קידום אתרים

נעים להכיר: מה זה בדיוק קידום אתרים?

ככל הנראה יצא לכם לשמוע כבר לא פעם על קידום אתרים, אך האם אתם באמת יודעים מה זה אומר?

 אם יש לכם עדיין ספקות לגבי התחום הזה, שווה לכם להקדיש כמה דקות לטובת קריאת המדריך הבא.

 המדריך נועד בכדי לעשות לכם היכרות מקיפה עם תחום קידום האתרים, כך שתוכלו להכיר אותו

 על בוריו – וכמובן גם להשתמש בו בעת הצורך. קידום אתרים לעסקים זוהי אחת מהפעולות החשובות ביותר,

 לרוב באמצעות הקידום העסק יוכל לזכות בחשיפה הנדרשת.

כך שאם עד כה שמעתם על חברות שמספקות שירותי קידום אתרים באשקלון או בכל עיר אחרת, ולא ידעתם 

בדיוק מה הן נותנות לכם בתמורה – אחרי קריאת המדריך כל סימני השאלה יהפכו לסימני קריאה ברורים. 

כמובן שאם עדיין יישארו לכם דברים לא פתורים, תמיד תוכלו לפנות אלינו על מנת להפוך את כל אותם 

דברים לחד משמעיים – כי קידום אתרים בעולם שלנו הוא כלי הכרחי להצלחה.

 

 

מה זה בכלל קידום אתרים?

 

כאשר איש מקצוע מבצע קידום אתרים בגולל באשדוד או בכל עיר אחרת, הוא מבצע מגוון רחב של פעולות

 שמטרתן העיקרית היא לעלות את הדירוג של האתר במנועי החיפוש. ברוב המקרים המונח קידום אתרים בגוגל

 מדבר על קידום אורגני במנועי החיפוש, אך כמובן שיש מקרים שבהם מתכוונים גם בין היתר

 לקידום ממומן שהוא קצת שונה.

קידום אתרים בגוגל נועד על מנת להגדיל את החשיפה של האתר, ובעצם להכניס אליו הרבה יותר גולשים.

 הרי רוב הגולשים מגיעים לאתרים השונים דרך מנועי החיפוש, וזוהי הסיבה שבגינה לעיתים שווה 

להקדיש את רוב תשומת הלב לנושא הזה. קידום אתרים בבאר שבע ובערים אחרות הוא הפקטור

 שיכול לעשות את ההבדל בין הצלחה מסחררת לבין כישלון צורם.

קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

מהם האלמנטים שמשפיעים על קידום אתרים לעסקים?

 

חשוב שתבינו כי יש מאות פרמטרים שונים שעשויים להשפיע על קידום האתר, אך ברוב המקרים מדובר 

על פרמטרים שהחשיבות שלהם נמוכה. ישנם מספר פרמטרים קריטיים שיכולים להשפיע על קידום אתרים בצפון 

ובשאר האזורים בארץ באופן ניכר, ואנו כמובן נציג אותם לפניכם.

אחד מהאלמנטים הקריטיים ביותר להצלחת הקידום הוא המבנה של האתר. האתר חייבת להיבנות בצורה נכונה ומסודרת,

 בכדי שמנועי החיפוש יוכלו לסרוק אותו בקלות וביעילות. סריקה אידיאלית של מנועי החיפוש, תאשר לאתר להיות מוצג

 כמו שצריך כולל כל העמודים הפנימיים הנמצאים בתוכו.

אלמנט נוסף שיסייע לבצע קידום אתרים בגוגל בחיפה ובשאר הערים הוא כמובן מילות המפתח שעליהן האתר מתמקד. 

אותן מילות מפתח צריכות להופיע בחלקים שונים של האתר, בכדי שכאשר הגולשים יחפשו את אותן 

מילות מפתח – הם יוכלו להגיע ישירות לאתר שלכם וכמובן שלא לאתרים האחרים שמתחרים בכם.

בכדי שתוכלו למנף את ההצלחה של הקידום, חשוב מאוד לשים לב לתכנים באתר. התכנים באתר יכולים

 לעשות את ההבדל, כאשר מנועי החיפוש מטבעם ירצו לשלוח את הגולשים לאתרים המביאים ערך מוסף.

 זוהי הסיבה שאם תבצעו קידום אתרים בגוגל באשקלון מבלי לדאוג לעדכן תכנים חדשים באתר – ככל הנראה

 לא תשיגו את מבוקשכם.

עוד דגש משמעותי שחובה לשים אליו לב הוא שיהיו קישורים חיצוניים לאתר. ככל שיותר אתרים יקשרו את הגולשים

 שלהם לאתר שלכם, כך מנועי החיפוש יוכלו לעלות את הדירוג של האתר שלכם. מדובר על סוג של המלצה, המלצה שאותה 

נותן אתר אחר על האתר שלכם, ומנועי החיפושים רואים זאת בעין יפה. בעידן הנוכחי בכדי לבצע קידום אתרים בגוגל באשדוד

 חובה להוציא קישורים חיצוניים ורצוי כמה שיותר. 

האם ניתן לבצע קידום אתרים בגוגל בצפון באופן עצמאי?

 

זה לא באמת משנה באיזה אזור תרצו לבצע קידום אתרים לעסקים, ברוב המקרים מדובר על משימה

 שמצריכה ידע וניסיון קודם. ישנם אנשים שהצליחו לקדם את האתר שלהם באופן עצמאי, אך זה גזל מהם זמן יקר

 ולא מעט מאמץ. קידום אתרים בגוגל בחיפה ובכל עיר אחרת זה עולם שלם בפני עצמו, ואם אתם לא מכירים את התחום

 הזה על בוריו יהיה לכם מאוד קשה להשיג את האקס פקטור הנדרש – ואולי המתחרים שלכם עוד יעקפו אתכם.

ההמלצה היא ברוב המקרים לבצע קידום אתרים לעסקים על ידי איש מקצוע שחי ונושם את העולם הזה. כך תוכלו

 לדעת שאתם מפקידים את הצלחת האתר בידיים הכי בטוחות, ובתוך זמן קצר תוכלו לראות את האתר עולה במיקום

 שלו במנועי החיפוש. ברגע שהאתר יתחיל לעלות במעלה הדירוג, יהיה הרבה יותר קל להביא אליו גולשים 

חדשים – גולשים חדשים שיכולים בעתיד להיות גם לקוחות חדשים. 

קידום אתרים רלוונטי לכל סוגי העסקים והאתרים 

בין אם יש ברשותכם אתר חדש ובין אם יש ברשותכם אתר וותיק, קידום אתרים בגוגל בבאר שבע זה בדיוק מה שאתם צריכים. 

קחו בחשבון כי לוקח זמן עד שהקידום מתחיל לתת את אותותיו, ולכן מוטב כי תתחילו לבצע את הקידום מוקדם ככל האפשר. 

כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם לא בוחלים באמצעים על מנת להצליח ולהשיג את המינוף הנדרש.

באופן מוכח אתרים שלא ביצעו קידום, מצאו את עצמם מדשדשים במקום ואף נסגרים. מנגד אתרים שכן ביצעו קידום אתרים כנדרש, 

ניפצו את תקרת הזכוכית והשיגו את המטרות שאותן הם הציבו לעצמם. ההוצאה הכספית ברוב המקרים 

מחזירה את עצמה במהירות ובתוך זמן קצר.

קידום אורגני כיום הוא חובה

בין אם זה קידום אתרים אורגני בגוגל או ברשתות החברתיות,כך או כך

מדי יום מיליוני אנשים תרים בגוגל אחרי מוצרים ושירותים שאותם הם מעוניינים למצוא באתרים שונים.

אם זה מידע בנושא מסוים או רכישה דרך אתר או כל חיפוש שעונה לצורך שלהם.

כיום לבעלי אתרים החשיבות להיות בתוצאות הראשונות הוא צורך בסיסי בבחינת : 

אם אתה לא שם אתה לא קיים!

אתרים שנמצאים במקומות הראשונים מהווים צמיחה של מאות אחוזים וזו למעשה תוצאה ישירה של 

קידום נכון.

אז מה זה למעשה קידום אתרים? SEO ? 

ראשי התיבות של SEO באנגלית הן Search Engine Optimization

קידום אתרים הינו למעשה תהליך מתמשך לשיפור דירוג האתר במטרה להביא את האתר למיקום גבוה.

יתרונות ותועלת הקידום הינם ברורים ודאי בסביבה דיגיטלית תחרותית.

SEO  זהו  מגוון פעולות שהמטרה העיקרית הינה להביא את הלקוח לחשיפה הגבוהה ביותר שמתבטאת 

בתוצאות הראשונות בדף הראשון בגוגל או בהגדרה נוספת  פשוט לדבר בשפה של גוגל.

המטרה היא שאתר הלקוח יופיע במיקומים גבוהים ויקבל חשיפה גבוהה ממילות מפתח בהם עוסק האתר.

בעידן הרשתות החברתיות כל עסק שרוצה להביא אליו לקוחות ולהגיע לקהל היעד שהוא מכוון אליו חייב 

למעשה לקדם את עצמו בצורה נכונה.

מה שיקבע בסופו של דבר ויביא את הלקוח לתוצאות טובות יותר מהמתחרים זהו למעשה מגוון של פעולות : 

בניית אתר ידידותי ומקצועי
קידום בתוך האתר (On Page)
קידום מחוץ לאתר (Off page)
אופטימליות למנועי חיפוש עבור קידום העסק בגוגל
מחקר מילות מפתח
קישורים חיצוניים

קישורים פנימיים

וכמובן עוד פעולות נוספות ויצירתיות לקידום האתר שלכם.

קידום נכון זה קצת כמו לבנות בניין שהיסודות איתנים אז ממשיכים למעלה..

Organic-Top קידום אתרים

מחקר מילות מפתח

בקידום אתרים הבסיס הינו מחקר מילות מפתח 

 מה זה בעצם?

המטרה היא ברורה – לבחור בקפידה את הביטויים שיובילו את האתר לתוצאות הראשונות. 

זהו למעשה כלי המאפשר ליצור ברמת דיוק גבוהה מספר רב של מונחים רלוונטים לאתר שאותו 

אנחנו רוצים לקדם. כדי להשיג את האופטימזציה הטובה ביותר יש לקשר את התוכן למילות

 המפתח הרלוונטיות ביותר.

אז מהו מחקר מילים טוב?

  • אז קודם כל אנו נרצה להשתמש במילות מפתח שאין לגביהן תחרות ושמספר החיפושים עבורן 
  • יחסית גבוה, מה שמאפשר לנו להשיג דירוג גבוה במנועי החיפוש של גוגל 
  •   מילות מפתח טובות קשורות כמובן לנושא האתר שכן מילות מפתח לא  רלוונטיות לנושא האתר לא 
  • ישיגו דירוג גבוה ואף עלולות להזיק לאתר , על אותו משקל מילות מפתח שאין עבורן די חיפושים לא 
  • ייצרו תנועה לאתר והשימוש בהן יהיה חסר משמעות בהקשר של קידום אתרים.קידום אתרים איכותי
  • אינו נמדד בפרמטר אחד, אלה מכלול של פרמטרים שיחדיו מביאים את התוצאות 
  • האיכותיות ביותר בקידום האתר. 

 

Organic-Top קידום אתרי

SEO קידום אתרים: טכניקות שונות לקחת את האתר קדימה!

מה לא נאמר על seo קידום אתרים? אולי מדובר על האלמנט המשמעותי שעשוי לעשות את ההבדל

 בין הצלחה של אתר מסוים לבין כישלון. אתר מצליח יהיה אתר שנמצא בעמודים הראשונים בתוצאות בחיפוש,

 ואילו אתר פחות מצליח יהיה כזה שנמצא הרחק מאחוריי כל המתחרים. לכן כל בעל אתר צריך לבצע קידום אתר, 

כך שהוא יוכל לממש את מלוא הפוטנציאל – ולדעת כי ההצלחה תהיה במרחק נגיעה.

אז אילו טכניקות שונות יכולות לסייע לכם להשיג את מבוקשכם? זוהי שאלה חשובה, והמאמר הבא נועד

 על מנת לספק לכם כמה נקודות חשובות. כל נקודה יכולה להיות עולם ומלואו, והיא זאת שתוכל להשיג עבורכם

 את המטרות הרצויות. כך שאם אתם מרגישים כי אותו קידום אתרים seo לא צולח, שווה לכם להקדיש כמה דקות

 לטובת קריאת הטכניקות השונות והחשובות.

תעדכנו תמיד את התוכן הישן באתר

 

התוכן באתר הוא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בכדי לבצע seo קידום אתרים כמו שצריך. 

לכן אם יש לכם תוכן ישר באתר אל תאפשרו לו לשקוע, תשתמשו בו על מנת להפוך את הקידום של האתר לאפקטיבי יותר. 

כמובן שאת התוכן הישן אסור למחוק, אך תוכלו להוסיף לו עוד קצת מלל שבו תוכלו להציב את מילות המפתח. כך תוכלו 

לקחת את כל הפוסטים והמאמרים הישנים שכבר נמצאים באתר, ותחזקו אותם על ידי הוספת תוכן נוסף – תוכן שיהיה 

מותאם כמובן לקידום האורגני.

Organic-Top קידום אתרים

אל תלכו על מילות מפתח עם תחרות משמעותית


מחקר מילות מפתח גם הוא אלמנט משמועתי מאוד להצלחה, וכל מילת מפתח שתבחרו 

חייבת להיות מילת מפתח קולעת. אך לבחור מילות מפתח עם תחרות משמעותית זוהי טעות גדולה, 

מכיוון שתתקשו מאוד להגיע במילות המפתח הללו לעמודים הראשונים. שווה לכם לחפש מילות מפתח

 אחרות עם כמות חיפושים נמוכה יותר, אך עדיין שהם יהיו מילות מפתח שבאמצעותן תוכלו לבצע seo

 קידום אתרים כמו שצריך – עם מקסימום של הצלחה ועם מינימום של סיכונים.

תחפשו דומיינים ישנים עם היסטוריה חיובית


קידום אתר במנועי החיפוש יכול לקחת זמן רב, בטח אם לא תהיה לכם את ההכשרה הנדרשת. 

אך בכדי שתוכלו להביא לתוצאות מהירות יותר, תוכלו לבחור דומיינים ותיקים עם היסטוריה חיובית. 

גוגל זוכר לטובה דומיינים שיש להם היסטוריה טובה, ולכן אם תקימו עליהם אתר הוא יכול להתקדם הרבה יותר מהר.

 כל עוד מדובר על דומיין טוב, אין שום סיבה שלא תרכשו אותו – אפילו אם התמורה תהיה מינורית. 

תשימו דגש על חווית המשתמש באתר


קידום אתרים seo מכיל בתוכו כל כך הרבה אלמנטים שאתם צריכים לשים אליהם לב, לעיתים אתם אפילו 

עשויים לאבד את הכיוון. אך מה שבטוח הוא שחווית המשתמש היא אחד מהדברים החשובים ביותר, 

וללא חווית משתמש חיובית האתר לא ידורג במקומות הגבוהים. אם הגולשים שנכנסים לאתר לא ייהנו לגלוש בו, 

גוגל ישים לכך לב ויוריד את האתר בדירוג – לעיתים מדובר על ירידה לא קטנה בכלל.

תראו מה המתחרים שלכם עושים נכון


אומנם seo קידום אתרים נועד על מנת לתת לכם יתרון על פני המתחרים שלכם, אך זה לא אומר שאתם לא יכולים

 ללמוד מהם מה הם עושים נכון. ברגע שאתם תיקחו את כל הדברים שאותם המתחרים שלכם עושים בצורה נכונה, 

ותוסיפו עליהם עוד כל מיני פעולות נוספות – אוטומטית תוכלו להביא את האתר שלכם למיקום אידיאלי, 

מיקום גבוה יותר מכל שאר המתחרים. 

?צריכים שהעסק שלכם יקודם טוב יותר

.צרו קשר עוד היום ותנו ללקוחות שלכם לבוא אליכם

להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם, או הכי טוב


מדריך למתחילים לקידום אתרים בנתונים מובנים
אם אתה משווק, קידום אתרים או מישהו שפשוט רוצה לשפר את הנוכחות שלו בחיפוש Google, אז המדריך הקצר הזה הוא בשבילך. במאמר זה, נסביר מהו SEO, מדוע עליך לשקול אותו כחיוני לאסטרטגיית הצמיחה האורגנית המקוונת שלך, ונעזור לך להבין כמה מהטרמינולוגיות הקשורות.

מה זה נתונים מובנים?
נתונים מובנים , הידוע גם בשם סימון סכמה, מכונה לעתים קרובות “שפת מנועי החיפוש”. זהו אוצר מילים סמכותי שמקל על מנועי החיפוש ליצור הקשר, להבין ולהתאים במדויק את תוכן האתר לשאילתות חיפוש רלוונטיות.


מה ההבדל בין נתונים מובנים לנתונים לא מובנים?
נתונים מובנים לעומת נתונים לא מובנים
ההבדל הוא פשוט ואינטואיטיבי. נתונים מובנים הם נתונים מאורגנים, ואילו נתונים לא מובנים הם נתונים לא מאורגנים. המשפט הבא הוא דוגמה טובה לנתונים לא מובנים:

“ג’ון סמית הוא מהנדס תוכנה עבור Salesforce.”

הקורא, בין אם מדובר באדם או רובוט, נדרש לסווג באופן עצמאי את כל המידע הזה. נתונים מובנים, לעומת זאת, מארגנים את כל המאפיינים והסוגים הללו מבעוד מועד. לדוגמה, “ג’ון סמית'” הוא השם, “מהנדס תוכנה” הוא התפקיד שלו, ו-“Salesforce” היא החברה שלו.

מדוע נתונים מובנים חשובים לקידום אתרים?
האנוש את הנתונים המובנים שלך
האינטרנט גדל בגודלו ובמורכבותו מדי יום. עם זאת, לגוגל יש זמן ומשאבים מוגבלים כדי לממש את משימתה לארגן את המידע העולמי בצורה נגישה ושימושית בקלות. הוא עדיין מתקשה להגיש את הקישורים הרלוונטיים והמועילים ביותר לכל שאילתה במנוע החיפוש שלו. נתונים מובנים חשובים לקידום אתרים מכיוון שהם עוזרים לגוגל לשרת את המשימה הזו בצורה יעילה יותר.

כפי שהוזכר קודם לכן, נתונים מובנים עוזרים למנוע חיפוש להבין טוב יותר את התוכן שלך, מה שבתורו עוזר להם לדרג את התוכן שלך בצורה מדויקת יותר. זה עוזר להם להציג מידע נוסף ישירות בדף התוצאות בצורה של Rich Snippets . לא רק שאתה משפר את חוויית ה-Search Bot, אתה גם משפר את חווית המשתמש על ידי שיפור דף התוצאות ביתר דיוק ומידע נוסף כדי שיפתרו את השאילתות שלהם מהר יותר.

דוגמה לסימון נתונים מובנים
היתרונות של נתונים מובנים :
מנועי חיפוש מבינים טוב יותר את כל החלקים של העסק שלך, המותג שלך והתוכן שלך.
מנועי חיפוש מתאימים תוכן בצורה מדויקת יותר לתוצאות חיפוש רלוונטיות.
מנועי חיפוש כוללים מידע נוסף בדף תוצאות החיפוש עבור התוכן שלך, כמו זמן בישול מדף מתכונים, מיקום מדף אירוע או ביקורת מדף הצלחה של לקוח.
השיפורים האלה עוזרים לגוגל לבנות גרף ידע ופאנל ידע טובים ומדויקים יותר על המותג שלך.
שיפורים אלו יכולים להוביל ליותר מילות מפתח מדרגות מכיוון שמנועי חיפוש מקשרים את התוכן שלך ליותר נושאים ותתי נושאים.
שיפורים אלה יכולים להוביל ליותר הופעות אורגניות ולקליקים אורגניים מכיוון שתכונות חיפוש כמו תוצאות עשירות עוזרות לתוכן שלך להתבלט בחיפוש ולפתור שאילתות מהר יותר.
כיצד נתונים מובנים משפרים קידום אתרים ב-SERP
On-SERP SEO היא אסטרטגיית הערוץ האורגנית של כיסוי נדל”ן רב ככל האפשר בדפי תוצאות החיפוש הראשונים עבור כל אחת ממילות המפתח שלך במטרה ללכוד את תשומת הלב והקליקים של קהל היעד שלך. זה נעשה על ידי זכאות לתכונות ה-SERP הרלוונטיות, כמו Google Ads, קטעי קוד נבחרים, חבילות תמונות ושאלות נפוצות, בנוסף לדירוג גבוה ככל האפשר. נתונים מובנים משפרים SEO On-SERP על ידי הכשרת התוכן שלך ליותר מ-30 תוצאות עשירות, המכונה גם Rich Snippets, שממקסמים את הפונקציונליות והנראות של הקישורים שלך עם מידע יעיל יותר, מושך ומפורט יותר המוטמע ישירות בתוצאות החיפוש. כדי לראות את ההשפעה בחיפוש Google, עבור ל-Search Console ותחת ביצועים > מראה חיפוש, תוכל להציג פירוט של כל סוגי התוצאות העשירות כמו “הנחיות” ו”שאלות נפוצות” ולראות את החשיפות והקליקים האורגניים שהם הניבו עבורך תוֹכֶן.

תוצאות עשירות בנתונים מובנים
רוצה את ההטבות האלה עבור האתר שלך?
נסה את הנתונים המובנים האוטומטיים שלנו ברמה עולמית.


הזמן הדגמה
האם נתונים מובנים הוא גורם דירוג?
נתונים מובנים אינם גורם דירוג עדיין , אבל הם מומלצים מאוד על ידי מפתחי Google ועוזרים בעקיפין לאתר שלך לשפר את הדירוג.

כדי להדגיש, על ידי הצגת מידע בהקשר קריא במכונה, בוטים של חיפוש מסוגלים להבין את המשמעות של הדפים שלך, להתאים תוכן לשאילתות רלוונטיות יותר ולהציג גם תוצאות עשירות רלוונטיות. לכל אלה יש השפעות עקיפות על גורמי דירוג כמו שיעור קליקים ותעבורה ישירה מכיוון שגוגל משתמשת בנתונים כדי להציג את הקישורים שלך בפני קהלים מתאימים יותר והקישורים הללו משופרים על ידי תכונות כמו שאלות נפוצות, דירוגים וסקירות שעוזרות ללקוחות לפתור את הקישורים שלהם. שאילתות מהירות יותר ומפתות ביקורים בדפים שלך.

ללא קשר לשאלת הדירוג, אם המטרה שלך היא להגביר את הנראות ב-SERPs ולהשפיע בעקיפין על הדירוג, זה נכס קריטי שיש באתר שלך.

מה זה SCHEMA.ORG?
Schema.org היא קהילה שנוסדה על ידי ארבעת מנועי החיפוש הגדולים – גוגל, מיקרוסופט, יאהו ו-Yandex – מתוך כוונה לבנות רשת סמנטית טובה יותר על ידי פיתוח משותף של אוצר מילים של סכימה עבור סימון נתונים מובנה ברחבי האינטרנט. אוצר מילים נפוץ בצורת סוגים ומאפיינים של schema.org מקל על משווקים ומפתחי אתרים להשתתף ביוזמה זו.

איך מיישמים נתונים מובנים?
על מנת שהנתונים המובנים יהיו יעילים ומוכרים על ידי מנועי החיפוש, ובמיוחד על ידי גוגל (נתח שוק בינלאומי/עולמי של 87%), על סימון הנתונים המובנים לתאר את תוכן העמוד ולכלול מידע הגלוי למשתמש.

ישנן מספר דרכים שבהן ניתן ליישם סימון נתונים מובנה בדף, אך הפורמט המומלץ הוא באמצעות JSON-LD.

JSON-LD לא נועד להיראות על ידי בני אדם – הוא מיועד למנועי חיפוש. JSON הוא פורמט הטקסט ו-LD מייצג נתונים מקושרים המאפשרים לך לבטא נתונים בצורה מדויקת יותר לישויות הבודדות. תחשוב על זה בתור ספר. זה כתוב בצורה שאפשר למפות אובייקטים על פני דפים. אין ניתוח, ניחוש או סינון שצריכים להיעשות על ידי מנועי החיפוש. הכל מאוד מפורש – מה שאתה אומר אומר רק מה שאתה אומר. זו הדרך הנקייה ביותר לתקשר ובגלל זה גוגל מעדיפה אותה וממליצה עליה לאנשי קידום אתרים.

ישנן שיטות אחרות, כולל מיקרו-נתונים, מיקרו-פורמטים ו-RDFA, אך חלופות אלו מתערבבות בתוכן המוצג למשתמשים שיכול לסבך את המטרות של הבעת נתונים למנועי חיפוש ולספק חווית משתמש מהשורה הראשונה. עבור האלטרנטיבות, כמו מיקרופורמטים, זה כמו להוסיף כתוביות או ליצור תמלילים למשהו שמישהו כתב ולהסתיר אותו ב-HTML כדי שגוגל תוכל לחלץ ולפענח.

JSON-LD לעומת מיקרו נתונים:
באיזה סוג של נתונים מובנים עלי להשתמש?
גוגל תומכת הן במבני JSON-LD והן במבני Microdata. JSON-LD, פתרון קל יותר, הוא פורמט הנתונים המועדף על Google .

מנקודת המבט שלנו – ושל גוגל – יש מנצח ברור: JSON-LD. זהו הפתרון האלגנטי והקל ביותר עבור סימון נתונים מובנה.

JSON-LD הוא סימון Javascript שמביא הערות לתוכן אינטרנט וניתן לעצב אותו על פני דפי אינטרנט, מה שמקל על הוספה, עריכה והסרה. זה לא מעורבב עם טקסט גלוי למשתמש, ואין צורך לשנות תגיות HTML קיימות – פשוט הוסף JSON-LD לתג הסקריפט בראש הדף או בגוף.

דוגמה לאופן שבו JSON-LD מופיע:

נתונים מובנים של JSON-LD
מיקרו נתונים היא דרך לתייג רכיבי HTML שונים בדף באמצעות תגים הניתנים לקריאה במכונה. מכיוון שמיקרו נתונים מוטמעים בתוך קוד מקור ה-HTML של דף אינטרנט, זה לוקח יותר זמן ליישם וקשה יותר לערוך ולהסיר.

דוגמה לאופן שבו מיקרו נתונים מופיעים:

פורמט מיקרו נתונים
כלים ומשאבים נוספים לנתונים מובנים
רוצה לצלול עמוק יותר לתוך נתונים מובנים? ריכזנו את משאבי הלמידה, הטיפים וכלי SEO המועדפים עלינו כדי לבדוק את הנתונים המובנים שלך וללמוד עוד על היסודות של תהליך ההטמעה.

כלי לבדיקת נתונים מובנים של גוגל
Google Structured Data Markup Helper
כלי לבדיקת תוצאות עשירות של גוגל
מדריך נתונים מובנים של Google Codelab
מדריך גוגל: הבן כיצד נתונים מובנים עובדים
Schema.org
נתונים מובנים של Huckabuy
נתונים מובנים שאלות נפוצות
מה זה נתונים מובנים?
נתונים מובנים, הידוע גם בשם סימון סכמה, מכונה לעתים קרובות “שפת מנועי החיפוש”. זהו אוצר מילים סמכותי שמקל על מנועי החיפוש ליצור הקשר, להבין ולהתאים במדויק את תוכן האתר לשאילתות חיפוש רלוונטיות.

לשם מה משתמשים בנתונים מובנים?
ברמה גבוהה, מנועי חיפוש כמו גוגל מסתמכים על נתונים מובנים כדי להבין את התוכן שלך, האתר שלך והעסק שלך. במיוחד, נתונים מובנים מתאימים את התוכן שלך לתוצאות עשירות – תכונת חיפוש אורגני חדשה שמטביעה מידע נוסף, כמו שאלות נפוצות, דירוגים וביקורות לצד הקישור הכחול הסטנדרטי לדף האינטרנט שלך בתוצאות החיפוש.

מה ההבדל בין נתונים לא מובנים ומובנים?
נתונים מובנים נוצרים באמצעות סכימה מוגדרת מראש ומאורגנים בפורמט טבלה ברור. בדומה לטבלה, הנתונים מוגדרים על ידי מבנה ברור שבו כל שורת נתונים מתכתבת עם ערך מוגדר. רוב האינטרנט הוא נתונים לא מובנים. תחשוב על דואר אלקטרוני, קבצי טקסט, תמונות. נתונים נחשבים ללא מובנים כאשר הם אינם תואמים לפורמט טבלה מוגדר מראש עם קטגוריות קלט ברורות.

איך מיישמים נתונים מובנים?
ישנן מספר דרכים שבהן ניתן ליישם סימון נתונים מובנה בדף, אך הפורמט המומלץ הוא באמצעות JSON-LD. זה מאושר על ידי גוגל ותוכנן במיוחד עבור מנועי חיפוש. ישנן שיטות אחרות, כולל מיקרו-נתונים, מיקרו-פורמטים ו-RDFA, אך חלופות אלו מעורבבות בתוכן המוצג למשתמשים שיכול לסבך את המטרות של הבעת נתונים למנועי חיפוש ולספק חווית משתמש מהשורה הראשונה.

מהם היתרונות של נתונים מובנים?
מנועי החיפוש מבינים את כל החלקים של העסק שלך, המותג שלך.
מנועי חיפוש מבינים טוב יותר את התוכן שלך ומתאימים את התוכן בצורה מדויקת יותר לתוצאות החיפוש הרלוונטיות.
מנועי חיפוש כוללים מידע נוסף בדף תוצאות החיפוש עבור התוכן שלך, כמו זמן בישול מדף מתכונים, מיקום מדף אירוע או ביקורת מדף הצלחה של לקוח.
מנועי חיפוש בונים גרף ידע ופאנל ידע טוב ומדויק יותר על המותג שלך.
מילות מפתח מדרגות יותר מכיוון שמנועי חיפוש מקשרים את התוכן שלך ליותר נושאים ותתי נושאים.
יותר הופעות אורגניות וקליקים אורגניים מכיוון שתכונות חיפוש כמו תוצאות עשירות עוזרות לתוכן שלך להתבלט בחיפוש ולפתור שאילתות מהר יותר.

 

קידום-אורגני

קידום אורגני seo: קידום שקובע מי ראשון בתוצאות-OrganicTop Seo

קידום-אתרים-אורגני

קידום אתרים אורגני: תקדיש לנו דקה ניקח אותך למקום ה-1 SeoTop

קידום-אורגני-בגוגל

קידום אורגני בגוגל: נטפס יחדיו לפסגה למקום ה-1-OrganicTop

קידום-אורגני-בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל: נטפס ביחד לפסגה למקום ה-1 OrganicTop

קידום-אורגני

קידום אורגני seo: איתנו תגיע למקום הראשון בתוצאות-SeoTop OrganicTop 

קידום-אורגני

מה זה קידום אורגני: קידום שקובע מי מספר 1 בתוצאות-SeoTop OrganicTop

קידום-אורגני-בגוגל

איך עושים קידום אורגני בגוגל: טפסו איתנו למקום ה-1 SeoTop OrganicTop

קידום-אורגני-לאתר-וויקס

קידום אורגני לאתר וויקס זה אנחנו-SeoTop OrganicTop

כמה-עולה-קידום-אורגני

כמה עולה קידום אורגני: הרבה פחות מלעקוף את כולם?-SeoTop OrganicTop

קידום-אורגני-בגוגל-מחיר

קידום אורגני בגוגל מחיר:עולה פחות מלעקוף את כולם-SeoTop OrganicTop

פרסום-בגוגל

פרסום בגוגל: איתנו תגיע מהר למטרה להיות מספר 1-SeoTop OrganicTop

פרסום-עסקים-בגוגל

פרסום עסקים בגוגל: שיחת יעוץ והכוונה בחינם לא תתקשר?-SeoTop OrganicTop

פרסום-מממון-בגוגל

פרסום ממומן בגוגל מחירים: מחיר מנצח ושירות V.I.P זה אנחנו-SeoTop OrganicTop

פרסום-בגוגל-מחירים

פרסום בגוגל מחירים: מחיר מנצח ושירות V.I.P זה אנחנו- OrganicTopSeoTop

פרסום-בגוגל-אדוורדס

פרסום בגוגל אדוורדס עושים עם מומחים ומנצלים כל תקציב-SeoTop OrganicTop

פרסום-אתרים-בגוגל

פרסום אתרים בגוגל: איתנו תכבוש את הפסגה בדף הראשון-SeoTop OrganicTop

פרסום-בגוגל-מחיר

פרסום בגוגל מחיר: בוא לקבל מחיר מנצח ושירות אליפות-SeoTop OrganicTop

כמה-עולה-פרסום-בגוגל

כמה עולה פרסום בגוגל:הרבה פחות מלקטוף את המקום הראשון-SeoTop OrganicTop

מומחה-פרסום-בגוגל

מומחה פרסום בגוגל: איתנו תגיע לדף הראשון בתוצאות-SeoTop OrganicTop

פרסום-דף-נחיתה-בגוגל

פרסום דף נחיתה בגוגל: רוצים להיות מקום ראשון?-SeoTop OrganicTop

מה-זה-פרסום-בגוגל

מה זה פרסום בגוגל: היכולת להגיע למקום הראשון בזמן הקצר-SeoTop

קידום-אתרים

קידום אתרים: רוצה אתר של מנצחים?תבחר בצוות מנצח-SeoTop OrganicTop

קידום-אתרים -בגוגל

קידום אתרים בגוגל: רוצה להיות בצד המנצח איתנו תגיע ליעד!!!-SeoTop

קידום-אתרים-seo

קידום אתרים seo: עולם של יצירתיות ורעיונות מדהימים-SeoTop

חברת-קידום-אתרים

חברת קידום אתרים: קידום מקצועי ויסודי מהמובילים בארץ!-SeoTop

קידום-ובניית-אתרים

קידום ובניית אתרים: בוא לפרוץ איתנו למקום הראשון-SeoTop

יועץ-קידום -אתרים

יועץ קידום אתרים:איתנו תגיע למטרה בזמן קצר!-SeoTop

מומחה-קידום-אתרים

מומחה קידום אתרים:נסיון של שנים וצוות מקצועי זה אנחנו-SeoTop

קידום-אתרים

קידום אתרים באינטרנט:זו המומחיות שלנו ביחד נגיע לפסגה-SeoTop

קידום-אתרים-מחיר

קידום אתרים מחיר:מקצעיות זה שם המשחק ביחד נוביל אותך לפסגה-SeoTop

שירותי-קידום-אתרים

שירותי קידום אתרים: שירות מקצועי שמשאיר אבק למתחרים-SeoTop

קידום-אתרים-ממומן

קידום אתרים ממומן: פרסום ממומן (PPC) שקוטף הצלחה-SeoTop

קידום-אתרים-מקצועי

קידום אתרים מקצועי: ההצלחה של העסק שלך בידיים שלינו-SeoTop

שיווק-דיגיטלי

שיווק דיגיטלי: הרצון לפעול בגדול זה כל הסיפור-

Organic Top seo

סוכנות-שיווק-דיגיטלי

סוכנות שיווק דיגיטלי: שיטה מהפכנית שתוביל אותך לטופ-SeoTop

שיווק-דיגיטלי-לעסקים

שיווק דיגיטלי לעסקים: העסק שלך בידיים טובות להצלחה-SeoTop

מה-זה- שיווק-דיגיטלי

מה זה שיווק דיגיטלי: היכולת שלנו לשווק אותך למקום הראשון-SeoTop

שיווק-ופרסום-דיגיטלי

שיווק ופרסום דיגיטלי:זו המומחיות שלנו,זה ההצלחה שלך-SeoTop



Organic-Top Seo

Home

Blog

Services

Packages

Seo

לייעוץ חינם להצלחתך לחץ כאן!
דילוג לתוכן