קידום אורגני ככלי שיווקי ראשי

קידום אורגני בגוגל הפך לאחד מכלי השיווק המקוון החינמיים המשמעותיים והמעניינים ביותר שיש לנו

  •  קידום אורגני בגוגל: שלב ראשון להרוויח יותר הכנסה והמרת יותר תנועה
  •  כיצד להשתמש בקידום אורגני בגוגל
  •  קידום אורגני בחינם בגוגל

1.פתיחה

ציוצים זהו אחד מכלי השיווק החזקים ביותר, אך הפחות מדוברים על פני כדור הארץ. זה כמו הפעלה לטוויטר.

אתה יכול לקדם את האתר, המוצרים או השירותים שלך בצורה פשוטה מאוד: צייץ משהו רלוונטי לנושא שלך ותקבל קידום אורגני בגוגל.

גוגל הוא מנוע חיפוש פרסומי מדהים שמחפש כל הזמן באינטרנט כדי למצוא תוכן רלוונטי יותר. בפשטות, אם יש לכם אתר איכותי עם הרבה תוכן, הוא ידורג טוב בגוגל.

הבעיה כאן היא שכל כך הרבה אנשים יוצרים תוכן מבלי להסתכל עד כמה הוא יעיל עבורם או עבור שוק היעד שלהם. אתה יכול לנסות להגיע לאותם אנשים במשך זמן רב ללא הצלחה; אבל אם אתה יכול למצוא כמה אבני חן ולהתחיל לקדם אותן – אתה עשוי להיות מופתע כמה מהר זה משתלם לך.

הנה כמה מהדרכים הנפוצות והיעילות ביותר לקדם את אתר האינטרנט או המוצר שלך באמצעות טוויטר בלבד.

מומחה קידום אתרים מומחה לקידום אתרים מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים פרילנסר קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה

1) הצעד הראשון

 לכתוב משהו שאין לו שום קשר לנושא שלך (מילות המפתח השיווקיות שלך). לדוגמה, “איך למדתי שיווק אפקטיבי” תהיה כותרת פוסט מצוינת עבור מישהו שכבר שלט בשיעורי שיווק אבל רוצה עוד טיפים וטכניקות כיצד לשווק ביעילות באמצעות רשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק.

2) שקולו לפרסם משהו שקשור לנושא שלך אך לא קשור ישירות לפי מילת מפתח (למשל, “עכברים בקידום אתרים אורגני” יהיה טוב למי שרוצה טיפים כיצד לייעל את האתרים שלו לקידום אתרים).

3) כתוב על נושאים אחרים (למשל, “למה וורן באפט הוא היזם הכי מעורר השראה שאתה צריך להכיר” תהיה עצה טובה אם בא לך לכתוב על וורן באפט). אל תשכח שיש עוד מאות יזמים משפיעים בחוץ, שאולי לא נראה את פניהם באופן קבוע בפייסבוק או בטוויטר; פשוט יש להם רעיונות טובים יותר ממה שאנחנו מייצרים דרך הרשתות החברתיות שלנו מדי יום!

  1. דוח שאילתת החיפוש

סוף השנה הוא זמן להתבוננות ושיפור עצמי. אין שום דבר שיכול להחליף את הדחיפה שאתה מקבל משיפור עצמי במבט מבעד לעדשה חיובית. אבל לפעמים, אפילו השקפה חיובית אינה מספיקה כדי להעריך את ההתקדמות שלך.

אז מה אתה עושה? אם המטרה שלך היא לשפר את חייך, אז אתה צריך כלי שיכול לומר לך מה עובד ומה לא. דוח שאילתת החיפוש מספק מידע זה בפורמט קל לשימוש – הכל מבלי לעזוב את הדפדפן או לקוח הדוא”ל שלך.

הדוח יועבר לתיבת הדואר הנכנס שלך מדי יום, כך שהוא תמיד זמין בלחיצת כפתור ויספק לך תובנות חדשות לגבי מה שמתאים ביותר עבור כל חיפוש שלך.

הפלטפורמה הזו נוצרה על ידי חוקרים בגוגל שמאמינים שלא רק צריך לדעת איך שאילתת החיפוש שלך ממוקמת בגוגל אלא גם כמה תנועה היא מייצרת לאתרים/שירותים/מנועי חיפוש אחרים.

קידום אורגני טוויטר

  1. מחקר מילות מפתח

אם אתה מחפש לבנות מותג, אז אתה צריך למקד את מחקר מילות המפתח שלך בצורה מאוד ספציפית.

מה שאני מתכוון בזה הוא שעלינו להיות זהירים כאשר אנו מחפשים באינטרנט ומשתמשים במילות מפתח הקשורות לעסק או למוצר שלנו. כי אם לא נזהר, אז אפשר לפרש שאנחנו מנסים לקדם משהו שלא רק ישפיע לרעה על המותג שלנו, אלא גם יפגע במכירות או בתמיכה שלנו. כתוצאה מכך, נאבד את אמון הקהל שלנו.

עם זאת קחו בחשבון, חשוב לנו לזכור שמילות מפתח הן קישורים מאתרים אחרים; הם לא עומדים בשום דבר. לכן, חיוני לנו למצוא דרכים חלופיות לקדם את עצמנו דרך האתר שלנו. אנו עושים זאת באמצעות Google Adwords ו-Amazon Affiliates, למשל.

אנו יכולים להשתמש בקישורים אלה כהזדמנויות נוספות לקדם את עצמנו. ואם נגלה שהקישורים האלה עובדים היטב ובעלי שיעורי המרה טובים (זה חיוני), אז למה לא להשתמש בהם?

תוכל ללמוד עוד על אסטרטגיה זו במאמר שכותרתו “קידום אורגני בגוגל“, המתאר כמה מהטיפים והטריקים שבהם תוכל להשתמש כאשר אתה מנסה לבנות נוכחות אורגנית במנועי החיפוש באמצעות מילות מפתח רלוונטיות לעסק או למוצר שלך שֵׁם.

קידום אורגני מחקר מילות מפתח

 

  1. אופטימיזציה בעמוד

כולנו היינו שם. אתה גולש בגוגל, והעיניים שלך נוחתות על אתר שנראה מעניין. אבל איך אתה יכול לדעת אם יש לזה פוטנציאל? ואם כן, מה עליך לעשות כדי לעזור?

קודם כל, בואו נוציא את היסודות מהדרך:

אם האתר רלוונטי מבחינה טכנית, ייתכן ש-Google תוכל לעזור. אם לאתר יש בלוג מצוין או ביקורת באתר אחר, אז אתה יכול לצפות שדף המקשר חזרה לדף זה צפוי לקבל דירוג טוב במנועי החיפוש.

אם האתר נראה טכני וקשה מדי

בסופו של דבר  אתר שאנשים לא טכניים יבינו, אז אולי לא כדאי להמשיך. אתה כנראה צריך להימנע מאתרים כאלה אלא אם כן הם ביקורתיים כלפי התעשייה שלך או חשובים מספיק כדי שזה משנה מי אתה או מה העסק שלך עושה.

זה מה שאני רואה. זו גם הסיבה שאנו מציעים קמפיין חיפוש אורגני עבור הלקוחות שלנו – אנחנו רוצים למצוא אתרים שחשובים והם הולכים להיות חשובים כי אנחנו מאמינים בהם ובחשיבותם; הם חשובים כי הם ראויים שיבחינו בהם; וראוי שיבחינו בהם כי בלעדיהם לא יהיה טעם בקיום!

מקדם אתרים

  1. יצירה והפצה של תוכן

 גוגל הפכה לחלק גדול מתעשיית השיווק הדיגיטלי, ועם זה, מנוע החיפוש הפך לכלי שיווקי רב עוצמה לעסקים. גוגל היא אחד המקורות החשובים ביותר לחיפושים והפניות מקוונות. אחת הדרכים להשתמש בכוח הזה היא לא רק לדרג את אתר האינטרנט של החברה שלך גבוה בגוגל, אלא גם להשתמש בו ככלי לקידום העסק שלך. עם קידום אורגני בגוגל, אתה יכול לגרום לאתר העסק שלך להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ללא מאמץ מצדך – עצם הימצאות בדף האינטרנט של גוגל יעשה את העבודה. התהליך של קידום אורגני בגוגל אינו כל כך מסובך; כל מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור תוכן ולאחר מכן לשלוח אותו לדפי התוצאות שעולים כשמישהו מחפש מילות מפתח הקשורות לעסק שלך. כל שעליך לעשות הוא לכתוב את מה שאתה רוצה שאנשים יראו, כלול תמונות וקישורים רלוונטיים ושלח אותו. לאחר שהוא יאושר על ידי Google, תוכל לשתף אותו עם הקהל שלך באמצעות מדיה חברתית או בלוגים שבהם אנשים מחפשים מילות מפתח הקשורות לחברה שלך (כמו ” קידום אורגני בגוגל”). או שאתה יכול פשוט ליצור תנועה מפלטפורמות שונות של מדיה חברתית באמצעות תוצאות חיפוש אורגניות מגוגל – כמו “קידום אורגני בגוגל.” למידע נוסף על אסטרטגיות שיווק אורגני של אופטימיזציה למנועי חיפוש, עיין במשאבים הבאים: https://www.coursehero.com/marketing/10302-14697-410845/Google+-+Organic+Search+Optimization+Marketing%2BStrategies%2Bfor+Businesses%2B(C)2014+MarketingGuru+  Inc.,&pr=https://www.coursehero.com/marketing/10302-14697-410845/#utm_source=google&utm_medium=organic_search&utm_campaign=https://www.coursehero.com/marketing/10302-14697-4108_content-4108  =https://www.coursehero.com&utm_content=https://www.coursehero.com&utm_medium=org 

Leave a Reply