מקדם אתרים פרילנסר להיות במקום ה-1#

מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מה זה מקדם אתרים בחיפה מקדם אתרים באינטרנט מקדם אתרים בהרצליה מקדם אתרים בירושלים קידום אתרים קידום אתרים מקצועי קידום אתרים seo קידום אתרים אורגני קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר קידום אתרים ממומן קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים אורגני בגוגל מקדם אתרים מומחה קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני בגוגל

שירותים

אנחנו עובדים איתך, לא בשבילך

תכנון אסטרטגיה שיווקית
כתיבת תכנים
רשתות חברתיות
בניית אתרים
קידום ממומן בגוגל
קידום אתרים אורגני

קצת עלינו...

אנחנו יותר מסוכנות דיגיטלית

שנים של נסיון והתמחות בקידום אתרים אורגני נותנת לך יתרון משמעותי על פני המתחרים

מי אנחנו

צוות קומנדו Seo חי ונושם את גוגל כבר 7 שנים כאן בשביל לקדם אותך

הפילוסופיה שלנו

עבודה נכונה והתמדה מביאה תוצאות מדהימות לך ולאתר שלך!

איך אנחנו עובדים

אצלנו כל לקוח הוא VIP יושבים על כוס קפה ובונים אסטרטגיה מנצחת!

מה לקוחות מספרים עלינו

יותר מסתם סוכנות דיגיטלית

אנו מונעים על ידי שביעות רצון הלקוחות שלנו. תנו בנו אמון ווהצמיחה לא תאחר להגיע. ניהול הנכסים מורכב מצוות של אנשים מומחים, מחויבים ומנוסים עם תשוקה לקידום אתרים. המטרה שלנו היא להשיג צמיחה מתמשכת ובת קיימא של לקוחותינו.

אהרון לוי,מעצב UI/UX

כיום ישנם מעל 1,000,000,000 אתרים באינטרנט.

וכולם מתחרים כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוח שלך .

אני לא אומר לך את זה כדי להפחיד אותך. למעשה אני כנראה לא אומר לך שום דבר שאתה לא מודע אליו כבר.

אני אומר לך את זה כדי להדגים שמכיוון שיש יותר ממיליארד אתרים באינטרנט, רוב הסיכויים שיש לפחות עשרה, אולי אפילו כמה מאות בנישה ובמיקום שלך בלבד.

ועם נתונים כאלה, אתה צריך לוודא שהאתר שלך מצליח לעזור לך להגיע ליעדים העסקיים שלך, למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלך ולבנות אמון בו.

בפוסט זה תקבלו עשר אסטרטגיות ספציפיות וניתנות לפעולה להפוך את הנוכחות המקוונת שלכם לנכס שיווקי כך שתוכלו להגדיל את מספר הלידים שאתם מייצרים, את הלקוחות הפוטנציאליים שאתם ממירים ללקוחות ובסופו של דבר לאפשר לכם להתעלות מעל המתחרים.

בעל אתר מותאם לנייד

 

בין אם מדובר בביצוע חיפוש, פתיחת אפליקציה, ביקור באתר אינטרנט או צפייה בסרטון, אנשים פונים למכשיר הנייד שלהם כדי לקבל תשובות או לבצע פעולה.

אם האתר שברשותך אינו מותאם לנייד, חווית המשתמש תהיה גרועה; יהיה קשה יותר ללחוץ על כפתורים, קשה יותר לקרוא את המידע וייתכן שהמשתמש אפילו לא יוכל “ללחוץ כדי להתקשר”, כל אלו עלולים לגרום להם לעבור מהר מאוד. גרוע מכך, אם גוגל תבחין בכך, והם יבחינו בכך, אתה למעשה תיענש והאתר שלך יידחק יותר למטה בדירוג החיפוש כתוצאה מכך.

תבע את הרישום שלך ב-Google לעסק שלי
גוגל הוא מנוע החיפוש החזק והפופולרי ביותר, בכל שנייה יש 54,907 חיפושים ברחבי העולם ויש לו גם המון משאבים מעולים. על ידי ניצול המשאבים של גוגל תהפוך את העסק שלך לזמין יותר בקלות. אחד הדברים הטובים ביותר לעשות הוא לתבוע את פרופיל Google לעסק שלי ולהפוך את הדף לשלך

חשוב לוודא שאתה כולל מידע חשוב ליצירת קשר ומיקום באתר שלך ובפרופיל העסק שלי בגוגל.

לפי מחקר של comScore , כתובת ומיקום הם חלקי המידע העיקריים שמחפשים מחפשים מקומיים. הנה כמה מהסוגים האחרים של מחפשי מידע שמחפשים:

כוונת חיפוש מקומית

 

עסקים לפי קטגוריה (במילים אחרות, המחפשים מחפשים סוג מסוים של עסק אך עדיין לא החליטו באיזה מהם לבחור.)
מספר טלפון
מוצרים או שירותים (שוב, אין להם עסק מסוים בראש, הם מחפשים מוצר או שירות ספציפיים.)
שעות פתיחה
הוראות נסיעה
קופונים ומבצעים מיוחדים
דירוגים וסקירות
בהתחשב ברצונותיהם של המחפשים המקומיים, חשוב לשמור על התוכן שלך תמציתי וניתן לפעולה.

תבע פרופילים במדיה החברתית

 

למדיה החברתית יכולה להיות השפעה עצומה מכיוון שהיא יכולה להציב אותך מול קהל ממוקד עצום בסביבה יחסית לא רשמית. זה גם נהדר עבור קישורים נכנסים, שיתוף התוכן שלך והגברת המודעות למותג שלך. פרופיל משלך לקשר אליו גם מחזק את תדמית המותג שלך ונותן לך קישור טוב בחזרה למקור בעל דירוג גבוה מאוד.

פרופילי מדיה חברתית אלו רלוונטיים מאוד למותג שלך וניתן להשתמש בהם כדי להגן על המוניטין שלך מפני חברות אחרות או מאמרי עיתונות לא רצויים המופיעים במונחי חיפוש הקשורים למותג.

בצע אופטימיזציה לאתר שלך לחיפוש

 

אם אתה רוצה שהאתר שלך יופיע במנועי החיפוש, עליך לוודא שהמונחים שבהם אנשים ישתמשו כדי לחפש את סוג המוצר או השירות שלך נמצאים באתר שלך כדי שמנועי החיפוש יוכלו לראות. לדוגמה, אם אתה רופא שיניים, הלקוחות הפוטנציאליים שלך עשויים לחפש “שן רפויה”, “ליישר לי את השיניים” ולא רק “רופא שיניים”. גלה מה הלקוחות שלך מחפשים, ולאחר מכן בצע אופטימיזציה לאתר שלך עבור המילים והביטויים האלה.

שב וצור רשימה של המוצרים והשירותים שלך. קח כל שירות בנפרד והוסף את הבעיות שאתה יכול לפתור. לאחר מכן יש לך את הבסיס למסע פרסום תוכן.

לייצר תוכן איכותי

 

מנועי החיפוש רעבים לתוכן חדש באתרי אינטרנט. הם רואים בזה מדד לעד כמה האתר עדכני ורלוונטי. אם אתה מייצר אתר נהדר, שעבר אופטימיזציה מלאה, אל תחשוב שעשית את זה פעם אחת ותוכל לעזוב אותו לנצח מבלי לעדכן אותו. אתה צריך להוסיף תוכן חדש לאתר שלך באופן קבוע, לא מעט מכיוון שאם אנשים רואים שיש הרבה מידע חדש וטרי, יש סיכוי גבוה יותר שהם יחזרו שוב ושוב.

ככל שיש לך תוכן איכותי יותר, כך תהיה לך הזדמנות גדולה יותר להציג את האתר שלך בפני משתמש ממוקד בחיפוש.

הגדל את רשימת הדוא”ל שלך.

 

צריך להיות מיקוד, תוצאה רצויה כביכול, לכל מה שאתה עושה באינטרנט. אם אתה מתכוון ליצור אתר אינטרנט ולספק תוכן חינוכי, משעשע ומאיר עיניים לקהל היעד שלך, עליך לאפשר לאותם משתמשים ממוקדים לעשות את הצעד הבא ולהפוך ללידים וללקוחות עתידיים של העסק שלך.

על מנת לעשות זאת עליך לספק למשתמש האתר משהו בעל ערך מדהים שיעזור להם לפתור את הבעיה שלו.

דוגמה כזו תהיה שמשרד עורכי דין המציע שירותי שינוע יכול לספק הורדה למשתמש להירשם אליה בשם “5 סיבות בחירה בהצעת הובלה הזולה ביותר עלולה להשאיר לך אלפי פאונד מהכיס”

אם אתה מחפש לקנות בית חדש אז זה משהו שאתה רוצה לדעת, כדי שתוכל לספק למשתמש את המידע הזה בתמורה לכתובת המייל שלו וחשוב מכך, אישור לשלוח לו דוא”ל ולשווק את החוזקות שלך בתחום זה.

עודדו הערות ומשוב

 

הוכחה חברתית חשובה מאוד. תחשוב על כל רכישה גדולה שביצעת ורוב הסיכויים שעשית מחקר באינטרנט. ביקורות ומשוב של לקוחות הם לרוב בעלי ערך רב יותר מאשר פרסומת או תיאור מוצר. הם מראים שאנשים אמיתיים קנו, השתמשו ונהנו מהמוצר או הניסיון מספיק כדי לחזור ולסקור אותו.

נהל את המוניטין שלך

 

האינטרנט הוא פורום פתוח ענק ולא משנה כמה לקוחות מרוצים יש לך תמיד יהיה מישהו שישאיר ביקורת גרועה או תגובה שלילית. אף על פי שלעולם לא תוכל לעצור את אלה לחלוטין, אתה צריך להיות מודע למה שאומרים עליך באינטרנט ולוודא שאתה שולט בתדמית ובמוניטין שלך בצורה הדוקה ככל האפשר.

מהצד השני, כאשר לקוחות משאירים משוב נהדר על העסק שלך, עליך לוודא שהביקורות והעדויות הללו נמצאות בכל מקום שבו לקוחות פוטנציאליים עשויים להיות מקוונים.

מָשׁוֹב

 

צור קשר עם לקוחות

 

זה יכול להיות קל מדי להתחבא מאחורי המותג, עם נוכחות מקוונת זה טוב להיות גלוי. תן ללקוחות שלך לדעת מי עומד מאחורי העסק, תן להם לדעת עם מי הם מדברים במדיה החברתית. אתה לא צריך למסור שום דבר אישי, רק להיות אישי, להשיב לתגובות כדי שאנשים יוכלו לראות שמקשיבים להם ולהשתתף בשיחות כדי ליצור קצת באזז על העסק שלך.

הפק את המרב מנוכחותך המקוונת!

 

נוכחות מקוונת עם אופטימיזציה מלאה ומושכת לקוחות ומעודדת אינטראקציה עם לקוחות דורשת הרבה מאמץ ומיומנות. אם הנוכחות המקוונת שלך לא עובדת בשבילך, סביר להניח שזה אומר שהלקוחות לא מוצאים אותך, או שאם הם כן, הם לא אוהבים את מה שהם רואים. אם נעשה בצורה נכונה, הנוכחות המקוונת שלך עם האתר שלך במרכז אמורה לספק זרם מתמיד של לידים ובסופו של דבר להיות איש מכירות במשרה מלאה עבור העסק שלך.

נושאים נוספים לקריאה:

מומחה קידום אתרים – 5 דרכים להצלחה

מומחה קידום אתרים – טיפים מעולים

מקדם אתרים אורגני בגוגל

מקדם אתרים מומחה בגוגל

מקדם אתרים פרילנסר אורגני בגוגל

Organic-Top Seo

Home

Blog

Services

Packages

Seo

לייעוץ חינם להצלחתך לחץ כאן!
דילוג לתוכן