שיפור יחס המרה

שיפור יחס המרה | אורגניק טופ

שיפור יחס המרה     Conversion Rate Optimization   

ראשי תיבות CRO  = שיפור יחס המרה

זהו למעשה תהליך שיווק במטרה לגרום לגולש לבצע פעולה מסוימת שבסופו של דבר תוביל אותו לדף נחיתה או אתר כלשהו.

ההמרה צריכה לתפוס את העין של הגולש ולעניין אותו כמעט מיידית .

חוויית משתמש זהו שם המשחק – ככל שיחס ההמרה יהיה מדויק ומכוון יותר כך הסיכוי של הגולש להגיע לדפים הרלוונטיים גדולה יותר.

יחס המרה נמדד באחוזים – אם לדוגמא נכנסו לאתר כ 1000 גולשים ומתוכם

10 גולשים ביצעו רכישה הדבר מעיד על יחס המרה של 1%.

 

באתרי בלוגים ואתרי תוכן ותדמית  אחוז יחס ההמרה  גבוה יותר מאתרי מסחר כיוון שבאתרי מסחר ההמרה היא בעצם הקניה עצמה – אותם גולשים שרכשו מוצרים ובצעו את הפעולה הייעודית של האתר, לעומת זאת באתרי תדמית או אתר תוכן ההמרה היא בדרך כלל השארת פרטים או מילוי שאלות מה שיגרום ליותר תנועה.

כדי לשפר את יחס המרה לעיתים שווה יותר להשקיע באתר עצמו וכך להגדיל את הסיכוי שגולשים שכבר הגיעו לאתר יבצעו פעולות או רכישות.

אופטימיזציה להמרה תתבצע עבור בעלי אתרים שהתנועה באתר שלהם נמוכה יחסית אבל לא רק, עבור אתרים רבים שיפור יחס המרה הוא צעד שמספק תמורה גבוהה בלי כמעט מאמץ ובנוסף משקף באופן ברור את רמת היעילות 

של האתר .

אינדיקצית יחס המרה קריטי במיוחד כשמדובר באתרים מסחריים ואתרי קידום מכירות , באתרים אלו יחס ההמרה יתורגם לרווחים ויעילות יחס ההמרה תעשה את ההבדל בין עסק עם הכנסה בינונית שבקושי מתרומם לבין עסק מצליח שמגדיל את הרווחים החודשיים.אז איך זה עובד וכיצד ניתן לבצע שיפור יחס המרה בצורה מקצועית?

ישנם כמה כלים עיקריים לביצוע Conversion Rate Optimization 

שיטת A/B testing  – שיטה שבה משתמשים בתחומים דיגיטליים שונים כמו קידום אתרים, קידום אורגני, שיווק דיגיטלי, עיצוב חווית משתמש ותחומים נוספים על מנת לשפר ולייעל את יחסי ההמרה באינטרנט.

בשיטה זו אנו מציגים לגולש מוצר מסוג A ומוצר מסוג B ובוחנים איזה מוצר יותר רלוונטי\ מקדם\ מוכר\ מעניין…

   מבחן פשוט זה נותן רלוונטיות עצומה לאופן שבו האתר מתנהל מהסיבה הפשוטה שהגולש הוא שנותן את האינדיקציה של מה עובד טוב יותר.

מפות חום – זהו כלי נוסף המאפשר לבעלי אתרים להבין את התנהגות הגולשים בזמן שהם נמצאים באתר שלהם.

מפות אלו מציגות נתוני מעקב בזמן גלישה – איפה הגולשים מתעכבים מבחינה טכנית, מה גורם להם לוותר ולעבור למקום אחר ובאיזה שלב הם פשוט מפסיקים לאבד עניין.  נתונים אלו חושפים בפני בעלי האתרים תמונת מצב אמיתית לגבי רלוונטיות של האתר. 

כפתורי Call To Action – הנעה לפעולה

אלו הם כפתורי רכישה\ הרשמה\ פנייה\ השארת פרטי מידע ועוד. 

ההקפדה על נגישות ונראות כפתורים אלו היא בהחלט חשובה, בסופו של דבר המטרה היא שהגולשים יבצעו את הפעולות הנ”ל .

למיקרו קופי ולעיצוב תפקיד חשוב, ההבדל בין יחס ההמרה במלל בצבעים ובעיצוב יכול לעשות הבדל גדול וכדאי להשקיע מחשבה בעיצוב.

ניתוח אנליטיקס – ניתוח נתוני אנליטיקס זהו כלי סטטיסטי המאפשר לעקוב אחרי מספר הגולשים המדויק בכל אחד מהעמודים שבהם הם נמצאים .

לדוגמא : במידה וגולשים נמצאים בעמוד של יצירת קשר ניתוח אנליטיקס מאפשר לדעת אחרי כמה זמן הגולשים נטשו את העמוד ועברו לדף אחר.  

     

צריכים שהעסק שלכם יקודם טוב יותר?

צרו קשר עוד היום ותנו ללקוחות שלכם לבוא אליכם.

או להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

טלפון נייד

שם מלא

מעוניינים בקידום אתרים אורגני מנצח?

מעוניינים בשיווק דיגיטלי שמביא תוצאות?

מעוניינים בקמפיין גוגל אדוורדס שמביא לקוחות?

מעוניינים בבנית אתר תדמית או מכירה שמדבר בשפת גוגל?

קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

פנייתך נשלחה בהצלחה

תודה, ניצור עמך קשר בהקדם