל באמת צריך לקרוא להן משפטי מפתח.

בשיווק, מילות מפתח עם זנב ארוך הן ארוכות וספציפיות יותר ממילות המפתח שבהן אתה כנראה משתמש כעת באסטרטגיית ה-SEO שלך.

לדוגמה, במקום להשתמש ב’מסכי אבטחה’, תחליף אותו ב’מהם מסכי האבטחה הטובים ביותר’ או ‘היכן לקנות מסכי אבטחה במלבורן’.

מילות מפתח עם זנב ארוך מאפשרות לך למקד ולטפל באופן ספציפי בבעיה של משתמש. מי שמחפש ‘מסכי אבטחה’ עשוי להיות בעל מספר כוונות. אולי ירצו לקנות דלת ביטחון; הם עשויים לרצות לדעת את המידות מסוגים שונים; אולי הם רוצים לדעת איך אחד נראה כדי לראות אם זה יתאים לבית שלהם.

דף האינטרנט שלך עשוי להתייחס לבעיה שלהם, אבל רוב הזמן הוא יחמיץ את מיקוד מילות המפתח. עם זאת, כאשר אתה משתמש במילות מפתח עם זנב ארוך, אתה יודע בדיוק מה המשתמש רוצה ותוכל לוודא שדף האינטרנט שלך מגיב אליו ישירות, מה שמוביל לשיעור המרה גבוה יותר .

כמו כן, מכיוון שיהיו פחות חברות המשווקות עם אותן מילות מפתח ארוכות זנב, יש פחות תחרות וסיכוי גדול יותר להופיע גבוה יותר ולעתים קרובות יותר בחיפוש.

השתמש במילות מפתח בטקסט חלופי לתמונות

 

גוגל אמרה את זה, אז זה חייב להיות נכון: טקסט חלופי, הטקסט הנלווה לתמונה באתר שלך, “עדיין חשוב” לאופטימיזציה למנועי חיפוש.

סורקי אינטרנט, אותם בוטים שמוצאים ומדרגים את האתר שלך, מחפשים טקסט חלופי. השתמש בו ב- SEO שלך והאתר שלך ידורג גבוה יותר.

אבל יש עוד סיבות שיווקיות טובות להוסיף טקסט חלופי לתמונות שלך. זה מגביר את הנגישות לכבדי ראייה, ובמקרים שבהם תמונות לא מצליחות להיטען, המשתמש מבין מהי התמונה.

בנוסף, כולנו יצורים ויזואליים, ותמונות מדברות אלף מילים ומעבירות את המשמעות של הדף שלך לפני שהמשתמש קרא מילה אחת.

טיפ: שמור על טקסט חלופי קצר וענייני, והשתמש במילות מפתח היכן שאתה יכול.

כלול מילות מפתח בכותרות

 

סורקי אינטרנט מכוונים לכותרות, כך ששילוב מילות מפתח בכותרות שלך ישפר את הדירוג שלך .

באופן אידיאלי, בשיווק ה-SEO שלך תשתמש במילות מפתח ראשיות (מילות המפתח העיקריות שלך) ובמילות מפתח משניות (גרסאות של מילת המפתח), אבל תמיד נמנע מדחיסות של מילות מפתח.

הכותרת צריכה להיראות טבעית והגיונית. כותרת מפותלת או מוזרה תיראה כמו click-bait ותכבה לקוחות, כמו גם תופיע בחיפושים שאולי לא קשורים למה שהמשתמש באמת מחפש, וכל זה מצטבר להזדמנויות SEO מבוזבזות.

חווית משתמש עושה דרך ארוכה

הופעה בחיפוש היא לא משחק הסיום, זו תחילתו של משפך המכירות .

לאחר שהמשתמש עבר לחיצה לאתר שלך, חשוב לוודא שיש לו מסע קל וחלק דרך שיקול ומכירה.

אבל האם ידעת שחווית משתמש (UX) יכולה למעשה לשפר את החיפוש שלך?

לפי גוגל, ככל שאדם מבלה זמן רב יותר בדף אינטרנט, כך הוא מדורג גבוה יותר בחיפושים עתידיים. הסיבה היא שאם אנשים לוחצים על דף ואז עוזבים מיד, גוגל מעריכה שהדף שלך לא מספק את מה שהמשתמש מצפה, והדירוג יורד.

טיפים ל-UX מעולה: ודא שהתוכן רלוונטי ישירות למילות המפתח של SEO, ושכוונת הדף ברורה בשתי השורות הראשונות. הקטנת גודל התמונות יכולה לגרום לטעינת העמוד למהירה יותר, והסרת עודפי מילים, תמונות והסחות דעת אחרות יכולה גם לשפר את ה-UX.

קישור צולב לדפים באתר שלך

 

אז, אנחנו יודעים ש-Google מתגמלת דפי אינטרנט שהמשתמשים מבלים בהם את רוב הזמן. ובכן, אותו דבר חל על כל האתר שלך.

אם אתה רוצה שהאתר שלך ידורג גבוה בחיפוש, זה צריך להיות אתר שמשתמשים מבלים בו זמן רב – ודרך מצוינת לגרום לזה לקרות היא לקשר לדפים אחרים באתר שלך.

שאפו שכל עמוד יכלול כשניים עד חמישה קישורים לעמוד אחר. ודא שטקסט הקישור מפתה ורלוונטי לקורא.

טיפ עליון: הפוך את טקסט העוגן של הקישורים הצולבים שלך למעניין ורלוונטי – הימנע מהפניות ‘לחץ כאן’.

נושאים נוספים לקריאה:

מומחה קידום אתרים – 5 דרכים להצלחה

מומחה קידום אתרים – טיפים מעולים

מקדם אתרים אורגני בגוגל

מקדם אתרים מומחה בגוגל

מקדם אתרים פרילנסר אורגני בגוגל

Organic-Top Seo

Home

Blog

Services

Packages

Seo

לייעוץ חינם להצלחתך לחץ כאן!
דילוג לתוכן