קידום אתרים אורגני שמוביל אותך ל-TOP

לחצו כאן לייעוץ חינם

מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מה זה מקדם אתרים בחיפה מקדם אתרים באינטרנט מקדם אתרים בהרצליה מקדם אתרים בירושלים קידום אתרים קידום אתרים מקצועי קידום אתרים seo קידום אתרים אורגני קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר קידום אתרים ממומן קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים אורגני בגוגל מקדם אתרים מומחה קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני בגוגל

חזון עתידי


שימוש בטכנולוגות פוצות דרך


בניית אסטרטגיה


בניית תוכנית שיווקית שמביאה תוצאות

פתרונות חדשניים


חשיבה מחוץ לקופסה לקידום אתרים מוצלח

שירותים

אנחנו עובדים איתך, לא בשבילך

תכנון אסטרטגיה שיווקית
כתיבת תכנים
רשתות חברתיות
בניית אתרים
קידום ממומן בגוגל
קידום אתרים אורגני

עבודות

דברים שעשינו

לצפייה בכל האתרים

קצת עלינו…

אנחנו יותר מסוכנות דיגיטלית

שנים של נסיון והתמחות בקידום אתרים אורגני נותנת לך יתרון משמעותי על פני המתחרים

צוות המשרד

מחוייבים למצויינות


המוטו שלנו

סבלנות מביאה תוצאות


משרדים

בן גוריון,רמת גן

מי אנחנו

צוות קומנדו Seo חי ונושם את גוגל כבר 7 שנים כאן בשביל לקדם אותך

הפילוסופיה שלנו

עבודה נכונה והתמדה מביאה תוצאות מדהימות לך ולאתר שלך!

איך אנחנו עובדים

אצלנו כל לקוח הוא VIP יושבים על כוס קפה ובונים אסטרטגיה מנצחת!

מה לקוחות מספרים עלינו

יותר מסתם סוכנות דיגיטלית

אנו מונעים על ידי שביעות רצון הלקוחות שלנו. תנו בנו אמון ווהצמיחה לא תאחר להגיע. ניהול הנכסים מורכב מצוות של אנשים מומחים, מחויבים ומנוסים עם תשוקה לקידום אתרים. המטרה שלנו היא להשיג צמיחה מתמשכת ובת קיימא של לקוחותינו.

אהרון לוי,מעצב UI/UX

חדשות אחרונות

בואו לגלות מאמרים ומדריכים מחכימים בשבילך…

שאלות נפוצות

מהו הבסיס לקידום אורגני מוצלח?

אחדמהפרמטים החשובים של כל מקדם אתרים אורגני  הוא מציאת מילות המפתח הנכונות לקידום

הבסיס לקידום מוצלח הוא איתור מילות המפתח הנכונות, כאשר מאתרים את מילות המפתח הנכונות – ניתן בקלות לעלות על הדרך המלך. מקדם אתרים הוא איש מקצוע שמגיע עם כל הכלים ועם כל התוכנות הדרושות בכדי לאתר את מילות המפתח הטובות ביותר. אם תנסו לאתר את מילות המפתח בעצמכם, ככל הנראה תתקשו לעשות זאת כמו שצריך – ויש סיכוי סביר כי תמצאו מילות מפתח שהן אינן רלוונטיות.

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים קידום עסקים באינטרנט?

כיום כל בעל עסק יודע כי אם העסק שלו לא נמצא באינטרנט, אפשר להגיד בפה מלא כי הוא כמעט ולא קיים. בכדי שעסק יוכל להשיג לקוחות חדשים, הוא יהיה חייב להראות פעילות משמעותית באינטרנט. קידום אתרים באינטרנט זוהי הדרך האפקטיבית ביותר לקחת אתר חדש ושולי, ולהפוך אותו לאתר גדול ומשמעותי שמביא בכל יום מאות לקוחות חדשים.

קידום אתרי אינטרנט על ידי מקדם מומחה מנוסה יסייעו לכם להשיג את התוצאה הרצויה. תוך זמן קצר תוכלו לראות איך המודעות לעסק ולמותג עצמו עולים גם הם, ופתאום העסק הקטן שלכם הופך להיות עסק גדול ומשמעותי. אך לפני שיוצאים לדרך, מה אתם מוכרחים לדעת? אנו נסקור עבורכם את כל האלמנטים שאתם בוודאי רוצים לשמוע מה דעתנו עליהם – אלמנטים שכמובן קשורים לנושא של קידום אתר באינטרנט.

האם עסק קטן חייב לבצע קידום באינטרנט?

זה לא משנה אם יש לכם עסק קטן או עסק גדול, קידום עסקים באינטרנט זה בגדר חובה. יש כאלה שאפילו יגידו כי עסק קטן חייב להשקיע הרבה יותר בקידום באינטרנט מאשר עסק גדול ומוכר. עסק קטן שלא הרבה מכירים אותו חייב להשיג את החשיפה הראשונית, החשיפה הראשונית תתבצע רק באינטרנט. לא מעט סיפורי הצלחה סופרו על עסקים אנונימיים לחלוטין שקיבלו את החשיפה הגדולה ביותר שלהם באינטרנט. אז למה שגם אתם לא תוכלו לכתוב את סיפור ההצלחה של העסק הקטן שלכם?

כולה עולה קידום עסקים באינטרנט?

אין מחיר אחיד על קידום אתרים אורגני, וכל מקדם אתרים לוקח את המחירים שאותם הוא רואה לנכון. אך קחו בחשבון כי מדובר על הוצאה חודשית קבועה, אך ברוב המקרים היא גם תכסה את עצמה בשלב מסוים. לרוב קידום אתרים ברמה גבוהה יתחיל מעלות של 3000 ₪, ובמצב מסוים העלות גם יכולה להגיע ל-5000 ₪. הכל בהתאם לדרישות שלכם, ככל שיהיו לכם יותר דרישות ויותר ציפיות – כך מן הסתם העלות של הקידום תהיה מעט יותר גבוהה.

האם אפשר לקדם את העסק באופן עצמאי?

הרצון לחסוך בעלויות, בטח אם מדובר על עסק קטן הוא רצון הגיוני וחשוב מאין כמותו. אך כאשר אנו מדברים על התחום של קידום אתר באינטרנט , קחו בחשבון כי מוטב לעשות זאת עם איש מקצוע. אומנם אתם כן תוכלו להביא את האתר להצלחה בקידום, אך לא יהיה מדובר על הצלחה כמו שמקדם מנוסה היה מצליח להשיג. קידום אתרים באינטרנט הוא חשוב, ומוטב כי תחסכו במקומות אחרים.

תוך כמה זמן יהיה ניתן לראותתוצאות בקידום אורגני?

כמו שהבנתם, קידום אתרים זוהי לא פעולה מורכבת והיא עשויה להימשך זמן מה. לכן ההמלצה שלנו אליכם היא לבצע את התהליך מוקדם ככל האפשר, כך תוכלו להתחיל לראות את הלקוחות מגיעים בהקדם האפשרי. כל עסק צריך לבצע קידום עסקים באינטרנט, כך שכבר בתכנון הראשוני אתם צריכים לשים דגש על הנושא הספציפי הזה ולדאוג כי הוא יבוא לידיי ביטוי.

מה זה שיווק דיגיטלי ואיך זה יכול לעזור לעסק שלי?

שיווק דיגיטלי הוא מכלול של  פעולות  בערוצים ומדיות חברתיות

כמו למשל: קידום  אתרים אורגני בגוגל,קידום ממומן בגוגל,שיווק ברשתות חברתיות ועוד מגוון פעולות…

מגוון פעולות אלו נועדו להגדיל את החשיפה של האתר שלך במדיות השונות ולקהלים חדשים

ככל שהשיווק הדיגיטלי של האתר שלך מקצועי יותר כך עולה התנועה לאתר והגדלת המכירות

או השארת לידים מלקוחות פוטנציאליים

האם אפשר לקדם לבד את האתר שלי בגוגל?

כמו כל דבר בחיים,ניתן ללמוד הכל  עם רצון  זמן וסבלנות…

בכדי לעשות קידום אתרים איכותי,או קידום ממומן בגוגל צריך לדעת

לדבר בשפת גוגל צריכה להיות לך הבנה במעל 200 פרמטרים אם יש לך זמן וסבלנות וודאי שאפשר

 אך עם ברצונך להגיע להגיע לתוצאות איכותיות בפרק זמן קצר יחסית עדיף לתת למומחים לקדם את האתר

שכרתי מקדם אורגני – מה נדרש ממני כלקוח?

חשוב מאוד לזכור  ולהבין הוא שקידום אתרים הוא כמו ריצת מרתון (שמתשתלמת בסוף)בכדי להגיע לתוצאות איכויתיות בקידום אורגני,נדרשת סבלנות רבה  ולוקח זמן בהתאם למילות המפתח ונפח החיפוש.

בכדי להגיע לשם צריך עקביות התמדה וסבלנות…כמו כן ככל ששיתוף הפעולה בינך לבין המקדם יהיה תדיר ואיכותי ככה תגיעו מהר יותר למטרה .

שאל משווק או בעל עסק מה הם הכי רוצים בעולם, והם בטח יגידו לך יותר לקוחות. מה בא הרבה פעמים אחרי זה? יותר תנועה לאתר שלהם. למעשה, 61% מהמשווקים אומרים שהאתגר הגדול ביותר שלהם הוא יצירת תנועה ולידים.

כיצד להביא יותר תנועה לאתר שלך – – תנועה לאתר היא אתגר שיווק דיגיטלי מספר אחת

ישנן דרכים רבות שבהן תוכל להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך, ובפוסט של היום, אני הולך לשתף 39 עצומים מהן, שכמעט כולן בחינם .

תוכן עניינים
כיצד להביא תנועה לאתר שלך עם תוכן
כיצד להגדיל את התנועה לאתר עם SEO
כיצד להניע תנועה לאתר באמצעות מדיה חברתית
איך להשיג תנועה לאתר שלך עם רישומים
דרכים נוספות להגדיל את תעבורת האתר
כלים שיעזרו להניע תנועה לאתר

כיצד להביא תנועה לאתר שלך עם תוכן
התראת ספוילר: לא תוכל לקבל יותר תעבורה לאתר ללא תוכן. אז אם אתם מתכננים לדלג על הקטע הזה, לכו על זה! אני אראה בעוד 10 שניות מתי תדלג על גיבוי כי הבנת שאתה לא יכול לעשות אף אחת מהאסטרטגיות האחרות בלי תוכן טוב ואיכותי.

יש לך בלוג עסקי
בראש ובראשונה, העסק שלך זקוק לבלוג שבו תוכל לפרסם באופן קבוע תוכן שימושי וארוך באתר שלך. זה לא ניתן למשא ומתן.

חברות שבלוגות מקבלות 97% יותר קישורים לאתרים שלהן.
עסקים שבלוגים מקבלים 55% יותר מבקרים באתר מאשר עסקים שלא.
למשווקים עם בלוגים יש סיכוי גבוה פי 13 לייצר החזר ROI חיובי.
איך להגדיל את התנועה לאתר – סטטיסטיקות בבלוג

ככל שתציע יותר ערך באתר שלך, כך יהיו יותר סיבות לאנשים לבקר בו. ובלי בלוג, יהיה קשה לבצע את רוב שאר האסטרטגיות בפוסט הזה (או כל פוסט בנושא זה, לצורך העניין).

לא בטוחים מאיפה להתחיל? אולי 118 הרעיונות האלה לפוסטים בבלוג שיעזרו לך…

התמקד בנושאים ירוקי עד

 

בעוד שחדשות ונושאים מגמתיים יכולים לתת לך דחיפה לתנועה בטווח הקצר, הם לא שווים את הזמן והמאמץ. צור תוכן סביב נושאים שתמיד יעניינו את הקהל שלך. פוסטים ירוקי עד אלו יצברו תנועה וקישורים לאורך זמן, במיוחד אם תרעננו אותם באופן קבוע (עוד על כך בהמשך).

כתוב כותרות שאין לעמוד בפניהן

 

כותרות הן אחד החלקים החשובים ביותר בתוכן שלך. למעשה, מחקרים הראו שכותרות בלוגים יעילות מגדילות את התנועה ב -500% . ללא כותרת משכנעת, אפילו הפוסט המקיף ביותר בבלוג לא ייקרא. שלטו באומנות כתיבת הכותרות כך שהקוראים יבחרו את הפוסט שלכם ב-SERP.

כיצד להגדיל את תעבורת האתר – דוגמה לכותרת שאי אפשר לעמוד בפניה

יש עוד (הרבה) מאיפה זה הגיע ב -88 דוגמאות הכותרות האלה .

הזמן אחרים לבלוג אורח באתר שלך

 

לא רק שמחברים אורחים יכולים לגוון את הנושאים ואת נקודות המבט שלך, אלא שהם ירצו לשתף את המאמר עם הרשת שלהם ולקשר אליו באתר שלהם, מה שיכול להביא קוראים חדשים לשלך. רק וודאו שאתם מפרסמים רק תוכן איכותי ומקורי ללא קישורי ספאמי (שמא תקבלו קנס של גוגל ותאבדו תנועה). סט סטנדרטי של הנחיות לפרסום אורחים יכול לעזור בכך ולשמור על התוכן שלך במותג.

צור ויזואליה מדהימה

 

השתמש בכלי עיצוב כמו Canva כדי להמחיש מושגים, להמחיש נתונים וליצור מחדש תרשימים במיתוג שלך. כאשר אתרים אחרים משתמשים בתמונות שלך, הם יקשרו חזרה לאתר שלך. בנוסף, גוגל מציגה יותר תמונות בתוצאות החיפוש הרגילות, מה שמעניק לך יותר הזדמנויות לדרג ולהגדיל את הערעור (ולכן את שיעור הקליקים) של התוצאה שלך.

 

 

תוכן מבוסס טקסט הוא הכל טוב ויפה, אבל וידאו יכול למשוך יותר מבקרים ולהשאיר אותם מעורבים. הנה כמה דרכים להשתמש בווידאו כדי לקבל יותר תנועה לאתר:

הטמע סרטונים בפוסטים בבלוג שלך כדי שיוכלו להופיע בתוצאות חיפוש וידאו
בצע קידום אתרים ב-YouTube כדי לדרג גבוה יותר ב-YouTube, ואז הוסף קישורים לאתר שלך בתיאור הסרטון.
הוסף כפתורי קריאה לפעולה ישירות בסרטון שלך ששולחים אנשים לאתר שלך.
יש מרכז משאבים
סרטונים ופוסטים בבלוג הם לא סוגי התוכן היחידים שאתה צריך ליצור כדי לחנך את הקהל שלך ולבנות אמון. אל תשכח אינפוגרפיקה, מדריכים להורדה, תבניות, סמינרים מקוונים ועוד. בזמן שאתה יוצר מגנטים מובילים אלה ומשתמש בהם במקומות אחרים באינטרנט, אסוף אותם בדף משאבים. ספריית תוכן מולטימדיה בטוח תמשוך מבקרים שיחזרו לאתר שלך שוב ושוב.

איך להגדיל את התנועה לאתר שלך עם SEO
אז יש בעיה אחת עם כל האסטרטגיות שלמעלה. הם לא יובילו תנועה לאתר שלך אם אף אחד לא יכול למצוא אותם. וכשהדף הראשון של גוגל לוכד 71% מהקליקים של תעבורת החיפוש, אתה צריך אסטרטגיית SEO .

קידום אתרים הוא הפרקטיקה של אופטימיזציה של אתר למנועי חיפוש (ולכן אופטימיזציה למנועי חיפוש) כך שהוא יכול להיות גלוי יותר בתוצאות החיפוש עבור שאילתות רלוונטיות. אסטרטגיית SEO היא חיה אחרת לגמרי, אבל הנה היסודות של SEO .

מקד מילות מפתח…
מילות מפתח הן המילים והביטויים שאנשים מקלידים במנועי חיפוש, וכפי שאתה יכול לדמיין, יש מילות מפתח שמחפשות יותר מאחרות. באמצעות כלי מחקר מילות מפתח , אתה יכול לראות, למשל, שמילת המפתח “איך להגדיל את המעורבות באתר” מקבלת רק כ-10 חיפושים בחודש בעוד איך להגדיל את התנועה לאתר מקבלת 300 חיפושים.

איך להגדיל את התנועה לאתר – נפח מילות מפתח

האחרון הוא נושא טוב יותר לפוסט בבלוג אם אתה מחפש לקבל תנועה.

נסה את כלי מילות המפתח החינמי של WordStream כדי למצוא מילות מפתח מובילות תנועה לאתר שלך.

…מילות מפתח עם זנב ארוך
אז ככל שנפח החיפוש גבוה יותר, כך פוטנציאל התנועה גבוה יותר, נכון? לא כל כך מהר. מילות מפתח רבות בנפח סופר גבוה הן גם סופר רחבות וקשות מאוד לדירוג עבורן (לדוגמה, ל”אתר” יש נפח של 143,000).

לעומת זאת, קל יותר לדרג מילות מפתח עם זנב ארוך , והן יביאו את התנועה הרלוונטית ביותר לאתר שלך.

איך להגדיל את התנועה לאתר – גרף מילות מפתח עם זנב ארוך

מקם את מילות המפתח שלך באופן אסטרטגי
זהו הלחם והחמאה של קידום אתרים בדף — שבו אתה מייעל את התוכן שלך כך שמנועי החיפוש יוכלו להבין במה מדובר ולדרג אותו בחיפושים רלוונטיים. הקפד למקם את מילת המפתח שלך במיקומים הבאים:

תג כותרת (מטא כותרת)
כותרת H1
לפחות שתי כותרות H2
באופן טבעי בגוף
100 המילים הראשונות
שמות קבצי תמונה וטקסט חלופי
מטא תיאור
כיצד להגדיל את התנועה לאתר שלך – מיקום מילות מפתח SEO בדף

מטב את הופעת ה-SERP שלך
זה לא מספיק רק לכלול את מילת המפתח בתיאור המטא ובכותרת המטא שלך. עליך לבצע אופטימיזציה של חלקי המידע החשובים הללו כדי לשפר את המשיכה שלהם ב-SERP ולעודד יותר קליקים אורגניים .

מטא תיאור: שמור את זה בין 155-165 תווים, ציין את הערך שהקורא יקבל מהפוסט, והפוך אותו לאפשרי.
מטא כותרת: הפוך את זה לערך של 60 תווים או פחות, כאשר מילת המפתח קרובה להתחלה, וציינו סוג כלשהו של ערך או תועלת.
קישור פנימי
בעת יצירה ופרסום של תוכן, הקפד להוסיף לפחות 1-3 קישורים לדפים אחרים באתר שלך לדף זה. זה יעזור להוביל תנועה לדפים אלה, אך גם (א) שומר על מבקרים באתר שלך זמן רב יותר, (ב) גורם להם לצפות בעוד דפים באתר שלך, ו-(ג) מאפשר להם להפיק יותר ערך מהאתר שלך – כל אלה משפרים את הדירוג ומביאים יותר תנועה לאתר שלך .

האם אתה מפספס הזדמנויות SEO? גלה באופן מיידי עם מדרוג האתר החינמי של LOCALiQ.

שפר את מהירות הדף שלך
האם אי פעם מצאת את עצמך מחכה שלושים שניות לטעינת דף אינטרנט? גם אני לא. אם האתר שלך ייקח נצח לטעון, שיעור הנטישה שלך יהיה בשמיים. מהירות תמיד הייתה גורם דירוג, אבל אפילו יותר עכשיו עם עדכון חווית הדף . ודא שהדפים שלך מותאמים ככל האפשר מבחינה טכנית, כולל גדלי קבצי תמונה, מבנה עמודים והפונקציונליות של תוספים של צד שלישי. ככל שהאתר שלך נטען מהר יותר, כך ייטב.

כלי ה-PageSpeed Insights של Google יעניק לך ציון על ביצועי האתר שלך ויספק הצעות לשיפור חיוני הליבה שלך באינטרנט ועוד. תשתמש בזה!

כיצד להגדיל את התנועה לאתר שלך – כלי תובנות מהירות דף

הפוך את האתר שלך לרספונסיבי
כיום, יותר תנועה מתרחשת בנייד מאשר במחשב שולחני, כך שאם אתה גורם למבקרים שלך לצבוט ולגלול את דרכם ברחבי האתר שלך, אתה בעצם אומר להם ללכת למקום אחר. גם אם יש לך אתר אינטרנט בסיסי , אתה עדיין צריך לוודא שהוא נגיש וניתן לצפייה בנוחות במגוון מכשירים, כולל סמארטפונים קטנים יותר.

כדי לבצע אופטימיזציה של כל היבט באתר שלך, בדוק את רשימת הביקורת האולטימטיבית של האתר שלנו (עם גיליון Google Epic 6-Tab) .

יישם סימון סכימה
יישום סימון סכימה (או פורמט אחר של מיקרו נתונים) לא בהכרח יגדיל את התנועה לאתר שלך בפני עצמו, אבל זה יקל על בוטים של מנועי חיפוש למצוא ולהוסיף את הדפים שלך לאינדקס. יתרון נוסף של שימוש בסכימה לקידום אתרים הוא שהוא יכול להביא לקטעי אתר עשירים טובים יותר, שיכולים לשפר את שיעורי ההקלקה.

כיצד להשיג יותר תעבורה לאתר – סקור סימון סכימה

עיין במדריך הקל שלנו לסימון סכימה כאן .

רענן את התוכן שלך באופן קבוע
אפילו התוכן הירוק ביותר מאבד את הברק שלו עם הזמן, ורעננות התוכן היא גורם דירוג . גם אם הפוסט שלך עדיין מדורג בעמוד הראשון של גוגל , תופתע מה יכול לעשות רענון תוכן. תאריך פרסום חדש ב-SERP יכול להגדיל משמעותית את שיעור הקליקים ולהעלות אותך בכמה מיקומים, מה שיכול להוביל לעלייה בתנועה.

אבל אתה לא יכול פשוט לשנות כמה מילים ואז לעדכן את תאריך הפרסום בפוסט שלך. גוגל יודע יותר טוב מזה. הנה כמה אסטרטגיות, שנלקחו מהפוסט שלי על איך להשיג יותר תנועה מתוכן ירוק עד :

עדכן ו/או הוסף מידע וסטטיסטיקה חדשים.
החלף ויז’ואל מיושן ו/או צור חדשים כדי להמחיש מושגים.
הוסף קישורים חדשים למשאבים עדכניים יותר.
תקן קישורים ותמונות שבורים.
הוסף מילות מפתח חדשות מדוח השאילתות ב-Search Console (עוד על כך בהמשך).
כוונן את כותרת המטא ואת תיאור המטא שלך.
קבל קישורים נכנסים
אחד מגורמי הדירוג המשפיעים ביותר בגוגל הוא כמות ואיכות הקישורים לאתר שלך. ככל שיש לך יותר קישורים מאתרים אמינים עם סמכות דומיין גבוהה, כך תגדיל את סמכות הדומיין שלך . ככל שה-DA שלך גבוה יותר, הדירוג שלך גבוה יותר והתנועה שלך גבוהה יותר – שלא לדבר על כל תנועה שאתה מקבל לאתר שלך מהקישור עצמו.

כיצד להביא תנועה לאתר שלך – מתאם של קישורים נכנסים עם תנועה

ישנן מספר אסטרטגיות לבניית קישורים שעובדות, אבל הנה רק כמה:

פנה לאתרים אמינים והצע לכתוב פוסט אורח שבו תוכל לקשר לאתר שלך בגוף או ביוגרפיה של המחבר שלך.
השתמש בכלי SEO כדי למצוא קישורים שבורים באתרים אחרים ולהציע את שלך כתחליף.
צור תוכן מקורי ואיכותי שפשוט מבקש לקשר אליו.

כיצד להגדיל את התנועה לאתר שלך באמצעות מדיה חברתית
שיווק במדיה חברתית מגיע עם מספר יתרונות – אחד מהם הוא תעבורת הפניה לאתר שלך. הנה כמה דרכים להפוך את הפלטפורמות העצומות הללו למחוללי תנועה לאתר שלך.

קדם את התוכן שלך ב-social
לא מספיק לייצר תוכן מעולה ולקוות שאנשים ימצאו אותו. קדם את התוכן שלך בערוצי המדיה החברתית הפופולריים ביותר עבור הקהל שלך. טוויטר אידיאלי לקישורים קצרים, מהירים (ומפתים), בעוד שפוסטים של Google Business יכולים לעזור לאתר שלך להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות. אם אתה חברת מוצרים B2C, אתה עשוי למצוא משיכה נהדרת עם אתרים חברתיים עתירי תמונות כמו Pinterest ואינסטגרם.

לא רק שזה יביא תנועה לאתר שלך, אלא שככל שתראה יותר עיניים על התוכן שלך, כך גדל הסיכוי שתקבל את הקישורים הנכנסים האלה שדיברנו עליהם זה עתה.

איך להניע תנועה לאתר – קידום תוכן בסטורי באינסטגרם

הוסף hashtags
כשאתה משתף את התוכן שלך בלינקדאין, טוויטר, אינסטגרם ואתרים אחרים הידידותיים להאשטאג, כלול האשטאגים רלוונטיים כדי לשפר את טווח ההגעה של הפוסטים שלך. עם זאת, שמור על האשטגים ספציפיים מאוד לנושא הפוסט, כדי שתוכל להתגלות על ידי אנשים שסביר להניח שיקראו, ישתפו ו/או יקשרו לתוכן שלך. המדריך שלנו להאשטאגים באינסטגרם מכיל את כל מה שאתה צריך בשביל זה.

📗 מדריך חינם >> 25 הדרכים להשיג יותר תנועה לאתר שלך
מגברי מטרה
במצוין של רנד פישקין מי יגביר את זה? ולמה? פוסט, הוא עושה את הנקודה המצוינת ביצירת תוכן עבור מגברים פוטנציאליים, ולא רק ללקוחות פוטנציאליים. מגברים כאלה כוללים:

פרסומים בתעשייה כמו כתבי עת מסחריים, אתרי חדשות, בלוגים של מותגים גדולים ומשפיעים חברתיים.
מקורות השפעה חיצוניים כמו עיתונאים בתקשורת המיינסטרים ומשפיעים חברתיים מחוץ לתחום שלך.
אוונגליסטים של לקוחות: האנשים עם עוקבים בתעשייה שמשתמשים וממליצים עליך.
אוונגליסטים פוטנציאליים: לקוחות עם רשתות גדולות ועוקבים, או פרסומים נקראים היטב
איך להביא יותר תנועה לאתר שלך – מגברים

פרסם מאמרים מקוריים בלינקדאין
הרשת החברתית המקצועית הגדולה בעולם היא פלטפורמת פרסום רבת ערך בפני עצמה, מה שאומר שאתה צריך לפרסם תוכן בלינקדאין על בסיס קבוע. פעולה זו יכולה להגביר את התנועה לאתר שלך, להביא יותר מבקרים לדף החברה שלך בלינקדאין ולהגדיל את המוניטין שלך בתעשייה שלך. ואתה לא צריך להמציא את הגלגל מחדש – כתוב מאמר שיקוף על נושא אחרון או השתמש מחדש בתוכן שכבר כתבת.

ראיון עם מובילי מחשבה בתעשייה
חושבים שראיונות מיועדים רק לליגות הגדולות? תתפלאו כמה אנשים יהיו מוכנים לדבר איתך אם רק תשאל אותם. שלח מיילים המבקשים ראיון עם מובילי מחשבה בתעשייה שלך ופרסם את הראיונות בבלוג שלך. לא רק שזיהוי השם יגביר את האמינות שלך ותגדיל את התנועה לאתר שלך, אלא שהמרואיין כנראה גם ישתף את התוכן, וירחיב עוד יותר את טווח ההגעה שלו.

הוסף כפתורי שיתוף חברתי
זהו זכייה קלה בתנועה לאתר. כפתורי שיתוף חברתיים מאפשרים לקוראים לשתף את הדף שהם קוראים עם הרשתות החברתיות שלהם בכמה קליקים בלבד.

איך להגדיל את תעבורת האתר – כפתורי שיתוף חברתי

אפשרות נוספת היא תכונת הקלק לציוץ, שבה אתה מציע ציוץ כתוב מראש שהקוראים יכולים לפרסם בלחיצה אחת. בדוק אם אחד מהתוספים האלה זמין עבור האתר שלך ונסה.

תחקור את התחרות
אם לא השתמשת בתוכנה כמו BuzzSumo כדי לבדוק מה זומם המתחרים שלך, אתה בעמדת נחיתות. שירותים אלה אוספים את הביצועים החברתיים של אתרים ותוכן ספציפיים כדי לספק לך מבט חטוף על הנושאים שמעוררים הדים בקרב הקוראים, ובעיקר, עושים את הסיבוב במדיה החברתית. גלה על מה אנשים קוראים (ומדברים), וחיקו את סוג התוכן הזה כדי להביא תנועה לאתר שלכם.

פרסם בזמן הנכון
אם אתה מחפש להיכנס לעשבים השוטים כאן, אתה יכול גם להסתכל על ניתוח המדיה החברתית שלך כדי למצוא את הזמנים ביום ובשבוע שמקבלים את המעורבות הגדולה ביותר מהקהל שלך ואז לשתף את קישורי הפוסטים שלך בבלוג. התחל עם הזמנים הטובים ביותר הממוצעים ותתעמק בנתונים כדי לחדד משם.

מתי הזמן הטוב ביותר לפרסם ב-TikTok?
מתי הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם?

איך להשיג תנועה לאתר שלך עם רישומים
ספריות עסקיות הן מקור מבטיח לתנועה לאתר, אך הוספת האתר שלך לרישום שלך אינה מספיקה. חשוב לבצע אופטימיזציה של הרישומים שלך כדי שיוכלו לדרג בפלטפורמות המתאימות שלהם ולהיראות על ידי מחפשים מקומיים.

אתה יכול למצוא את אתרי הרישום העסקי הטובים ביותר כאן , אבל החשוב ביותר הוא פרופיל העסק שלך בגוגל, שכן רישום אופטימלי יכול לעזור לך לדרג במפות Google ובחיפוש Google. פייסבוק חשובה גם מכיוון שהיא הספרייה השנייה בגודלה. ואל תשכחו אתרים פופולריים כמו Yelp, Angie’s List ועוד. כדי לבצע אופטימיזציה של הרישומים שלך:

מלא כל סעיף זמין.
כלול את קטגוריית העסק שלך.
שמור על המידע שלך עקבי ככל האפשר בין הרישומים.
קבל ביקורות והגיב להן.
להוסיף תמונות.
עדכן את המידע שלך באופן קבוע
איך להגדיל את התנועה לאתר – אתר ברישום

פרופיל עסקי מותאם של Google יכול להביא את האתר שלך בראש הקצה העליון של תוצאות החיפוש.

 

דרכים נוספות להגדיל את תעבורת האתר
ארח סמינרים מקוונים
אנשים אוהבים ללמוד, וסמינרים מקוונים הם דרך מצוינת להעביר את החוכמה שלך לקהל הממתין בכיליון עיניים. בשילוב עם קמפיין קידום חברתי יעיל, סמינרים מקוונים הם דרך מצוינת להגדיל את התנועה לאתר שלך. שלח אימייל שבוע בערך לפני הזמן, כמו גם תזכורת “הזדמנות אחרונה להירשם” יום לפני הוובינר. הקפד לאחסן את המצגת לארכיון לצפייה מאוחרת יותר, וקדם את הסמינרים המקוונים שלך באופן נרחב באמצעות מדיה חברתית. אם אתה תוהה איך לעשות סמינר מקוון, לחץ על הקישור לקבלת כמה טיפים.

התחל קהילה מקוונת
אנשים רוצים לומר את דעתם ולשקול נושאים שהם חשים בהם בלהט, אז בניית קהילה באתר שלך היא דרך מצוינת להתחיל שיחה ולהגדיל את התנועה. הטמע מערכת תגובות חזקה באמצעות פתרונות צד שלישי כגון תגובות בפייסבוק או Disqus, או צור פורום ייעודי שבו מבקרים יכולים לשאול שאלות. עם זאת, אל תשכח לנהל את הקהילה שלך כדי להבטיח שסטנדרטים מינימליים של תפאורה עומדים.

השתתף בפורומים
בצד השני, הצטרף לפורומים וקבוצות מדיה חברתית בלינקדאין, פייסבוק ו-Reddit שבהם תוכל לשתף את הידע שלך. כלול קישורים רק אם זה מותר ומתאים, ואם כן, אל תפרסם קישורים בלבד ואל תכלול קישורים בכל פוסט. וודא שהקישור הוא לפוסט ספציפי בבלוג בנושא רלוונטי. המטרה העיקרית כאן היא לא להביא תנועה לאתר שלך. זה כדי להוסיף ערך ולבנות מודעות למותג. אנשים שמתעניינים יחפשו את האתר שלך בעצמם, או יעברו לפרופיל שלך שם הם יכולים למצוא את האתר שלך.

איך להגדיל את התנועה לאתר – quora post

להשתתף בכנסים
לא משנה באיזה ענף אתה עוסק, רוב הסיכויים שיש לפחות כנס אחד או שניים מרכזיים וכנסים שרלוונטיים לעסק שלך. השתתפות באירועים אלה היא רעיון טוב – לדבר בהם זה אפילו טוב יותר. אפילו מעורבות דיבור הגונה באמצע הדרך היא דרך מצוינת לבסס את עצמך כמוביל מחשבה בתעשייה שלך ולזכות בחשיפה משמעותית לאתר שלך.

שלח את התוכן שלך לאתרי אגרגטור
אם יש לך בלוג, סביר להניח שיש לו עדכון RSS המאפשר לאתרי אגרגטור להציג את התוכן העדכני ביותר בנושא מסוים. אנשים משתמשים באתרים אלה כדי לעקוב אחר הבלוגים האהובים עליהם, אתרי החדשות ועוד, ולעתים קרובות מצטרפים לקבל אימיילים עם קישורים אלה. רוב האגרגטורים ימצאו את הפיד שלך בעצמם, אבל יש כמה אגרגטורים בתשלום שכדאי לשקול להשתמש בהם. ל- Hubspot יש רשימה של צוברי תוכן כאן כדי לעזור לך להתחיל.

איך להשיג יותר תעבורה לאתר – דוגמה לדוא”ל אגרגטור

התחל ניוזלטר באימייל
ניוזלטר לא חייב להיות מסובך. כאן ב-WordStream, יש לנו ניוזלטר שבועי בשם טיפ לביצועים שבו אנו מציגים פוסט בבלוג מהשבוע. זה מושלם עבור אנשים שמשתמשים בתיבת הדואר הנכנס שלהם כרשימת קריאה, וזה נהדר גם עבור פוסטים בנושאים שאולי הקהל שלך לא יודע לחפש. לדוגמה, פוסט זה על קופירייטינג רגשי מקבל כ-1,000 ביקורים מחיפוש אורגני בחודש. אבל זה היה להיט גדול ברשימת הדוא”ל שלנו, ויצר יותר מ-4,000 מפגשים תוך ימים ספורים בלבד .

google analytics מראה עלייה בצפיות בדפים משליחת אימייל

רק תיזהר לא להפציץ את הקוראים שלך עם יותר מדי מיילים, או אפילו יותר מדי קישורים באימייל אחד. עקוב אחר הטיפים לשיווק בדוא”ל ובצע את הבדיקות שלך כדי לגלות איזה תוכן ותדירות הם הטובים ביותר.

📗 הורדה חינם >> 30 תבניות דוא”ל (ניתנות להעתקה והדבקה) לעסקים קטנים

צור קשר עם ניוזלטרים באימייל
ישנם ניוזלטרים עבור כל נושא תחת השמש, ורבים מהם מקבלים הצעות ותרומות. עשה קצת מחקר כדי למצוא את אלה בנישה שלך שמחפשים תוכן מעולה, וספק אותו. אם תופיע, לא רק תקבל עלייה בתנועה, אלא אולי תמצא יותר קוראים קבועים שחוזרים לאתר שלך באופן קבוע (או ירשמו לניוזלטר שלך!).

צור כלי חינמי
מה יותר טוב מתוכן חינמי ושימושי? כלים חינמיים ושימושיים. מחוללי רעיונות, הערכות, חידונים, מחשבונים ועוד. בצע אופטימיזציה של דף הנחיתה עם תוכן ארוך, והכלי שלך יוכל לדרג באופן אורגני. הפוך אותו למשהו שהמבקרים שלך יכולים להשתמש בו שוב ושוב ותראה המוני תנועה נכנסים.

לְפַרְסֵם
אוקיי אז זה לא בחינם, אבל אם אתה משחק בקלפים שלך נכון, ההשקעה שלך יכולה בקלות להחזיר את עצמה.

קידום אתרים הכל טוב ויפה (מאוד מאוד טוב), אבל נדרשים כמה חודשים של פרסום עקבי כדי לצבור תנועה, לבנות קישורים ולהרוויח את חסד גוגל. בינתיים, מומלץ לשקול קמפיין פרסום בתשלום. מודעות חיפוש, תצוגה ומודעות חברתיות הן כולן דרכים מצוינות למשוך מבקרים ממוקדים מאוד לאתר שלך בקנה מידה גדול. לכל ערוץ מדיה בתשלום יש את היתרונות והחסרונות שלו, אז חשבו היטב על היעדים שלכם לפני שאתם מגיעים לכרטיס האשראי שלכם.

הגדלת התנועה לאתר – מטרת מודעת התנועה בפייסבוק

קבל טיפים למודעות תנועה באתר פייסבוק כאן .

מקום טוב להתחיל בו הוא מודעות Google – עיין במדריך שלנו כיצד להפעיל את Google Ads . אם אתה מקווה שתנועה רבה יותר לאתר שלך תגרום גם ליותר מכירות, תצטרך למקד למילות מפתח עם כוונות מסחריות גבוהות כחלק מאסטרטגיות החיפוש שלך בתשלום. כן, התחרות על מונחי החיפוש האלה יכולה להיות עזה (ויקרה), אבל התמורה יכולה להיות שווה את זה. למעשה, אומרים ש-PPC מחזירה $2 על כל $1 שהוצא, וגוגל אפילו טוענת שזה בעצם יותר כמו $8 .

כלים שיעזרו להוביל תנועה לאתר שלך
מלבד הכלים הכל-באחד לקידום אתרים ברשימה זו, כל אלה… ניחשתם נכון… בחינם!

עקוב אחר מדדי SEO בגוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס הוא מקור לא יסולא בפז של נתונים כמעט על כל היבט אפשרי של האתר שלך, מהדפים הפופולריים ביותר שלך וכלה בדמוגרפיה של מבקרים. עקוב מקרוב אחר מדדי ה-SEO שלך , והשתמש במידע זה כדי ליישר את אסטרטגיות הקידום והתוכן שלך. גלה אילו נושאים הם הפופולריים ביותר בקרב המבקרים באתר שלך, הפרופיל הדמוגרפי של המבקרים שלך, הערוצים מהם הם מגיעים ועוד – ולאחר מכן רתום והגדל את מה שעובד.

הצג את השאילתות שלך ב-Google Search Console
Google Search Console שימושי במיוחד במציאת השאילתות שמובילות אנשים למצוא את האתר שלך בתוצאות החיפוש וללחוץ עליו. זה יכול לעזור לך לוודא שהדפים שלך מדורגים לפי מה שאתה ממקד אליו, למצוא מילות מפתח חדשות להוספה לדף קיים, ומילות מפתח חדשות למיקוד בכלל. אתה יכול גם להציג שיעור קליקים אורגני ב-GSC ולפתור בעיות באינדקס.

יסודות SEO: דוח השאילתות המובילות במסוף החיפוש של גוגל

אתה יכול ללמוד כיצד להשתמש ב-GSC כדי לשפר את SEO שלך כאן .

נתח את ה-SERP עם כלי SEO
כלי SEO All-in-One כמו Semrush ו- Arefs מאפשרים לך לבצע מחקר מילות מפתח, לקבל ניתוחי קישורים נכנסים, לנתח את ה-SERP, לזהות פערי תוכן והזדמנויות דירוג, לבדוק את האתר שלך ועוד. אתה יכול אפילו להשתמש בהם כדי לנתח דפים באתרי המתחרים שלך.

בדוק את האתר שלך עם מדורגי אתרים
הכלים האלה יבדקו גם את האתר שלך כדי למצוא הזדמנויות לשפר את הדירוג והתנועה שלך, אבל הם קצת יותר ידידותיים למשתמש מכלי SEO הכל-באחד. הדוחות קלים לקריאה ומציעים תובנות והדרכה מעשיים כיצד לשפר את הציון שלך. חלקם מסתכלים גם על היבטים אחרים של האתר שלך כמו נגישות וקריאות תוכן. בדוק את הרשימה שלנו עם מדורגי האתרים הטובים ביותר , הכוללת (כמובן) את שלנו.

מדורגי האתר החינמיים הטובים ביותר – מדגם דיווח על כיתה של אתר localiq

נסה את מדרוג האתר החינמי כדי למצוא הזדמנויות לשפר את התנועה שלך.

 

כיצד להביא תנועה לאתר שלך: סיכום
סיימנו! הנה איך להגדיל את תעבורת האתר:

יש לך בלוג עסקי
התמקד בנושאים ירוקי עד
כתוב כותרות שאין לעמוד בפניהן
הזמן אחרים לבלוג אורח באתר שלך
צור ויזואליה מדהימה
שלבו וידאו
יש מרכז משאבים
מקד מילות מפתח…
…מילות מפתח עם זנב ארוך
מקם את מילות המפתח שלך באופן אסטרטגי
מטב את הופעת ה-SERP שלך
קישור פנימי
שפר את מהירות הדף שלך
הפוך את האתר שלך לרספונסיבי
יישם סימון סכימה
קבל קישורים נכנסים
רענן באופן קבוע תוכן ישן
קדם את התוכן שלך ב-social
הוסף hashtags
מגברי מטרה
פרסם מאמרים מקוריים בלינקדאין
ראיון עם מובילי מחשבה בתעשייה
הוסף כפתורי שיתוף חברתי
תחקור את התחרות
פרסם בזמן הנכון
ארח סמינרים מקוונים
בצע אופטימיזציה של הרישומים שלך
התחל קהילה מקוונת
השתתף בפורומים
להשתתף בכנסים
שלח את התוכן שלך לאתרי אגרגטור
התחל ניוזלטר באימייל
צור קשר עם ניוזלטרים באימייל

 

נושאים נוספים לעיונך: 

 

מקדם אתרים

מקדם אתרים פרילנסר

מקדם אתרים מה זה

מקדם אתרים בחיפה

מקדם אתרים באינטרנט

מקדם אתרים בהרצליה

מקדם אתרים בירושלים

קידום אתרים

קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים seo

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בחיפה

קידום אתרים מחיר

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים אורגני בגוגל

מקדם אתרים מומחה

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני בגוגל

צור כלי חינמי
לְפַרְסֵם
עקוב אחר מדדי SEO עם Google Analytics
זהה שאילתות באמצעות Google Search Console
נתח את ה-SERP עם כלי SEO
בדוק את האתר שלך עם מדורגי אתרים

 

 

 

Organic-Top Seo

Home

Blog

Services

Packages

Seo

לייעוץ חינם להצלחתך לחץ כאן!
דילוג לתוכן