קידום אתרים באנגלית – זו המומחיות שלנו


אם אתה מנהל עסק, אתה יודע שנוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית למשיכת לקוחות חדשים ולהישאר תחרותי. אבל עם כל כך הרבה אתרים בחוץ, איך אתה יכול לוודא שהאתר שלך גלוי לאנשים שמחפשים מוצרים או שירותים כמו שלך? התשובה היא אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO.

שירותי ה-SEO שלנו יכולים לעזור לך להשיג דירוג גבוה יותר במנועי חיפוש ולהביא יותר תנועה לאתר שלך. הנה רק כמה מהיתרונות שאתה יכול לצפות כשאתה עובד איתנו:

חשיפה מוגברת: 

על ידי אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, סביר יותר שתופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש, מה שאומר שיותר אנשים יוכלו למצוא את האתר שלך.

תנועה ממוקדת יותר: 

כאשר אנשים מחפשים מוצר או שירות כמו שלך, סביר יותר שהם יתעניינו במה שיש לך להציע. המשמעות היא שהתנועה שתקבל מ-SEO תהיה בעלת סבירות גבוהה יותר להמיר ללידים ולמכירות.

תוצאות לטווח ארוך:

 בניגוד לפרסום בתשלום, התוצאות של קידום אתרים הן מתמשכות. לאחר שהשגת דירוג גבוה יותר, תמשיך לראות את היתרונות של הגדלת התנועה והנראות.

חסכוני:

 בהשוואה לעלות הפרסום בתשלום, קידום אתרים הוא חסכוני מאוד. זוהי דרך מצוינת להפיק את המרב מתקציב השיווק שלך.

יתרון תחרותי:

 אם המתחרים שלך משקיעים ב-SEO ואתה לא, הם צפויים לעלות על הדירוג שלך בתוצאות החיפוש. על ידי השקעה בקידום אתרים, תוכל להישאר תחרותי ואף לעלות על המתחרים שלך.

אל תיתן לעסק שלך להישאר מאחור בעולם הדיגיטלי. שירותי ה-SEO שלנו יכולים לעזור לך להשיג את הנראות והצמיחה המקוונת שאתה צריך כדי לשגשג. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לעזור לך ובואו לעבוד יחד להצלחת האתר שלך.

בקצרה על עצמי…

היי כאן אביאל,מומחה לקידום אתרים בשפה האנגלית

בארסנל שלי שנים רבות של עשייה בשווקים בחו”ל והבנה עמוקה בקידום אתרים בחו”ל

ידע ונסיון כמו גם תשתית ענפה באתרים מכל העולם יביאו את האתר שלך להצלחה…

קידום אתרים באנגלית

מדוע כדאי לקדם אורגנית את האתר שלך בשפה האנגלית? קידום אתרים באנגלית יהיה הרבה יותר יעיל עבור העסק שלך מאשר קידום אתרים בשפה אחרת מכיוון שקהל דוברי האנגלית הוא הקהל הגדול בעולם!. זיהינו גם באיזו שפה להשתמש בכל אחת מהסיבות הללו, כדי שתוכל להפיק את המרב משתיהן.

במאמר זה, אנו מסבירים את הסיבות מדוע קידום אתרים באנגלית היא הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל היעד שלך ואילו כלים וטכניקות אתה צריך כדי לבנות אסטרטגיית אופטימיזציה מעולה למנועי חיפוש עבור העסק שלך:

קידום אתרים באנגלית

מדוע קידום אתרים באנגלית הוא טוב יותר

 

אם אתה קורא את זה, אתה כנראה כבר מכיר את המושג SEO. SEO הוא הפרקטיקה של ניהול ואופטימיזציה של אתר מותאם למנועי חיפוש.זה נושא מאוד חשוב. אבל זה לא הנושא היחיד.

אנסה להסביר מדוע קידום אתרים באנגלית עדיף על קידום אתרים ברוב השפות האחרות ומה אתה יכול לעשות כדי להפוך את האתר שלך לאטרקטיבי יותר עבור מנועי החיפוש.

ראשית עלינו לנקות כמה תפיסות מוטעות לגבי קידום אתרים. רוב האנשים חושבים ש”אופטימיזציה למנועי חיפוש” פירושו “SEO לגוגל” וכי כך פועלים כל מנועי החיפוש; אבל זה בכלל לא (ראה למשל http://www.seocerts.org/en/seo-news/SEO-and-Google ).

ההגדרה האמיתית של “SEO” היא:

אופטימיזציה למנועי חיפוש פירושה: שינוי האופן שבו האתר שלך נראה, התוכן בו, ודירוגו בתוצאות החיפוש כך שהוא יופיע גבוה יותר מאתרים אחרים בתוצאות של מנוע חיפוש נתון; זה דורש עבודה רבה ויכול להיות יקר אבל יכול להגביר את התנועה שלך בכמה או יותר מכל צורת פרסום (כגון מודעות באנר או קליקים בתשלום). https://developers.google.com/search/docs/beginner/seo-starter-guide 

בקיצור: אם אתה רוצה לדרג טוב בגוגל, אתה צריך לבצע אופטימיזציה לאתר שלך כדי לעשות זאת ביעילות, כלומר לארגן מחדש את התוכן שלך באופן מבני (כמו גם לנקות שגיאות קוד או קישורים גרועים) ולהוסיף מילות מפתח רלוונטיות בשימוש על ידי גוגל (עוד על כך בהמשך). ישנם שני סוגים עיקריים של אופטימיזציה: אופטימיזציה מבוססת מילות מפתח (מילוי מילות מפתח) ואופטימיזציה ספציפית לתחום (מילוי ספציפי לתחום).

הראשון מנצל את מילות המפתח המופיעות בדרך כלל באתרי אינטרנט כגון טלפונים ניידים, אתרי רשתות חברתיות וכו’, ומנסה להפנות את המשתמשים הללו מהשאילתות הנוכחיות שלהם אל מילות מפתח הקשורות למילות מפתח אלו בדף שלך – ובכך לעזור לדף שלך להופיע גבוה יותר ב- האינדקס של גוגל. זה ישפר את הדירוג של מילות המפתח האלה אבל לא יעזור לעיצוב הכללי או המראה של הדף שלך – אז אתה עדיין צריך דומיינים מחוץ ל-www . עם זאת, יש כאן חריג: אם מישהו משתמש ב-www כשם הדומיין שלו בעת הקלדה – אז הוא יוצג תחילה באינדקס של Google כברירת מחדל , גם אם ייתכן שהוא הזין www בשאילתה שלו בעצמו! עם זאת יש לציין כי ישנן סיבות רבות

קידום אתרים באנגלית אורגניק טופ



  1. איך עושים SEO באנגלית

 

קידום אתרים הוא נושא ענק המכסה את כל קשת השיווק באינטרנט. זה נושא שנלמד בעולם האקדמי כבר שנים רבות, אז חשבנו שניקח רגע כדי להשלים חלק מהחסר.

אם אתה הולך להשתמש בגוגל למחקר מילות מפתח, אתה צריך לדעת שזה לא מספיק רק להשתמש במונחים שלך; אתה צריך גם לשקול את המילים והביטויים שבהם גוגל משתמשת. למרות שזה יכול להיות מעצבן (כי זה אומר להשתמש במונחים כמו “אופטימיזציה למנועי חיפוש” או “seo”), יש דרכים לעקוף את הבעיה הזו באמצעות מילות מפתח מותאמות אישית.

נראה שגוגל מעדיפה להשתמש ב-“seo” על פני המונח “אופטימיזציה למנועי חיפוש”, כך שבמקום זאת תוכל להשתמש ב-“seo באנגלית” עבור המונח הזה. זה חשוב מכיוון שאם גוגל ישתמש בסופו של דבר במונח החיפוש שלך בתוצאות שלה, תקבל דירוג גבוה יותר מאשר אם הם השתמשו במילת המפתח המותאמת אישית שלך. נוסף על כך, מכיוון שגוגל לא תציג את מילות המפתח המותאמות אישית שלך כחלופה, יהיה קל יותר למצוא ולהשתמש גם במונחים אלו.

 

  1. מדידת הצלחת האסטרטגיה שלך

 

SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות לעסק שלך. זה לא רק על דירוג גבוה במנועי החיפוש. SEO עוסק גם בביצוע אסטרטגיה להשגת תוצאות טובות בחיפוש בגוגל, בפייסבוק, בלינקדאין וברשתות חברתיות אחרות.

ויכוח בין מקצועני קידום אתרים ומנהלי קידום אתרים מתנהל כבר שנים. השאלה העיקרית הנשאלת:

מה עסק צריך לעשות כשהוא רוצה לדרג גבוה במנועי החיפוש?

מסתבר שהתשובה היא: כל מה שהיא יכולה, או צריכה לעשות.

האמת היא שנכון לעכשיו, אין תשובה פשוטה לשאלה הזו עבור רוב העסקים הקטנים והסטארט-אפים – או אפילו עבור עסקים גדולים יותר – כי אין דרך סופיות וטובה לעשות SEO לפי כל הגדרה של המילה . ישנן דרכים רבות ללכת על זה, דעות רבות של מומחים ומשתמשים, אך אף אחת מהן אינה מוסכמת באופן גורף על ידי כל מי שעסק בנושא באופן שוטף. יתרה מכך, לכל גישה יכולות להיות חוזקות וחולשות שונות בהתאם למטרות הספציפיות שלך (או היעדרן). התוצאה תהיה תלויה במה

אתה מנסה להשיג; כמה כסף אתה רוצה להשקיע; כמה אתה מאומן היטב; וכמה זמן יש לך לניהול דברים כמו מערכות ניהול תוכן (CMS), אופטימיזציית מהירות אתרים (WSO), ביקורת קישורים, תכניות תחזוקת תוכן… כל הגורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזה סוג של אסטרטגיית SEO מתאים לצרכים שלך .

התוצאה העיקרית מהדיון הזה היא שאמנם אין באמת דרך אחת “נכונה” לעשות קידום אתרים, אבל חשוב שכל עסק יעשה את הבחירות שלו על סמך המטרות והנסיבות שלו – כולל האם הוא רוצה או לא צריך אדם אחר או עזרה של החברה במאמצי ה-SEO שלה. העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת בתור מישהו שעשה את העבודה הזו במשך יותר מ-15 שנה (ומשתמש במגוון רחב של כלים במהלך התהליך) היא לחשוב על המטרות שלך לפני שתעסיק מישהו אחר – במיוחד אם אתה לא יודע בדיוק מה אלה. היעדים עדיין! בדרך זו, כשאתה מחפש עזרה במאמצי השיווק שלך, ייתכן שלא תעסיק מישהו שיש לו רקורד ברור בסיוע לחברות בדירוג טוב במנועי החיפוש – מה שעלול להשאיר אותך מדשדש במאות דפים של עצות באיכות נמוכה תוך תקווה הם ימליצו על משהו שימושי בסוף הדוח שלהם בלי הבנה ברורה של מה שהם באמת עשו חוץ מלזרוק הרבה מספרים על שלך

 

  1. מסקנה

 

SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל אתר אינטרנט, במיוחד עבור עסקים מקוונים.

אתה בטח כבר יודע את זה (“אני עושה SEO עבור הבלוג שלי!”), אבל האם אתה יודע למה?

רוב האנשים לא מבינים את היתרונות של SEO טוב באנגלית. הם מאמינים שהדרך היחידה להשיג הצלחה גדולה עם SEO היא לכתוב הרבה עותק. במקום זאת, עליהם להתמקד בכתיבת תוכן שמדבר אל מנועי החיפוש וגורם לאנשים לקרוא אותו.

מחקר שנערך לאחרונה על ידי גוגל, בינג ויאהו מצא ש-80% מתעבורת האינטרנט מגיעה ממכשירים ניידים, ואנשים רבים אומרים שהם מבלים את כל זמנם בנייד. המשמעות היא שמשתמשים שנתקלים באתר שלך בזמן שהם מחפשים משהו ספציפי נוטים הרבה יותר למצוא את מה שהם מחפשים מאשר אלה שעוזבים בלי לקרוא כלום.

במאמר זה אספק כמה טיפים ותובנות כיצד תוכל להתחיל לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, הן באנגלית והן בשפות אחרות. כדאי גם להשתמש במידע זה כקרש קפיצה לתחילת קמפיין שיווק תוכן משלך.