
פתרונות חדשניים
חשיבה מחוץ לקופסה לקידום אתרים מוצלח
שירותים
אנחנו עובדים איתך, לא בשבילך
תכנון אסטרטגיה שיווקית
כתיבת תכנים
רשתות חברתיות
בניית אתרים
קידום ממומן בגוגל
קידום אתרים אורגני
עבודות
דברים שעשינו
קצת עלינו...
אנחנו יותר מסוכנות דיגיטלית
שנים של נסיון והתמחות בקידום אתרים אורגני נותנת לך יתרון משמעותי על פני המתחרים
מי אנחנו
צוות קומנדו Seo חי ונושם את גוגל כבר 7 שנים כאן בשביל לקדם אותך
הפילוסופיה שלנו
עבודה נכונה והתמדה מביאה תוצאות מדהימות לך ולאתר שלך!
איך אנחנו עובדים
אצלנו כל לקוח הוא VIP יושבים על כוס קפה ובונים אסטרטגיה מנצחת!
מה לקוחות מספרים עלינו
יותר מסתם סוכנות דיגיטלית
אנו מונעים על ידי שביעות רצון הלקוחות שלנו. תנו בנו אמון ווהצמיחה לא תאחר להגיע. ניהול הנכסים מורכב מצוות של אנשים מומחים, מחויבים ומנוסים עם תשוקה לקידום אתרים. המטרה שלנו היא להשיג צמיחה מתמשכת ובת קיימא של לקוחותינו.
אהרון לוי,מעצב UI/UX
חדשות אחרונות
בואו לגלות מאמרים ומדריכים מחכימים בשבילך...
10 היתרונות המובילים של קידום אתרים עבור העסק שלך
האם כדאי לי להשקיע באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)? האם SEO מציע ערך אמיתי? האם קידום אתרים הוא באמת גורם חשוב לצמיחת העסק? בעלי עסקים שנועדו להרחיב את החברה שלהם באמצעות מגוון ערוצי שיווק דיגיטליים עשויים לשקול את היתרונות של חיפוש אורגני באינטרנט.
אנו בוחנים 10 יתרונות משמעותיים של אופטימיזציה למנועי חיפוש עבור עסקים שמטרתם להגדיל את הנראות ולספק ערך לקהל היעד שלהם.
1. קידום אתרים מגביר גילוי אורגני ותנועה לאתרים באיכות גבוהה
היתרונות של SEO
נראות אורגנית, המובילה לתנועה מוגברת לאתר, היא יתרון מונומנטלי של קידום אתרים. אופטימיזציה למנועי חיפוש היא ממוקדת במיוחד וממוקדת בלקוח. אסטרטגיית SEO יעילה תעזור להעביר את דפי האינטרנט שלך לקהל רלוונטי באמצעות שאילתות חיפוש רלוונטיות.
מכיוון שהמשתמש כבר מחפש את מה שיש לך להציע, נראות אורגנית מניעה תנועה באיכות גבוהה לאתר שלך מבלי לנסות לפתות או לשכנע את המבקר.
שאל את המומחים שלנו לגבי היתרונות של קידום אתרים!
2. SEO מציע החזר ROI מרשים
בעת הערכת ערוצי שיווק דיגיטליים, החזר על ההשקעה (ROI) הוא לרוב שיקול בראש סדר העדיפויות, אם לא החשוב ביותר. בעוד שתוצאות SEO לוקחות זמן , אסטרטגיה איכותית מספקת בסופו של דבר החזר ROI מרשים.
לידים במנועי חיפוש מציעים שיעור סגירה של 14.6% , כמעט 12% יותר משיווק מסורתי – עם זאת, אם האתר שלך מדורג בתחתית עמוד שניים, שלוש, ארבע או בכלל לא, סביר להניח שלא יהיו לידים. מצד שני, הרישום הראשון בגוגל מקבל 33% מכלל תעבורת החיפוש . נראות במנועי חיפוש קשורה ישירות לתעבורת אינטרנט מוגברת והגדלת ההכנסה, מה שהופך את החזר ה-ROI לאחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר של SEO עבור חברות רבות.
3. SEO משפר את האמינות והאמון
דירוג בעמוד הראשון של גוגל מגביר את האמינות בקרב לקוחות פוטנציאליים. גוגל מדרגת אתרים על סמך עשרות אותות בדף ומחוץ לדף, כגון תוכן שנוצר, מהירות האתר ושימושיות במובייל. למרות שרוב הצרכנים כנראה לא מתחשבים באותות אלה, המשתמשים מצפים מגוגל לספק תחילה תוכן רלוונטי ובעל ערך. רובם סומכים על האלגוריתם באופן מרומז, ו -75% מהמשתמשים לא עוברים לעמוד השני.
אמון פותח על סמכות מנוע חיפוש ועל מוצר או שירות איכותי היוצר אמינות בקרב המבקרים.
4. SEO מספק קידום 24/7
מאמצי האופטימיזציה למנועי חיפוש אינם מפסיקים לאחר שעות העבודה. תוכן לא נעלם לאחר שנגמר התקציב, כמו למשל בפרסום בתשלום. דירוגים שהושגו באמצעות SEO מקדמים את האתר שלך 24/7, תוך ניצול מוחלט של (לפחות) 60,000 החיפושים בגוגל המתרחשים בכל שנייה. שוב, קידום אתרים הוא ייחודי מכיוון שהוא מאפשר לחברה שלך להגיע למשתמשים בזמן שהם מחפשים אותך – לא על שלט חוצות שנראה בדרך אל מחוץ לעיר.
5. SEO מכוון לכל משפך השיווק
שיווק תוכן, המונע על ידי SEO, כולל מגוון סוגי תוכן המכוונים לכל שלב במשפך השיווק. בעוד שפוסט בבלוג בראש המשפך או באמצע המשפך לא יבצע המרה בתחילה, תוכן כגון זה בונה נאמנות ומודעות למותג – תכונות שמובילות להמרות.
6. SEO מגיע לכל קהל היעד שלך
קידום אתרים אינו מיועד רק לארגונים עם קהל יעד יחיד. אופטימיזציה למנועי חיפוש יעילה באותה מידה עבור חברות המכוונות לקהלים שונים, אולי עם אותו שירות.
לדוגמה, חברת התקנת בריכות עשויה לתת שירות לבעלי בתים וללקוחות מסחריים, שני קהלים נפרדים. קידום אתרים מאפשר לארגונים להגיע לכל קהל באמצעות מחקר מילות מפתח מונחה כוונות. כדי להגיע לשני הקהלים, ניתן ליצור דפי שירות נפרדים, אחד ממקד לביטוי מילת המפתח “שירותי התקנת בריכות למגורים” והשני מכוון ל”שירותי התקנת בריכות מסחריות”.
7. SEO מייעל את חווית המשתמש
חווית משתמש היא מרכיב קריטי בקידום אתרים וגורם משמעותי לדירוג בגוגל. Search Engine Journal מסביר, “גוגל למדה כיצד לפרש חווית משתמש חיובית או לא חיובית, וחווית משתמש חיובית הפכה למרכיב מרכזי להצלחת האתר.”
משתמש Google מצפה שייענו לשאילתה שלו תוך רגעים ספורים. מבקר שילחץ לאתר ונתקל בחוויית משתמש גרועה – כגון חוסר תאימות לנייד או שלל חלונות קופצים – סביר להניח שיעזוב תוך שניות. שיעורי נטישה גבוהים אומרים לגוגל שדף האינטרנט אינו בעל ערך עבור המשתמש, מה שגורם לרוב לדירוג נמוך יותר.
8. SEO משפר את הצלחת ה-PPC
פרסום בתשלום במנועי חיפוש (PPC) ו-SEO עובדים היטב יחד. דירוגי אתרים בראש תוצאות החיפוש בתשלום ובדירוגים אורגניים בעמוד הראשון מספקים לצרכנים הזדמנויות נוספות לבקר באתר האינטרנט שלך ולחזק את אמינות המותג. בנוסף, ניתן להשתמש בנתוני SEO כדי לייעל את אסטרטגיית ה-PPC שלך ולמטב אותה.
9. קידום אתרים הוא אסטרטגיית שיווק ארוכת טווח
בעוד ש-SEO איכותי מספק לרוב השפעה עסקית משמעותית כבר בשנה הראשונה, מאמצי קידום אתרים יתערבו עם הזמן, ויובילו לתוצאות מוגברות למשך מספר שנים. למעשה, גודל התוצאות של SEO והחזר ה-ROI תואמים את התקציב, המאמץ והזמן שהוקדשו לכך . אם חברת קידום אתרים מבטיחה תוצאות מיידיות, היזהר.
יישום אסטרטגיית קידום אתרים מתחשב – כגון יצירת תוכן ואופטימיזציה בדף – ושליטה באלגוריתם של גוגל לוקחים זמן מוקדש. כדי לראות את התוצאות הטובות ביותר של שילוב SEO באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך, היה מוכן לראות את SEO כהשקעה עם תשואה יוצאת דופן לטווח ארוך.
10. SEO הוא המפתח לנראות חיפוש
אנחנו חיים בעידן דיגיטלי ללא ספק. ארגונים שרוצים ליצור נוכחות מותג משפיעה צריכים להיות גלויים באינטרנט. עם זאת, אם אינך בעמוד הראשון, סביר להניח שלא תזכה בקליקים או תקדם את המותג שלך לאף אחד. כיום, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא קריטית לזהות מותג משגשגת.
נושאים נוספים לקריאה:
מומחה קידום אתרים – 5 דרכים להצלחה
נושאים נוספים לעיונך: