מהו מקדם אתרים בגוגל מספר 1?

מקדם אתרים בגוגל

הוא משווק  אתרים בצורה מקוונת המשתמש בגוגל אדוורדס כדי לייצר תנועה לאתר. מקדמי  אתרים משתמשים במילות מפתח ספציפיות ובטקסט מודעה כדי למשוך תשומת לב לאתר האינטרנט שלהם. הם גם משתמשים בטכניקות שיווק מקוונות אחרות, כגון SEO ושיווק במדיה חברתית, כדי להגדיל את התנועה לאתר. טכניקות אלו משמשות לרוב חברות אופטימיזציה למנועי חיפוש הגדולות המתמחות בסוג זה של שיווק מקוון ועיצוב אתרים.

 

מקדמי אתרים משתמשים גם בטכניקות שיווק מקוונות אחרות, כמו SEO ושיווק במדיה חברתית, כדי להגדיל את התנועה לאתר שלהם.

 

 מה זה גוגל אדוורדס ?

 אוסף של כלים שאתה יכול להשתמש באתר שלך או באתר העסק שלך המאפשר לך לפרסם את המוצרים או השירותים שלך ביחס למנועי חיפוש כמו גוגל (או בינג) על ידי שימוש במילות מפתח ספציפיות שעוזרות להביא אנשים שמחפשים את המוצרים שלך במקום הראשון. כלים אלו גמישים וניתן להשתמש בהם למטרות מסחריות ולא מסחריות כאחד.

מקדם אתרים בגוגל

מאז 2013, כאשר הכלי הוצג, גוגל הקלה על מפרסמים אלה (למשל, אתרים) עם “תוכנית השותפים” שלה – המאפשרת למשווקים אלו (למשל, חברות) בתמורה ללחיצות פרסום על המודעות שלהם מגוגל אדוורדס. יכולים להרוויח כסף מתשלומי עמלות בהתבסס על מספר המבקרים שנרשמים להצעה מסוימת או מורידים מוצר או שירות מסוים המוצעים באמצעות פרסומת המוצעת דרך קישור שותפים או באנר בדף אינטרנט 

באתרים/אתרים עסקיים שלהם שנוצרו תחת המותגים שלהם/ מותגים על ידי כך שכל לקוח משלם שלהם יבקר באתרים/אתרים עסקיים שלהם לפחות פעם אחת במהלך תקופה קודמת של שנה לפני תחילתו כדי שיוכלו להרוויח עמלות על קליקים כאלה שנוצרו על ידי המבקרים המגיעים דרך המודעות שלהם שהוצבו דרך קישורי הפניה שפורסמו ב- דפי האינטרנט שלהם נוצרו תחת המותגים/מותגים שלהם על ידי כך שלקוחות משלמים שלהם מבקרים בהם לפחות פעם אחת במהלך פרק הזמן הקודם של שנה לפני לא יתחילו כדי 

שיוכלו להרוויח עמלות על קליקים כאלה שנוצרו על ידי אותם מבקרים המגיעים דרך הפניות שפורסמו בדפי האינטרנט שלהם שנוצרו תחת המותגים/מותגים שלהם על ידי כך שכל לקוחות משלמים שלהם מבקרים אותם לפחות פעם אחת במהלך פרק הזמן הקודם של שנה אחת לפני זה מתחיל כדי שיוכלו להרוויח עמלות על קליקים כאלה שנוצרו על ידי אותם מבקרים המגיעים דרך הפניות שפורסמו בדפי האינטרנט שלהם שנוצרו תחת המותגים/מותגים שלהם על ידי כך שכל לקוחות משלמים שלהם מבקרים אותם לפחות פעם אחת במהלך פרק הזמן הקודם של שנה אחת לפני זה מתחיל כדי שיוכלו להרוויח עמלות על קליקים כאלה שנוצרו על ידי אותם מבקרים שמגיעים דרך אלה

נשתמש ב-Google AdWords כדי לקדם “SEO”

זו אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים עדיין משתמשים ב-Google AdWords כדי לקדם את האתר שלהם. AdWords היא כבר מזמן הסטנדרט לפרסום מקוון, ואתה יכול להשתמש בו כדי לקדם את האתר שלך באותה יעילות כמו מודעה מסורתית.

אדוורדס היא דרך מצוינת להוציא את האתר שלך החוצה, אבל איך אתה מתכוון לעשות זאת? ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכל לשווק את האתר שלך באמצעות Google AdWords ומנועי חיפוש מקוונים. הדרך הטובה ביותר היא להשתמש בשירות כמו Webmaster Tools כדי לנטר את האתר שלך ולראות מה עובד ומה לא, כך שתוכל לנקוט בפעולה כאשר דברים מתחילים להשתבש.

מידע מסוג זה יכול לעזור לך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לתוצאות טובות יותר בטווח הארוך, מה שאומר שאתה תמיד צריך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לתנועה מקסימלית.

לגוגל יש מספר סוגי פרסום בתשלום זמינים: מודעות טקסט, מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות מדיה עשירה ומודעות לתצוגה. כל אלה יכולים לשמש כדי להציג מידע שמושך תשומת לב באתר שלך או במקומות אחרים (למשל, אימייל). כדאי לנתח את כל האפשרויות הללו לפני שתבחר מהן המתאימה ביותר לצרכים שלך; זה ייקח קצת זמן מכיוון שלכל אפשרות יש דרישות שונות (לדוגמה, למודעות טקסט יש מחיר מינימום של הצעת מחיר, מודעות תמונה חייבות למקד למילות מפתח או ביטויים ספציפיים), אבל ברגע שאתה יודע איזה סוג מודעה הולך לעבוד הכי טוב עבור האתר שלך, זה קל מספיק!

האסטרטגיה המומלצת היא תמיד לוודא שיותר משתמשים יראו את התוכן הרלוונטי באתר שלך (יותר תנועה). זה שמשתמשים לא לחצו על מודעה לא אומר שהם לא ראו אותה – אם מישהו כן לוחץ על מודעה, סביר להניח שזה יוביל אותם לקישור פרסומת בדף אחר או לדף נחיתה שבו הם’ אראה מידע נוסף על מה שמפורסם.

תרצה לוודא שלפחות מחצית מכל הצפיות בדפים מגיעות מאנשים שמחפשים ספציפית משהו הקשור לאתר או למוצר שלך (למשל, “עסק”, “בית” וכו’). זה עוזר להבטיח שכאשר משתמשים מחפשים במקומות אחרים הם לא לוחצים על שום דבר אחר אלא רק מוצאים את מה שהם מחפשים (חיפוש בטוח). המשמעות היא שמילות מפתח או ביטויים חשובים צריכים להיכלל בתוכן הפרסומות שאתה יוצר כדי שהמבקרים ידעו בדיוק היכן מחדש הם הולכים הבא!

הדרך היעילה ביותר לעשות זאת באמצעות AdWords היא באמצעות מפות של מילות מפתח. הם מאפשרים למפרסמים שהטמיעו מעקב אחר מילות מפתח במסעות הפרסום שלהם, כך שהם יודעים על ידי אילו מילות מפתח מחפשים

סיכום:מקדם אתרים בגוגל

גוגל אדוורדס הוא טופס במילוי אוטומטי שיוצר תנועה לאתר. מקדם אתרים מקצועי משתמש בגוגל אדוורדס כדי למקד מילות מפתח וטקסט מודעה  בכדי למשוך תשומת לב לאתר שלהם. הם משתמשים בטכניקות שיווק מקוונות אחרות, כמו SEO ושיווק במדיה חברתית, כדי להגדיל את התנועה לאתר שלהם.

Leave a Reply