מקדם אתרים מומחה לראות תוצאות

מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מה זה מקדם אתרים בחיפה מקדם אתרים באינטרנט מקדם אתרים בהרצליה מקדם אתרים בירושלים קידום אתרים קידום אתרים מקצועי קידום אתרים seo קידום אתרים אורגני קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר קידום אתרים ממומן קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים אורגני בגוגל מקדם אתרים מומחה קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני בגוגל

שירותים

אנחנו עובדים איתך, לא בשבילך

תכנון אסטרטגיה שיווקית
כתיבת תכנים
רשתות חברתיות
בניית אתרים
קידום ממומן בגוגל
קידום אתרים אורגני

קצת עלינו...

אנחנו יותר מסוכנות דיגיטלית

שנים של נסיון והתמחות בקידום אתרים אורגני נותנת לך יתרון משמעותי על פני המתחרים

מי אנחנו

צוות קומנדו Seo חי ונושם את גוגל כבר 7 שנים כאן בשביל לקדם אותך

הפילוסופיה שלנו

עבודה נכונה והתמדה מביאה תוצאות מדהימות לך ולאתר שלך!

איך אנחנו עובדים

אצלנו כל לקוח הוא VIP יושבים על כוס קפה ובונים אסטרטגיה מנצחת!

מה לקוחות מספרים עלינו

יותר מסתם סוכנות דיגיטלית

אנו מונעים על ידי שביעות רצון הלקוחות שלנו. תנו בנו אמון ווהצמיחה לא תאחר להגיע. ניהול הנכסים מורכב מצוות של אנשים מומחים, מחויבים ומנוסים עם תשוקה לקידום אתרים. המטרה שלנו היא להשיג צמיחה מתמשכת ובת קיימא של לקוחותינו.

אהרון לוי,מעצב UI/UX

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא ארגז כלים גדול של אסטרטגיות שבעלי עסקים קטנים יכולים לפרוס כדי לעזור ללקוחות פוטנציאליים למצוא אותם באינטרנט. אתה גם לא צריך להיות מקצוען שיווק או מומחה כדי להשקיע בקידום אתרים. מאחורי הפורניר הטכני, תהליך הפיכת הנוכחות המקוונת של החנות שלך לידידותית לחיפוש מסתכם בכמה פעולות מפתח.

הנה איך לחתוך את ראשי התיבות כדי להגיע לאנשים שרוצים למצוא את המוצרים והשירותים שלך.

הספרנית ומנוע החיפוש
מה שרוב המדריכים לקידום אתרים לא אומרים לכם הוא שמנועי החיפוש למעשה אינם שונים כל כך מאנשים. באותו אופן שבו תחפשו ספרים בספרייה, תקראו את התוכן שלהם, ושפטו את איכותם, מנועי החיפוש עושים את אותו הדבר. רק התהליך הרבה יותר מהיר ושיטתי.

קרא עוד: כיצד להגביר מכירות לאתר שלך

מנועי חיפוש אוהבים תוכן מקורי, אמין, נחקר היטב ומרתק. והם אוהבים אתרים מהירים לטעינה, פשוטים לניווט וידידותיים לנייד. אתרים עם כותרות דפים ברורות, כתובות אתרים וקישורים הם גם ידידותיים לחיפוש. אחרי הכל, אלה הם הדברים שאתה והלקוחות שלך הייתם מחפשים בעת גלישה באינטרנט.

בצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש על ידי הפיכת האתר שלך והתוכן שלו לבעלי ערך רב ככל האפשר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך. לאחר מכן נדרשים רק כמה שינויים קטנים כדי להפוך את התוכן שלך לניתן יותר לגילוי.

9 אסטרטגיות קלות להצלחת SEO

 

בחר מילות מפתח נישה

מילות מפתח הן המילים או הביטויים שאנשים מקלידים בתיבות חיפוש כשהם מחפשים משהו, למשל, “ברוקלין אוכל לקחת” או “אימוני ריצה”. גוגל מחפשת מילות מפתח באתר האינטרנט שלך ומשתמשת בהן כדי להחליט עד כמה התוכן שלך רלוונטי לשאילתת חיפוש ספציפית. המשמעות היא שעליך לבחור מילות מפתח שמתאימות למוצר או לשירות שלך ולהשתמש בהן ברחבי האתר שלך.

כדי לזהות את מילות המפתח שלך, שקול מה העסק שלך מציע ומה מייחד אותו. מכיוון שסביר להניח שעסקים רבים אחרים יחלקו את אותם עסקים, שמור על שלך כמה שיותר נישה. החוכמה היא למצוא מילות מפתח עם תחרות נמוכה ונפחי חיפוש גבוהים. כלים חינמיים כמו מתכנן מילות המפתח של Google יציגו לך את הנתונים האלה, כמו גם הצעות למילות מפתח חלופיות.

ברגע שיש לך את מילות המפתח שלך, שלב אותן באתר שלך בתיאורי מוצרים, בלוגים, כתובות אתרים וכותרות עמודים. הקפד להשתמש בהם רק היכן שהגיוני לעשות זאת. גוגל תשים לב אם תזרקו את הדפים שלכם במילות מפתח לא רלוונטיות שגורמות לזרימה, וזה יוריד את הדירוג שלכם.

כתוב לבני אדם, לא לבוטים

מנועי חיפוש יכולים לאתר במהירות תוכן שנכתב עבורם, ולא עבור בני אדם. לדוגמה, אם אתה משתמש יתר על המידה במילות המפתח שלך כך שזה פוגע בקריאות, מעתיק תוכן מאתרים אחרים, או אם יש לך מאמרים לא נחקרים וחסרי אמינות, גוגל תשים לב.

במקום זאת, מנועי חיפוש, כמו בני אדם, אוהבים תוכן ייחודי, אמין ומשכנע. היכן שאתה יכול, היפר קישור לשקעים אמינים אחרים, השתמש במקורות באיכות גבוהה וקשר לתוכן אחר באתר שלך.

צור חווית משתמש חלקה

 

הפוך את האתר שלך לקל לניווט, עם תפריטים לוגיים, כותרות ברורות של עמודים וכתובות אתרים שאומרות לך למעשה על מה העמוד. לדוגמה, במקום “www.trainers.com/123abc”, בחר “www.trainers.com/white-running-trainers”. שקול להשתמש בנתיבי פירורי לחם בראש הדפים שלך. אלה נותנים גישה בלחיצה אחת לדפים אחרים באתר שלך, והם טובים לקידום אתרים מכיוון שאתה יכול לשזור בתוכם מילות מפתח: בית > מאמנים > מאמנים לגברים > מאמני ריצה לבנים.

אמצעים אחרים התומכים בניווט קל כוללים ניסוח פשוט בתפריטים שלך, הבטחת הלחצנים שלך בולטים בצבע מודגש עם קריאה ברורה לפעולה, והצבת הניווט שלך במקום סטנדרטי כך שיהיה עקבי בדפים שלך. בדוק את הניווט שלך באמצעות כלי ניתוח כגון Google Search Console או Hotjar, שיכולים להראות לך כיצד המשתמשים לוחצים על הדפים שלך, כדי שתוכל לזהות כל תחומי שיפור.

בנוסף לניווט פשוט, חווית משתמש נהדרת פירושה גם שמירה על התוכן שלך מעודכן, קישור לתוכן רלוונטי אחר באתר האינטרנט שלך, והסרה או עדכון של כל קישורים שבורים. מנועי חיפוש ומבקרים כאחד יוותרו במהירות אם הם לא מוצאים את מה שהם מחפשים או אם האתר שלך נראה עייף ומיושן.

קרא עוד: כך תוכל לבצע אופטימיזציה של פריטים בודדים לחיפוש

ודא טעינת עמודים מהירה

לא בני אדם ולא מנועי חיפוש אוהבים אתרים איטיים. למעשה, רבע מהמבקרים ינטשו אתר אם ייקח יותר מארבע שניות לטעון. אם אתה חושב שאחד מהדפים שלך פועל לאט, שחרר את כתובת האתר ל- PageSpeed Insights כדי לבצע ניתוח מהיר ולזהות אזורים לשיפור.

יש הרבה דרכים קלות להגביר את מהירות הדפים שלך. לדוגמה, צמצם את גודל התמונות וצמצם את מספר התוספים שבהם אתה משתמש למינימום.

הפוך את האתר שלך לידידותי לנייד

בהתחשב בכך שכמעט מחצית מכל החיפושים נעשים במכשירים ניידים, אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך כך שהוא יעבוד היטב ויראה נהדר במכשירים ניידים היא כבר לא דבר נחמד שיש אלא חובה. וזה משהו שמנועי חיפוש לוקחים בחשבון גם בדירוג שלהם. למעשה, גוגל טוענת שאתרים ידידותיים לנייד מופיעים גבוה יותר בתוצאות החיפוש ומהווים יותר ממחצית מהחיפושים ב-Google.com.

הגדל את הנראות שלך מחוץ לאתר

 

מנועי חיפוש לא מסתכלים רק על האתר שלך כאשר הם קובעים את האמינות שלך. הם גם חוקרים את הנוכחות הרחבה יותר שלך באינטרנט. לדוגמה, האם חנויות אמינות אחרות מתקשרות אליך בחזרה, האם יש לך ביקורות טובות ושפע אזכורים, והאם אנשים עוסקים בעסק שלך במדיה החברתית.

זו הסיבה שפעילויות כמו בלוגים לאורחים, פרסום תוכן שקל לשתף, קבלת ביקורות מעולות והגדלת הנוכחות שלך במדיה החברתית יכולות להיות כל כך חשובות. גם רישום בספריות רלוונטיות יכול להיות מאוד מועיל. לדוגמה, הרשימה של אנג’י לעסקים לבית ולגינה, Manta ו- Trosspilot לרישומים כלליים יותר של עסקים קטנים.

כדאי גם לתבוע את הרישום שלך ב-Google Business . זהו כלי חינמי המאפשר לך לנהל את הנוכחות שלך ברחבי Google, כולל בחיפוש ובמפות, מה שמקל על לקוחות למצוא את העסק שלך בתוצאות חיפוש מקומיות.

השתמש בסרטונים ובתמונות

 

תוכן חזותי הופך לפופולרי יותר ויותר, כאשר האדם הממוצע מוערך שיקדיש 100 דקות בכל יום בצפייה בסרטונים מקוונים בשנת 2021 – עלייה של 19% משנת 2019. לכן אין זה מפתיע שגם מנועי החיפוש אוהבים סרטונים ותמונות. אבל זה לא כל כך התוכן אלא ההתנהגות שהוא מניע.

תוכן ויזואלי גורם לרוב לתגובה רגשית עמוקה יותר ממילים בדף. למעשה, שיעורי הקלקות של וידאו בתוצאות החיפוש גבוהים ב -41% בהשוואה לתוכן בטקסט רגיל. הם קלים לעיכול, מרתקים, נגישים וסביר יותר לשיתוף, כאשר כ -92% מצרכני הווידאו בנייד משתפים סרטונים עם אחרים. המשמעות היא שאנשים צפויים לבלות יותר זמן בדפי האינטרנט שלך. מנועי החיפוש קולטים את כל הגורמים הללו ורואים בתוכן שלך ערך, מה שמשפר את הדירוג שלך.

קרא עוד: כיצד תמונות מכוערות יכולות להשפיע על העסק שלך וכיצד להילחם בהן

מטא נתונים

 

מטא נתונים מספקים תקציר קצר של דף אינטרנט ותכניו למנועי החיפוש. גוגל מציגה לעתים קרובות את המטא-כותרת והמטא-תיאור של דף בתוצאות החיפוש, מה שאומר שמטא נתונים יכולים להשפיע מאוד על הקליקים לאתר שלך. בעוד שגוגל לא כוללת מטא נתונים בדירוג שלה, שיעורי הקלקות כן משפיעים על הדירוג שלך, כך שבהחלט כדאי לבצע אופטימיזציה שלהם כדי לעודד מבקרים לתוכן שלך. שמור אותם תיאוריים אך תמציתיים, מתחת ל-60 תווים עבור כותרות ו-160 עבור תיאורים.

טקסט חלופי הוא סוג נוסף של מטא נתונים המשמש במיוחד עבור תוכן חזותי. זה פשוט מתאר את התמונה או הסרטון בדף. אז במקום להעלות תוכן עם כותרות כגון “IMG_1234.png”, השתמש בכותרת תיאורית כגון “שולחן אלון”, ואם רלוונטי, שזר את מילות המפתח שלך. זה לא רק מגביר את ה-SEO שלך בכך שהוא עוזר למנועי החיפוש להבין טוב יותר את התוכן שלך ולפיכך לדרג אותו, אלא שהוא גם מופיע באתר שלך אם התמונה לא נטענת כמו שצריך, ויוצר חווית משתמש טובה יותר.

מערכות ניהול תוכן רבות, כגון וורדפרס, מאפשרות לך להוסיף בקלות מטא נתונים משלך לבלוגים, לדפי אינטרנט ולתוכן חזותי שהועלה. גם משתמשי Square Online יכולים לעשות זאת בקלות רבה. הנה מדריך מהיר .

למדוד הצלחה

 

יצירת תוכן מעולה פירושה להבין אילו סוגי תוכן המבקרים שלך אוהבים וכיצד זה משתנה עם הזמן. כלים כמו Google Search Console מבריקים בשביל זה, ומראים לך כמה מבקרים מגיעים לאתר שלך, כמה זמן הם מבלים בכל דף, מאיפה הם מגיעים, במכשירים שבהם הם משתמשים ואיך הם לוחצים מעמוד לעמוד. אתה יכול להשתמש בנתונים האלה כדי לחדד את התוכן שלך כך שאתה תמיד מספק את התמורה הטובה ביותר למבקרים שלך.

קונסולת החיפוש מצוינת גם לבדיקת דפים שגוגל הוסיפה לאינדקס באתר שלך. אם תגלה כאלה שלא נוספו לאינדקס, תוכל “לבקש הוספת אינדקס”. זוהי תרגול מוצלח כשאתה מפרסם תוכן חדש באתר שלך מכיוון שהוא אומר ל-Google שהוספת משהו חדש.

אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש אינה מניבה הצלחה בין לילה. במקום זאת, מדובר בהשקעה לטווח ארוך ביצירת חווית משתמש חלקה ותוכן ייחודי ומרתק על בסיס קבוע. אם אתה מתחייב לכך, אתה תקצור את הפירות על ידי משיכת תנועה איכותית יותר לאתר שלך ולקוחות מרוצים יותר שסומכים ומכבדים אותך, את המומחיות שלך ואת ההצעה העסקית שלך.

נושאים נוספים לקריאה:

מומחה קידום אתרים – 5 דרכים להצלחה

מומחה קידום אתרים – טיפים מעולים

מקדם אתרים אורגני בגוגל

מקדם אתרים מומחה בגוגל

מקדם אתרים פרילנסר אורגני בגוגל

Organic-Top Seo

Home

Blog

Services

Packages

Seo

לייעוץ חינם להצלחתך לחץ כאן!
דילוג לתוכן