קידום אורגני בגוגל: כל מה שצריך כדי להגיע למקום הראשון

מהו קידום אורגני בגוגל?


קידום אורגני בגוגל הוא כלי (ספציפי לגוגל) המאפשר לך להשתמש בחיפושים בשפה טבעית כדי למצוא ולשתף תוכן באינטרנט ללא תשלום.

הרעיון מאחורי זה הוא שבכל פעם שמישהו משתמש במנוע החיפוש שלך כדי למצוא משהו, אתה מקבל תשלום בחזרה. כלומר, אם אתה מחפש “איך לעשות את זה”, גוגל מקבל תשלום בחזרה בתנועה אורגנית. זה אולי נשמע מוזר במבט ראשון, אבל במציאות זו סוג של דרך מגניבה ויעילה מאוד לייצר רווחים מתוכן.

מהם היתרונות של קידום אורגני בגוגל?


יש הרבה יתרונות לשימוש בקידום אורגני בגוגל. מלבד היתרון הברור של קבלת המוצר או השירות שלך בדף הראשון של תוצאות החיפוש, יש גם כמה יתרונות אחרים, כולל:

– קידום אורגני בגוגל עובד היטב כאשר המוצר או השירות שלך כבר נמצאים במקומות הראשונים בחיפושים.

– זה יכול לעבוד כאשר המוצר או השירות שלך אינם מוצגים בצורה בולטת בעמוד הראשי של גוגל (זה נקרא קידום “אורגני” בגוגל).

– אתה יכול להשתמש בקידום אורגני בגוגל כדי להשיג חשיפה ותנועה לאתר שלך.

– אתה יכול להשתמש בו כשאין לך מה לקדם, אבל אתה צריך לגרום לאנשים לאתר שלך לנקוט בפעולה.

– זה יכול לשמש כשיווק עקיף, כמו למשל על ידי חשיפת משתמשים להצעות דוא”ל שאחרת אולי לא ייחשפו אליהן.

איך אתה יכול להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל?


אנשי גוגל מופגזים כל הזמן בתוצאות חיפוש אורגניות. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של שיפור הרלוונטיות של דף אינטרנט לשאילתת חיפוש ספציפית.

גוגל מתגמלת באופן אורגני את בעלי האתרים בדירוג גבוה יותר, תנועה גבוהה יותר ומכירות גבוהות יותר באופן כללי כאשר הדפים שלהם מדורגים גבוה במנועי החיפוש. כשאתה רואה את “כלל הזהב” הזה שגוגל מקדמת, זה אומר שאתה צריך לעבוד קשה כדי לדרג את הדף שלך במקום הראשון.

עם זאת, ישנם מספר גורמים שיעזרו לך להשיג הצלחה בתוצאות החיפוש של Google:

  1. ודא שהאתר שלך מעוצב היטב ומאורגן היטב, מכיוון שזה ישפיע לטובה על ניתוח קידום אתרים בגוגל.
  2. ככל שהאתר שלכם יהיה “אינפורמטיבי” יותר, כך גוגל יתחיל להציג אותו כתוצאה אורגנית (ככל שלאתר יש יותר מידע, הדירוג שלו נמוך יותר).
  3. תמונות מוצגות הן דרך מצוינת לדרג גבוה בגוגל מכיוון שהן רלוונטיות מאוד הן לתוכן והן למילות מפתח.
  4. אופטימיזציה עבור SERP על ידי הגדלת מספר הקישורים המפנים לאתר שלך או לאתרים אחרים יעזור לך ליצור קישורים חזרה לאתר שלך מאתרים או בלוגים אחרים – זה נקרא חקלאות קישורים נכנסים.
  5. אתה יכול לבדוק את כל הטיפים שלי לקידום אתרים כאן.
קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה

מהן הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כשהם מנסים להגיע למקום הראשון בגוגל?


כשזה מגיע לקידום בגוגל, הטעות הגדולה ביותר שרוב האנשים עושים היא התמקדות בשאלות הלא נכונות. הם שואלים “מה” במקום “מי”, הם מאמינים שהם צריכים הרבה זמן וכסף, ומתכחשים לגבי המומחיות הטכנית שלהם. כשזה מגיע לקידום, הידיעה עם מי אתה צריך לעבוד עשויה להספיק לך. עם זאת, העדיפות שלך צריכה להיות ליצור את הסביבה הנכונה עבור מישהו אחר.

באיזו תדירות עליך לעדכן את האתר שלך כדי להבטיח דירוג אופטימלי בגוגל?

גוגל הפכה לסמכות המרכזית למידע בעידן הדיגיטלי. לא רק שתוצאות החיפוש ה”אורגניות” או המקוריות בראש הדף מובילות מבקרים לאתר שלך, אלא שאלגוריתם הדירוג של גוגל גם מוביל תנועה. במפגש זה, נדון כיצד לייעל את הדירוג האורגני שלך, ומה עליך לעשות אם אינך מקבל את התוצאות שאתה מצפה לקידום אורגני בגוגל: כל מה שאתה צריך כדי להגיע למקום הראשון בניית אתר היא לא תמיד תהליך קל . זה דורש זמן, כסף ומאמץ. כיום, רבים מאיתנו מנסים כמיטב יכולתנו להצליח באינטרנט מבלי לבזבז על כך שקל. אבל עם כל כך הרבה משאבים זמינים, זה נהיה מסובך לפעמים.

בהרצאה זו, אסביר כיצד אנו יכולים להשתמש בכלים כגון Moz Rank Checker ו-SERP Spy עבור הפרויקטים שלנו וכיצד אנו יכולים להשתמש בהם גם עבור הפרויקטים של המתחרים שלנו. נלמד על שתי דרכים שונות לפיתוח האתר שלך: א) דרך חינמית ונוחה להתחיל ליצור אתר משלך מאפס ב) דרך זולה שמשתלמת בימים ולא חודשים של זמן פיתוח בניית אתר היא לא תמיד תהליך קל. זה דורש זמן, כסף ומאמץ. כיום, רבים מאיתנו מנסים כמיטב יכולתנו להצליח באינטרנט מבלי לבזבז על כך שקל. אבל עם כל כך הרבה משאבים זמינים, זה נהיה מסובך לפעמים. בהרצאה זו, אסביר כיצד אנו יכולים להשתמש בכלים כגון Moz Rank Checker ו-SERP Spy עבור הפרויקטים שלנו וכיצד אנו יכולים להשתמש בהם גם עבור הפרויקטים של המתחרים שלנו. נלמד על שתי דרכים שונות לפיתוח האתר שלך: א) דרך חינמית ונוחה להתחיל ליצור את האתר שלך

אתר משלו מאפס ב) דרך זולה המשתלמת בימים ולא חודשים של זמן פיתוח

אילו גורמים נוספים משפיעים על הדירוג שלך בגוגל?

הדירוג האורגני של גוגל הוא קריטי עבור עסקים ואנשים פרטיים רבים. בלעדיו, יתכן שתקים חנות בקניון. עם זאת, גוגל אוהבת לתת לאלגוריתמים שלה כמה שיותר מרחב פעולה כדי שתוכל לייעל את אלגוריתמי הדירוג שלה כדי להיות יעילים מאוד במציאת המוצרים והמידע הרלוונטיים ביותר בהתבסס על השאילתה של המשתמש.

גוגל היא אלגוריתם מורכב ביותר, ואתה רק צריך לדעת שני דברים כדי להבין את פעולתו:

1) מה המשמעות של השאילתה שלך ואיך היא נראית.

2) מה התוצאות.

כמו לכל אלגוריתם, לגוגל יש מסננים המבוססים על מילות מפתח / שאילתות מסוימות: אלה נקראים “מסננים” או “כללים”. מסננים אלו קובעים באיזו תדירות מילות מפתח מסוימות (והמילים הנרדפות שלהן) יופיעו בכתובת האתר שלך. לדוגמה, אם תקליד “Google+” או “Hacker News” בתיבת החיפוש של Google, תקבל תוצאות שונות בהתאם אם אתה כולל את המונחים האלה בשאילתה שלך (המסנן שלך), או לא (הכלל שלך). אם השאילתה שלך תביא למספר התאמות גבוה יותר ממה שכל אחד מהמסננים יאפשר (לדוגמה, אם היא מכילה מילות מפתח ספציפיות), אז לתוצאות אלו ניתן משקל גבוה יותר מכל שאר התוצאות עבור מונח החיפוש הזה. כמקצוען SEO, זה מה שאתה צריך לשים לב אליו בעת אופטימיזציה של האתר שלך למטרות SEO – זה נקרא גם “דירוג אורגני” על ידי מומחי SEO כאחד.

איך אתה יכול לעקוב אחר ההתקדמות שלך..

בפוסט זה, אני הולך להראות לך כיצד לבצע אופטימיזציה של קידום המכירות שלך בגוגל.

הסיבה שאני מציע סקירה מפורטת של קידום בגוגל היא כדי להמחיש את הפשטות בתהליך – ובגלל שזה מה שאני עושה למחייתי. לצוות שלי ב-Gearbox Software יש מערכת יחסים ארוכת שנים עם Google, ויצרנו מוצרים שממנפים את הנתונים שלהם. למעשה, על ידי שימוש באלגוריתם הנכון, אנו יכולים לקחת כל אחד מהנתונים שלנו ולהפוך אותו לוויראלי…

עם כל הדיבורים על קידום אורגני בגוגל (כלומר, iGoogle), הייתי סקרן: האם באמת נוכל לייעל את הקמפיינים שלנו? אחרי הכל, ישנם מיליוני קמפיינים הפועלים על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ואין דרך קלה לעקוב אחר ההתקדמות. הפוסט הזה יראה לך בדיוק איך להגיע למקום הראשון על ידי מינוף הנתונים שלך. האסטרטגיה שלהלן מבוססת על שימוש ב-Google Analytics, אך פלטפורמות ניתוח אחרות כמו Moat או Kissmetrics הן גם אפשרויות מצוינות למעקב אחר ההתקדמות לאורך זמן.

Leave a Reply