לקבלת ייעוץ ראשוני בחינם לחצו

קידום אורגני בגוגל

מערך שיווק דיגיטלי שילווה אותך
עד למקום הראשון

Organic-Top קידום אתרים

 

מחפשים קידום אורגני?

עינת ואיתמר, מומחים לקידום אורגני בשביל  האתר שלכם

מהו קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני     הוא תהליך ביצוע שינויים ושיפורים לאתר
במטרה למקם אותו גבוה יותר בדפי התוצאות של גוגל. כיום, הרוב
המוחץ של תנועת הגולשים באתרים מגיע דרך חיפושים במנועי חיפוש, כאשר הגדול ביניהם הוא גוגל. ולכן, בעזרת קידום אורגני מוצלח תוכלו להגיע ללקוחות שמחפשים את השירות או המוצר שלכם, וכך לחסוך בהוצאות קידום
Organic-Top קידום אתרים

תן לנסיון שלנו לקדם אותך

הזינו את כתובת האתר לכם ומילות מפתח שקשורות לתחום שלכם ואנחנו נשלח לכם דו”ח בחינם היכן האתר שלכם ממוקם ביחס למתחרים ועוד
עד 3 ביטויים לחיפוש

כאן אנחנו נכנסים לתמונה

חברת הוקמה ע”י איתמר ועינת אביסריס מתוך אהבה ויצירתיות לעולם
השיווק הדיגיטלי. אנחנו עוזרים לעסקים להגדיל משמעותית את הכניסות לאתר באמצעות
קידום אתרים בגוגל עם ליווי
.העסק עד לחשיפה דיגיטלית מקסימלית

קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

איתמר אביסריס

נעים מאוד אני איתמר אביסריס –  חי ונושם את תחום השיווק דיגיטלי בעשור האחרון ומאוד אוהב את מה שאני עושה,תמיד אהבתי ללמוד ולחקור וזה מה שעושה אותי מאושר. בעיניי קידום אתרים ללקוחות זו שליחות של ממש ובעבודה אין דבר שיותר משמח אותי מלשמוע התרגשות של לקוח מהצד השני של הקו אחרי שהוא מבין את המשמעות המדהימה של להיות בדף הראשון…אז אם השאיפה שלך זה לקדם את עצמך בין בקידום ממומן או בין בקידום אורגני בגוגל ולקבל חשיפה דיגיטלית מקסימלית – הגעת למקום הנכון..תיכף תכירו את אשתי

קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

עינת אביסריס

היי נעים מאוד אני עינת – אשתו של איתמר ואני פה בגלל בעלי 🙂 חוצמזה אני בעולם הדיגיטל מתוך אהבה ויצירתיות לתחום השיווק. חשוב לי מאוד להבין את הצורך של הלקוח  בבניית אתרים חדשים או עיצוב אתרים קיימים מנקודת מבטי חווית התהליך היא ערך עליון. כיום, עולם הדיגיטל הולך ומתרחב ועם השיווק באינטרנט ושיווק ברשתות חברתיות – קידום עסקים הופך לפעולה משמעותית וחשובה ביותר ולנו יש את הכלים להוביל את העסק שלך לצמיחה וגדילה משמעותית.זהות מותג, חוויית משתמש, פרסום תוכן, עיצוב ממשקים, דפים עיסקיים ברשתות חברתיות, ומאמרים הם חלק נרחב מתהליך עבודה שיוביל את העסק שלך להופיע עוד לפני שהלקוח מחפש אותו…

אז יאללה.. בואו נתחיל להתקדם

Organic-Top קידום אתרים

SEO קידום אורגני או אופטימיזציה למנועי חיפוש, המכונה בדרך כלל 

 , היא אחד ההיבטים המכריעים ביותר של שיווק דיגיטלי. ככזה, אם אתה פועל לשיווק הבלוג האאו העסק שלך, עליך לדעת מה פירוש קידום אתרים או קידום אורגני  ומה הם הכללים והדרכים להצלחת קידום אורגני. אומנם אסטרטגיית קידום אורגני מוצלחת אינה מדע מדויק, והפרקטיקה שלה הייתה מאתגרת בחזיתות רבות לאורך השנים, אך הכרת היסודות עדיין חשובה לקמפיין שיווקי יעיל. למידע נוסף על קידום אורגני וכיצד לשלב SEO נתחיל בבהקדמה הבאה מהו   

 

SEO

SEO מתייחס לתהליך הפיכת האתר לגלוי יותר בדף התוצאות של מנוע החיפוש. לשם הבהרה, אסטרטגיית קידום אורגני מצוינת תציב את האתר שלך בראש הרשימה בדף חיפוש בגוגל, ולכן תגדיל את הסבירות שאנשים יבקרו באתר שלך. מנועי החיפוש שואפים לספק את התוצאות הרלוונטיות ביותר לאדם המבצע חיפוש, כך שכאשר אדם מבצע חיפוש באינטרנט אחר “קאפקייקס”, הדבר הראשון שמופיע אינו חנות עוגיות, אלא מאפייה המתמחה בקאפקייקס כמו וכן הגדרה לקינוח. במילים אחרות לרלוונטי למשתמש ויכול להיות קריטי בהנעת תנועה לאתר שלך

 

מנועי החיפוש פועלים על ידי חיפוש באינטרנט כדי למצוא טקסט העונה על קריטריונים מסוימים. טקסט זה ידוע כמילות מפתח ומתייחס לנושאים החשובים ביותר של האתר, החברה או המוצר. סריקת העולם המקוון כדי למצוא מילות מפתח היא הסיבה לכך, כמו בדוגמה שלמעלה, חיפוש אחר “קאפקייקס” מניב תוצאה של מספר דפים על קאפקייקס, ולא על עוגיות. דברים חשובים אחרים בהם משתמש מנוע חיפוש לדרג אתר כוללים כותרות, כותרות וקישורים המרכיבים את תוכן דפי האתר. מנועי החיפוש משתמשים גם באינדקס מנועי חיפוש כדי למצוא, לעכל ולאחסן את התוכן של אתר אינטרנט. אינדקס מנועי חיפוש מתייחס למכלול הנתונים המשמשים לבסיס תוצאת חיפוש סופית

 

החשיבות של מחקר מילות מפתח

חלק חשוב נוסף בהקדמה לקידום אתרים הוא הבנת המשמעות של מילות מפתח. הסברנו למעלה שמילות מפתח הן המילים או קבוצת המילים הספציפיות המתארות בצורה הטובה ביותר את הנושא או את הרעיון הכללי של רעיון, אתר, עסק או מוצר. מילות מפתח הן המילים שאנשים משתמשים בהן בעת חיפוש וצריכות להיות מילים הכלולות בתוכן דף האינטרנט שלך. בחירת מילות המפתח הנכונות יכולה לסייע בהעברת תנועה לאתר שלך, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולשפר מאוד את דירוג האתר שלך- SEO שלך.

 

כשאתה מחליט אילו מילות מפתח עליך לכלול בטקסט שלך, עליך לשקול דברים כגון הרלוונטיות של מילות המפתח לאתר שלך ולחברה שלך, כמו גם המתחרים המשתמשים באותן מילות מפתח (תוכל לבדוק זאת על ידי הפעלת חיפוש מהיר בגוגל אחר מילות המפתח שנבחרו בעצמך, וראה אילו אתרים מופיעים בראש הרשימה). כדי לגלות את הערך של מילות המפתח שלך, תוכל לרכוש קמפיין לדוגמה- Google, שיאפשר לך לבדוק את התנועה שנוצרת על ידי מילות המפתח שבחרת. אם כל שלושת הדברים נמצאים בבדיקה – מילות מגוגל אדוורדס לבדוק את מילות המפתח רלוונטיות לאתר שלך, המתחרים חווים הצלחה עם מילות מפתח דומות, וקמפיין לדוגמא מניב תנועה גבוהה – אתה צריך להרגיש בטוח להתקדם עם מילות המפתח

 

מבוא SEO – גורמים חשובים יותר

מילות מפתח אינן החלק היחיד בקמפיין קידום אתרים מוצלח, אם כי הן בהחלט חשובות. דברים אחרים שיש צריך לקחת בחשבון בעת פיתוח אסטרטגיית כוללים קישורים, כותרות, תיאורי מטא, כותרות, כותרות משנה, מקוריות התוכן, תמונות וסרטונים והקהל שלך. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת המחשבה על מבוא SEO זה הוא שגורם אחד לא יקבע את הצלחת ה- SEO; במקום זאת, הצלחת SEO תלויה בתוכן שלך בכללותו

 

כשאתה כותב את התוכן שלך, הקדש כמות שווה של זמן בניסיון לגרום לתוכן שלך להישמע טבעי ככל  האפשר, והעמיד את SEO שמתאפשר בראש שלך. שימוש יתר במילות מפתח, יצירת משפטים מוזרים או לא טבעיים מתוך תקווה לשפר את קידום אתרים או שימוש בתוכן לא מקורי יכולים להזיק יותר מאשר להועיל למאמצי SEO התוכן תמיד צריך להיות מעניין ומרתק, להיות קצר ותמציתי, להשתמש במילות מפתח בתבונה, לכלול תמונות מותאמות עם כותרות נהדרות, להיות בעל כותרות מושכות, להיות מעוצב בצורה קלה לקריאה ולכלול קישורים רלוונטיים. למעשה, ייתכן שתרצה אפילו לשקול השתתפות בבורסת קישורים, המתייחסת לתהליך החלפת קישורים עם אתרים רלוונטיים אחרים על מנת להגדיל את קידום אתרים

 

תוכן משפיע מאוד על קידום אתרים. ככל שהתכנים שלכם רלוונטיים יותר, כך התוכן מעודכן יותר וככל שהתוכן שלכם מעניין יותר כך הוא ידורג גבוה יותר. תמיד תכנן את התוכן שלך מראש, שמישהו יערוך אותו לפני הפרסום, השתמש בכותרות ובכותרות משנה, תחשוב על פריסה ותכלול תמונות או או סרטונים. כמו כן, עליך לעצב את התוכן ואתר האינטרנט שלך כך שיהיה קל להעלות אותו

באמצעות מדיה חברתית.

כלים ושירותים SEO

בעוד שמבוא לקידום אתרים מהווה נקודת מוצא מצוינת, עם התקדמות מאמצי השיווק שלך, ייתכן שתרצה לשקול אבטחת כלים ושירותים נוספים לקידום אתרים. פעמים רבות מנועי החיפוש עצמם יספקו כלים ושירותים אלה, כגון Google Analytics של Google, כלי מנהלי האתרים של Google, כלי מילות המפתח של Google AdWords, התראות Google, Google Trends, DoubleClick Ad Planner, מהירות דף Google, מפת האתר של Google ועוד.

 

בנוסף לכלים שמספקת גוגל, תוכל גם לחקור כלים מקוונים אחרים, או אפילו לשכור חברה המתמחה בשיווק קידום אורגני שתעצב את חווית המשתמש של האתר שלך ותהפוך אותו לידידותי SEO

 

קידום אורגני הוא חלק חשוב בשיווק בעולם המקוון ויש לו גורמים רבים שיכולים להשפיע על הצלחתו. על מנת לשפר את קידום האתרים של האתר שלך, התמקד ביצירת תוכן נהדר, שימוש במילות מפתח רלוונטיות, קישור במידת הצורך ותמיד כתיבת תוכן יצירתי ומקורי. בנוסף, זכור כי קידום אתרים הוא תהליך מתמשך ואינו מסתיים ברגע שפרסמת תוכן. במקום זאת, חשוב לא פחות לשמור על אתר רלוונטי ומעודכן על ידי פרסום תוכן חדש ואיכותי בתדירות גבוהה

 

 

 

לקבלת ייעוץ ראשוני בחינם לחצו