מקדם אתרים מקצועי

מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מה זה מקדם אתרים בחיפה מקדם אתרים באינטרנט מקדם אתרים בהרצליה מקדם אתרים בירושלים קידום אתרים קידום אתרים מקצועי קידום אתרים seo קידום אתרים אורגני קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר קידום אתרים ממומן קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים אורגני בגוגל מקדם אתרים מומחה קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני בגוגל

שירותים

אנחנו עובדים איתך, לא בשבילך

תכנון אסטרטגיה שיווקית
כתיבת תכנים
רשתות חברתיות
בניית אתרים
קידום ממומן בגוגל
קידום אתרים אורגני

קצת עלינו...

אנחנו יותר מסוכנות דיגיטלית

שנים של נסיון והתמחות בקידום אתרים אורגני נותנת לך יתרון משמעותי על פני המתחרים

מי אנחנו

צוות קומנדו Seo חי ונושם את גוגל כבר 7 שנים כאן בשביל לקדם אותך

הפילוסופיה שלנו

עבודה נכונה והתמדה מביאה תוצאות מדהימות לך ולאתר שלך!

איך אנחנו עובדים

אצלנו כל לקוח הוא VIP יושבים על כוס קפה ובונים אסטרטגיה מנצחת!

מה לקוחות מספרים עלינו

יותר מסתם סוכנות דיגיטלית

אנו מונעים על ידי שביעות רצון הלקוחות שלנו. תנו בנו אמון ווהצמיחה לא תאחר להגיע. ניהול הנכסים מורכב מצוות של אנשים מומחים, מחויבים ומנוסים עם תשוקה לקידום אתרים. המטרה שלנו היא להשיג צמיחה מתמשכת ובת קיימא של לקוחותינו.

אהרון לוי,מעצב UI/UX

85 אחוז מהצרכנים משתמשים במנועי חיפוש כדי למצוא את המוצרים והשירותים שהם צריכים. פיתוח אסטרטגיית אופטימיזציה מוצקה למנועי חיפוש (SEO) היא המפתח להצלחה עסקית בשנת 2022 ואילך.

למעשה, החיפוש האורגני מוביל בדרך כלל יותר ממחצית מכל תעבורת האתר הניתנת למעקב. זה מחזק את החשיבות של השקעה בקידום אתרים.

קידום אתרים יכול לעזור לבנות עסק שמקיים את עצמו שמייצר באופן אורגני לידים, פניות, ובעיקר מכירות והכנסות לעסק שלך.

ככל שיותר ויותר עסקים מתאמצים לטפס לראש דפי התוצאות של מנוע החיפוש (SERP). זה הזמן האידיאלי להעסיק סוכנות שיווק דיגיטלית כדי לבדוק ולבצע אופטימיזציה של אסטרטגיית ה-SEO שלך כדי להבטיח שהעסק שלך בולט מהקהל.

מומחית ה-SEO של Ardent, אנה, לוקחת אותנו דרך חמש הדרכים המובילות שבהן תוכל להטעין את ה-SEO שלך ב-2022!

1. התחל עם ביקורת SEO

 

ביקורת SEO היא הצעד הראשון להצלחת SEO שלך. תהליך זה כולל בדיקת האתר שלך עבור בעיות שעלולות למנוע ממנו להשיג תנועה אורגנית.

לביקורת מקיפה יש כמה תחומים, כולל קידום אתרים בעמוד ומחוץ לדף. זה עוזר לסמן בעיות באתר שעשויות להשפיע על יכולת האתר שלך להיות אינדקס על ידי בוטים של מנועי חיפוש. נקודות הביקורת כוללות:

מהירות האתר

תוכן כפול

קישורים פנימיים וחיצוניים

מטא תגים

עיצוב UX – גם שולחני וגם נייד

ככל שניתן לסרוק את הדף עמוק יותר, כך הוא מדורג גבוה יותר ב-SERPs ובעיקר מספק תנועה לאתר שלך.

2. השתמש בשיווק באמצעות תוכן

 

פרסום קבוע של תוכן איכותי ורב ערך באתר האינטרנט שלך הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל את הדירוג שלך במנועי החיפוש. שיווק תוכן יכול לעזור לך לבנות אמון עם אנשים, לחנך את הצרכנים וליידע אנשים על המוצרים והשירותים שלך.

כדי ליצור בסיס של תוכן יוצא דופן, התמקד בלהעניק לקהל שלך את מה שהם צריכים. זה עשוי לכלול מענה על שאלות נפוצות, מתן נקודות מבט ייחודיות על נושאים הקשורים לתעשייה או יצירת יצירות מרתקות שאנשים לא יכולים לחכות לצרוך.

עליך להתמקד גם בביצוע אופטימיזציה מחדש של כל תוכן בעל ביצועים נמוכים . עבודה על היבטים ששונים אותו באופן ניכר מהגרסה הקודמת שלו יכולה לעזור לעודד בוטים לסרוק את האתר שלך בתדירות גבוהה יותר.

שיווק תוכן אינו מוגבל לפוסטים כתובים בבלוג ולתיאורי מקרה. אתה יכול ליצור כל סוג של תוכן, החל מספרים אלקטרוניים ואינפוגרפיקה ועד סרטונים, פודקאסטים, סמינרים מקוונים וקטעים יצירתיים אחרים כדי למשוך את הקהל שלך.

 

 

קישורים נכנסים הם אחד משלושת גורמי הדירוג המובילים בגוגל, אך ל-66% מהדפים באינטרנט אין קישור נכנס אחד.

תנועת הגולשים באתר קשורה למספר הקישורים הנכנסים בדף. ככל שלדף יש יותר קישורים נכנסים, כך הוא מקבל יותר תנועת חיפוש אורגנית חודשית מגוגל.

כדי לשפר את הדירוג שלך ב-Google ולהגביר את המודעות למותג באינטרנט, שלבו אסטרטגיה איכותית לבניית קישורים . הנה כמה טקטיקות שיעזרו לך להתחיל להזיז את המחט:

תקן קישורים שבורים ברחבי האתר שלך.

פנה לאחרים בתעשייה או בנישה שלך והצע להם משאבים יקרי ערך.

פרסם פוסטים של בלוג אורחים לאתרים רלוונטיים עם קישורים לאתר שלך ובקש מאנשים לפרסם באתר שלך אם יש להם נוכחות סמכותית באינטרנט בנישה קשורה.

מצא אזכורים של המותג שלך ברחבי האינטרנט ובקש קישור נכנס.

הפק תוכן באיכות גבוהה שאנשים רוצים לשתף.

לגרום לאנשים לדבר עליך ברשתות החברתיות.

נסח הודעה לעיתונות אם יש לך משהו ראוי לציון לשתף.

4. שפר את מהירות הדף

 

למהירות הטעינה של דפי אינטרנט יכולה להיות השפעה עצומה על משתמשים הנווטים אל או סביב האתר שלך. באופן כללי, אתר בטעינה איטית הוא כיבוי עבור קהל שרוצה תוצאות מיידיות.

בערך 1 מכל 4 משתמשים ינטשו אתר אם מהירות הטעינה של דף גבוהה מארבע שניות. אם ייקח הרבה זמן עד שעמודי האתר שלך נטענים עבור המשתמשים, גוגל תזהה בעיה זו ותפחית את דירוג תוצאות החיפוש שלך כתוצאה מכך.

אתה תמיד צריך לשאוף לשמור על שיעור הנטישה הנמוך ביותר האפשרי, שכן זה מתוגמל על ידי מנועי החיפוש ב-SERP. טקטיקות SEO יכולות לסייע בהגברת מהירות הטעינה, כולל על ידי:

הסרת סקריפטים מיותרים של צד שלישי

שדרוג מארח האינטרנט שלך

דחיסת רכיבי עמוד גדולים

אופטימיזציה של CSS

5 . תהיו רציניים לגבי כוונת החיפוש

 

אנה מציעה שזו מגמת ה-SEO שתשלוט ב-2022! כוונת חיפוש לוקחת את מחקר מילות המפתח לרמה אחרת לגמרי וכוללת חשיבה על היעדים שלך כעסק וכיצד אתה רוצה שמבקרים פוטנציאליים באתר יראו את המותג שלך.

כוונת חיפוש מתייחסת למה שלקוח עשוי לחפש את העסק או הארגון שלך.

שאלו את עצמכם, האם אתם עוסקים במידע, חינוך והדרכת הלקוחות והקוראים שלכם ללמוד משהו על התעשייה שלכם, או האם תעשו עסקה, תבקשו מלקוחות לבצע רכישה או להירשם לאירוע?

על ידי הבנת השאלות החשובות הללו, אתה יכול לספק כיוון אסטרטגי כיצד ליישם ולבצע אופטימיזציה הטובה ביותר של SEO שלך בהתבסס על כוונת חיפוש המשתמש.

נושאים נוספים לקריאה:

מומחה קידום אתרים – 5 דרכים להצלחה

מומחה קידום אתרים – טיפים מעולים

מקדם אתרים אורגני בגוגל

מקדם אתרים מומחה בגוגל

מקדם אתרים פרילנסר אורגני בגוגל

Organic-Top Seo

Home

Blog

Services

Packages

Seo

לייעוץ חינם להצלחתך לחץ כאן!
דילוג לתוכן