נעים מאוד אנחנו מומחים לשיפור מהירות אתרי וורדפרס לחווית משתמש מהירה ואיכותית לעסק שלך

[wpforms id="1850" title="false"]
מומחה קידום אתרים

12 טכניקות של אופטימיזציה של מהירות אתר: שיטות בדיקות ביצועים ושיפור

מהירות האתר עושה את הרושם הראשוני על העסק שלך. “אין שני לרושם ראשוני”.

חשוב להבין שלא תקבל הזדמנות שנייה בכל הנוגע לחוויית משתמש. מהירות נמוכה של אתר היא אחד הדברים המתסכלים ביותר שיגרמו לגולשים לצאת מהאתר שלך.

אתרים בעלי ביצועים גבוהים מביאים לביקורים חוזרים גבוהים, אחוזי יציאה מדף הכניסה נמוכים, המרות גבוהות יותר, מעורבות, דירוג גבוה יותר בחיפוש אורגני וחווית משתמש טובה יותר. אתרים איטיים יעלו לך כסף ומוניטין פגום. על ידי צמצום זמן הטעינה של העמוד תשפיע לטובה על תהליכי השיווק והמכירות. תקבל תנועה גבוהה יותר ותמשוך לידים מתאימים יותר שניתן להמיר ללקוחות. במדריך זה, אנו נותנים לך המלצות כיצד לשפר את ביצועי האתר וזמן טעינת העמודים שלך.

חשיבות אופטימיזציית לשיפור מהירות האתר

זמן טעינת דף הוא מדד ביצועי אינטרנט המציג את הזמן הדרוש לדף להופיע במסך המשתמש.

בואו נסתכל כיצד אופטימיזציית מהירות האתר משפיעה על גורמי המפתח להצלחת האתר:

  • הֲמָרָה
  • רְאוּת
  • שְׁמִישׁוּת

הֲמָרָה. המרה לאתר היא גורם חשוב להצלחת העסק שלך, כלומר לגרום למבקרים שלך לעשות את מה שאתה רוצה שהם יעשו. לדוגמה, הם יקנו את המוצר שלך, ירשמו לקמפיינים של ניוזלטרים, ירשמו לסמינר מקוון או יורידו מדריך.

ככל שהדף נטען מהר יותר, כך יהיו לו שיעורי המרה גבוהים יותר. לפי המחקר של Hubspot , עיכוב של שנייה אחת פירושה הפחתה של 7 אחוזים בהמרות. לדוגמה, האטת עמוד של שנייה אחת עלולה לעלות לאמזון 1.6 מיליארד דולר במכירות בכל שנה.

נראות . זמן הטעינה של האתר שלך משפיע גם על כמה בקלות משתמשים יכולים למצוא את האתר שלך. מהירות האתר היא אחד הגורמים שגוגל לוקחת בחשבון בעת ​​דירוג האתרים. לאתר בעל ביצועים נמוכים יש חווית משתמש גרועה וכתוצאה מכך זוכה פחות לקידום בתוצאות החיפוש. מאז דצמבר 2017, מנוע החיפוש גוגל החל לדרג גם על סמך גרסאות מובייל של דפים, אפילו עבור חיפושים שולחניים. המטרה של החלטה זו היא להגן על המשתמשים מפני אתרי אינטרנט בעלי ביצועים נמוכים ואינם מגיבים לכל המכשירים .

שְׁמִישׁוּת. שימושיות האתר כמו מהירות עמוד האתר, זמן טעינה ותגובתיות האתר לבקשות משתמשים משפיעה ישירות על נאמנות הלקוחות. ככל שהאתר שלך ישיג ביצועים טובים יותר, כך המשתמש יהיה מרוצה יותר. חווית משתמש מצוינת היא דרך לבניית בסיס לקוחות גדול ומותג חזק.

דרכים להעריך את מהירות האתר שלך

לפני שתתחיל באופטימיזציה של מהירות האתר שלך, עליך לקבוע את זמן הטעינה הנוכחי שלך ולהגדיר מה מאט את האתר שלך. לאחר מכן עליך להגדיר את יעדי ביצועי האתר שלך. ההמלצה לזמן טעינת הדפים ב-2022 היא להיות מתחת ל-3 שניות. לפי המחקר של גוגל על ​​המהירות הממוצעת לנייד במגזרי התעשייה, רק חלק מהאתרים קרובים למהירות המומלצת שלהם.

מהירות האתר לנייד

מדד המהירות הממוצעת לנייד בארה”ב

לכן, אם תבצע אופטימיזציה של מהירות האתר שלך לרמה מקובלת, תקבל יתרון דירוג משמעותי על פני המתחרים.

הדרכים לאופטימיזציה של מהירות האתר המפורטות במאמר זה שונות מאוד ולפעמים לפתרון בעיה אחת יכולה להיות השפעה שלילית על היבט אחר של האתר שלך. לכן אנו ממליצים לנתח את מהירות האתר לאחר כל שינוי כדי לקבוע אילו פעולות מספקות את התוצאות הטובות ביותר.

ישנם מספר כלים להערכת ביצועים ששווה לנסות:

  • Google Pagespeed Insights הוא כלי חינמי מגוגל המריץ בדיקת ביצועים באתר שלך ומספק המלצות כיצד להגביר את הביצועים. זה עובד הן עבור שולחן העבודה והן עבור גרסאות ניידות.
  • Pingdom הוא גם כלי נהדר לבדיקת מהירות אתרים עם מספר תכונות שימושיות. הוא עוקב אחר היסטוריית הביצועים של האתר שלך, נותן המלצות מבוססות נתונים כיצד לשפר את מהירות האתר ומפיק דוחות קלים להבנה. Pingdom מספקת גם את האפליקציות לבדיקת מהירות אתרים עבור אנדרואיד ו-iOS. יש לו תוכניות ניטור בתשלום בחינם וגם מקצועיות.
  • YSlow מספקת גם המלצות כיצד לשפר את ביצועי העמוד, מציירת סטטיסטיקות ומסכמת את כל הרכיבים.
  • מחשבון תקציב ביצועים הוא כלי חינמי שעוזר להבין באיזה סוג תוכן אתה יכול להשתמש כדי לשמור על פעילות האתר שלך בצורה מיטבית.

מחשבון תקציב ביצועים

מחשבון תקציב ביצועים

הנחיות לשיפור מהירות אתר וורדפרס שלך

לאחר בדיקת מהירות האתר שלך, תוכל להתחיל לבצע אופטימיזציה שלו. יש הרבה דרכים שונות לגרום לאתר שלך לעבוד מהר יותר ויצרנו את רשימת הדרכים היעילות ביותר.

1.  השתמש ברשת להעברת תוכן (CDN) לשיפור מהירות האתר

רשת אספקת תוכן היא קבוצה של שרתי אינטרנט המופצים על פני מיקומים גיאוגרפיים שונים המספקים תוכן אינטרנט למשתמשי קצה בהתייחס למיקומם. כאשר אתה מארח את האתר בשרת יחיד, כל בקשות המשתמשים נשלחות לאותה חומרה. מסיבה זו, הזמן הדרוש לעיבוד כל בקשה גדל. נוסף על כך, זמן הטעינה גדל כאשר המשתמשים רחוקים פיזית מהשרת. עם CDN, בקשות משתמשים מופנות לשרת הקרוב ביותר. כתוצאה מכך, התוכן מועבר למשתמש מהר יותר ואתר אינטרנט עובד מהר יותר. זוהי דרך יקרה למדי, אך יעילה למדי לייעל את זמן הטעינה.

2. העבר את האתר שלך לאחסון טוב יותר לשיפור מהירות אתר

ישנם שלושה סוגי אחסון אתרים אפשריים:

  • אירוח משותף
  • אירוח שרתים פרטיים וירטואליים (VPS).
  • שרת ייעודי

סוג האירוח הפופולרי ביותר שנמצא בשימוש בכל רחבי העולם הוא שיתוף אירוח . זו הדרך הזולה ביותר להשיג את האתר שלך באינטרנט תוך זמן קצר ובתשלום נמוך. חיוני לבחור את מארח האינטרנט המהיר כדי להבטיח אופטימיזציה טובה יותר. עם אירוח משותף, אתה חולק מעבד, שטח דיסק וזיכרון RAM עם אתרים אחרים שגם משתמשים בשרת זה. זו הסיבה העיקרית לכך שהאירוח המשותף אינו מהיר כמו VPS או שרת ייעודי.

שרתים פרטיים וירטואליים ושרתים ייעודיים הם הרבה יותר מהירים. VPS משתמש במספר שרתים להפצת תוכן. לאחר VPS אתה משתף את השרת עם המשתמשים האחרים שלו ויש לך חלק משלך בשרת הווירטואלי שבו התצורות שלך לא משפיעות על לקוחות אחרים. אם לאתר שלך יש את התנועה הממוצעת או שיש לך את אתר המסחר האלקטרוני עם עליות תנועה בתקופות מסוימות, VPS יהיה הפתרון האופטימלי עבורך.

אפשרות האירוח היקרה ביותר היא להשתמש בשרת ייעודי שיכול להיות שרת פיזי משלך. במקרה זה, אתה משלם שכר שרת ושוכר מנהל מערכת שיתחזק אותו.

גישה נוספת היא לשכור משאב ענן ייעודי מ-AWS, Microsoft Azure, Google או ספק ענן ציבורי אחר. ניתן לשלב את שתי הגישות גם לענן היברידי שעליו דיברנו לאחרונה. עם שרתים ייעודיים, כל המשאבים שייכים רק לך ואתה מקבל את השליטה המלאה בהם. תשתיות ענן יכולות גם להוסיף מדרגיות בלתי מוגבלת ולפי דרישה תחת מספר חבילות.

ארכיטקטורה נטולת שרתים היא עוד אפשרות שמסירת כליל נהלי תחזוקה והגדרת שרתים. שקול לקרוא את המאמר הנפרד שלנו המכסה את הפרטים והיתרונות של ארכיטקטורה ללא שרת .

3. בצע אופטימיזציה של גודל התמונות באתר שלך

כולם אוהבים תמונות המושכות את העין. במקרה של אתרי מסחר אלקטרוני מצליחים, תמונות הן החלק החיוני. הרבה תמונות, תמונות, גרפיקה בדפי המוצר שלך משפרים את המעורבות. הצד השלילי של השימוש בתמונה הוא שבדרך כלל מדובר בקבצים גדולים שמאטים את האתר.

הדרך הטובה ביותר להקטין את גודל התמונה מבלי לפגוע באיכות שלה היא לדחוס תמונות באמצעות כלים כגון ImageOptim , JPEGmini או Kraken . ההליך עשוי לקחת קצת זמן אבל זה שווה את זה. דרך נוספת להקטין את גודל התמונה היא להשתמש בתכונות התמונות הרספונסיביות ל-HTML ו- שמתאימות את גודל התמונה על סמך מאפייני התצוגה של המשתמש.

4. צמצם את מספר התוספים

תוספים הם מרכיבים נפוצים בכל אתר אינטרנט. הם מוסיפים תכונות ספציפיות שהוצעו על ידי צדדים שלישיים. למרבה הצער, ככל שיותקנו יותר תוספים, כך נדרשים יותר משאבים להפעלתם. כתוצאה מכך, האתר עובד לאט יותר וגם בעיות אבטחה יכולות להופיע. ככל שחולף הזמן, מספר התוספים גדל, בעוד שחלק מהם לא יהיו בשימוש יותר. אנו ממליצים לבדוק את כל התוספים שהתקנתם ולמחוק מיותרים. ראשית, הפעל את מבחני הביצועים בדף שלך כדי לגלות אילו תוספים מאטים את האתר שלך. לא רק שמהירות האתר תלויה במספר התוספים המותקנים אלא גם באיכותם. נסו להימנע מפלאגינים שטוענים הרבה סקריפטים וסגנונות או יוצרים הרבה שאילתות מסד נתונים. הפתרון הטוב ביותר הוא לשמור רק את הנחוצים ולהבטיח שהם מעודכנים.

5. צמצם את מספר קובצי JavaScript ו-CSS

אם האתר שלך מכיל הרבה קובצי JavaScript ו-CSS, זה מוביל למספר רב של בקשות HTTP כאשר המבקרים באתר שלך רוצים לגשת לקבצים מסוימים. בקשות אלו מטופלות בנפרד על ידי הדפדפן של המבקר ומאטות את עבודת האתר. אם תפחית את מספר קובצי JavaScript ו-CSS זה ללא ספק יזרז את האתר שלך. נסו לקבץ את כל ה-JavaScript לאחד ועשו זאת גם עם כל קבצי ה-CSS. זה יקטין את המספר הכולל של בקשות HTTP. ישנם כלים רבים לצמצום קבצי HTML, CSS ו-JavaScript במהירות. לדוגמה, אתה יכול להשתמש   בכלים של WillPeavy , Script Minifier או Grunt .

6. השתמש במטמון באתר

במקרה שיש הרבה משתמשים שניגשים לדף בבת אחת השרתים עובדים לאט וצריכים יותר זמן כדי להעביר את דף האינטרנט לכל משתמש. מטמון הוא תהליך של אחסון הגרסה הנוכחית של האתר שלך באחסון והצגת גרסה זו עד לעדכון האתר שלך. משמעות הדבר היא שדף האינטרנט אינו מעבד שוב ושוב עבור כל משתמש. דף האינטרנט המאוחסן במטמון אינו צריך לשלוח בקשות למסד נתונים בכל פעם.

הגישות לאחסון במטמון של אתרים תלויות בפלטפורמה שבה האתר שלך פותח. עבור WordPress למשל, אתה יכול להשתמש בתוספים הבאים: W3 Total Cache או W3 Super Cache . אם אתה משתמש ב-VPS או בשרת ייעודי, תוכל גם להגדיר שמירה במטמון בהגדרות הכלליות שלך. במקרה של השרת המשותף, מטמון האתר אינו זמין בדרך כלל.

7. הטמעת Gzip Compression

דחיסה של Gzip היא דרך יעילה להקטנת גודל הקבצים. זה ממזער את בקשות ה-HTTP ומצמצם את זמן התגובה של השרת. Gzip דוחס את הקבצים לפני שליחתם לדפדפן. בצד המשתמש, דפדפן פותח את הקבצים ומציג את התוכן. שיטה זו יכולה לעבוד עם כל הקבצים באתר שלך. אתה יכול להפעיל את Gzip באתר האינטרנט שלך על ידי הוספת כמה שורות של הקוד או באמצעות כלי עזר בשם gzip.

8. אופטימיזציה של מסדי נתונים ב-CMS

אופטימיזציה של מסדי נתונים היא הדרך היעילה להגביר ביצועים. אם אתה משתמש במערכת ניהול תוכן (CMS) עמוסה בתוספים מורכבים, גודל מסד הנתונים גדל והאתר שלך עובד לאט יותר. לדוגמה, מערכת ה-CMS של וורדפרס מאחסנת הערות, פוסטים בבלוג ומידע אחר שתופס הרבה אחסון נתונים. כל CMS דורש אמצעי אופטימיזציה משלו ויש לו גם מספר תוספים ספציפיים. עבור WordPress, למשל, אתה יכול לשקול את WP-Optimize .

9. צמצמו את השימוש בפונטים באינטרנט

גופני אינטרנט הפכו פופולריים מאוד בעיצוב אתרים. למרבה הצער, לשימוש בגופני אינטרנט יש השפעה שלילית על מהירות עיבוד הדפים. גופני אינטרנט מוסיפים בקשות HTTP נוספות למשאבים חיצוניים. האמצעים הבאים יעזרו לך להפחית את גודל תעבורת גופני האינטרנט:

  • השתמש בפורמטים מודרניים WOFF2 עבור דפדפנים מודרניים;
  • כלול רק את ערכות התווים שנמצאות בשימוש באתר;
  • בחר רק את הסגנונות הדרושים

10. זיהוי שגיאות 404

שגיאת 404 פירושה ש”עמוד לא נמצא”. הודעה זו מסופקת על ידי האירוח לדפדפנים או למנועי חיפוש כאשר התוכן הנגיש של דף אינו קיים עוד. על מנת לזהות ולתקן שגיאת 404, אתה יכול להשתמש בכלים ותוספים לזיהוי שגיאות. כפי שציינו, תוספים נוספים יכולים להשפיע לרעה על מהירות האתר שלך, לכן אנו ממליצים להפעיל את המשאב באמצעות כלים חיצוניים לזיהוי שגיאות. לדוגמה, ה-Link Sleuth של Xenu , Google Webmaster Tools (GWT) ו-404 Plugin Redirected For WordPress .  

לאחר שזיהית את כל שגיאות 404, עליך להעריך את התעבורה שהן מייצרות. אם הקישורים המתים האלה כבר לא מביאים ביקורים ולפיכך לעולם אינם צורכים את משאב השרת שלך, אז אתה יכול להשאיר אותם כפי שהם. אם לדפים האלה עדיין יש תנועה מסוימת, שקול להגדיר הפניות לקישורים חיצוניים ולתקן את כתובות הקישורים של הקישורים הפנימיים.

11. צמצם הפניות מחדש

הפניות מחדש של אתרים יוצרות בקשות HTTP נוספות שמשפיעות לרעה על הביצועים. אנו ממליצים לצמצם אותם למינימום או להעלים אותם לחלוטין. ראשית, עליך לזהות את כל ההפניות מחדש בדף שלך על ידי הפעלת סריקת אתר. אתה יכול להשתמש ב- Screaming Frog כדי לזהות במהירות הפניות מחדש. לאחר מכן עליך לבדוק אם הם משרתים מטרה הכרחית ולהשאיר רק את הקריטיים.

12. השתמש בטכניקות שליפה מראש

אחזור מראש כרוך בקריאה וביצוע של הוראות לפני שמשתמש יוזם אותן. הטכניקה נפוצה למדי. זה עובד טוב אם אתה יכול לצפות את פעולות המשתמש, למשל, לטעון כמה תוכן או קישורים מראש. בדרך כלל, דפדפנים מודרניים מאפשרים אחזור מראש כברירת מחדל מכיוון שהם מניחים דפוסי התנהגות של משתמשים. עם זאת, מומחי ומהנדסי UX נוטים יותר להבין את התנהגות המשתמשים ולהציע “רמזים” לדפדפנים לבצע עבודת אחזור מראש.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של אחזור מראש:

אחזור DNS מראש. התרגול כרוך בפתרון דומיינים לכתובות IP מראש.

שליפה מוקדמת של קישור. אם אתה בטוח שמשתמש ילחץ על קישור ספציפי כדי לנווט לדף כלשהו, ​​תוכל להחיל סוג זה של אחזור מראש. השיטה שימושית לפעולות מסע יציבות של המשתמש, כמו מעבר לדף עגלת הקניות לאחר הוספת פריט אחד או כמה.

עיבוד מראש. גישה זו פירושה עיבוד של עמוד שלם או חלק מהמרכיבים שלו מראש.

אמנם שליפה מוקדמת יעילה, אך היא דורשת ניתוח מעמיק של התנהגות המשתמש כדי להניח הנחות מדויקות.

סיכום

נכון לעכשיו, משתמש טיפוסי מצפה שדפי אינטרנט ייטענו פחות מאשר לאחר 3 שניות. אם אתה לא עומד במחסום הציפיות הזה, אתה מאבד הרבה תנועה לאתר וכתוצאה מכך, את ההכנסות שלך.

לכן, אנו ממליצים ליישם גישת אופטימיזציה של מהירות אתר פשוטה אך יעילה:

  1. בדוק והעריך את גורמי המפתח להצלחת האתר, בהתחשב בהמרה, נראות ושימושיות.
  2. בדוק את מהירות האתר הנוכחית שלך ותעדף את הדפים והתכונות שזקוקים לתשומת הלב הגדולה ביותר בהתייחס לשלושת הגורמים הללו.
  3. התחל את האופטימיזציה שלך עם ההיבטים המפחיתים ביותר את המהירות והתמקד בדפים שמגדירים את הצלחת ההמרה שלך הכי הרבה.

צריכים שהעסק שלכם יקודם טוב יותר?

צרו קשר עוד היום ותנו ללקוחות שלכם לבוא אליכם.

או להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

טלפון נייד

שם מלא

10 טיפים לשיפור מהירות אתר וורדפרס

לא משנה כמה יפה עיצוב האתר שלך, לא משנה כמה התוכן שלך נהדר, שום דבר מזה לא ישנה אם האתר שלך לא יטען מהר. זו הסיבה ששיפור מהירות אתר להאיץ את אתר הוורדפרס היא כל כך חשובה.

 ובכן, אם אתה לא מאמין לי, אז תאמין לנתונים קשים. לדוגמה, HubSpot מדווח כי עיכוב של שנייה אחת בזמני הטעינה יכול לגרום אפילו להפחתה של עד 30% בהמרות. בנוסף, ישנו מחקר מפורסם זה של אמזון שאומר ששנייה אחת נוספת של זמן טעינה עלולה לעלות להם מכירות של 1.6 מיליארד דולר. אז כן , המהירות אכן חשובה.

בפוסט זה, אני יראה לך עשרה טיפים כיצד לשפר מהירות באתר וורדפרס . אנו מכסים הכל, החל מבעיות הקשורות לאחסון, ועד לאופטימיזציה של התמונות שלך, אופטימיזציה לנייד ועוד. הדבר הטוב ביותר הוא שאתה לא צריך להיות מתכנת כדי לעשות זאת.

1. עבור לאחסון אתרים מהיר יותר

זה כנראה הטיפ הכי אינטנסיבי ברשימה הזו, אבל הוא גם היעיל מכולם, אז פשוט היינו צריכים לשים אותו מס’ 1.

הרשו לי להדגיש זאת שוב, איכות אחסון אתר  האינטרנט שלכם היא הגורם העיקרי שמשפיע על מהירות הטעינה של אתר הוורדפרס שלכם.

זה לא שחלק מהמארחים הם “רעים” ולא כדאי לעבוד איתם בכלל. זה יותר על מקרה השימוש הספציפי ועל ההגדרה האישית שלך. לדוגמה, לא כל המארחים מותאמים להפעלת וורדפרס ביעילות. כמו כן, לא כל המארחים נותנים לך מרכזי נתונים במיקומים הנכונים (ככל שיותר קרוב לשוק היעד שלך כך ייטב). לא כל המארחים מגיעים עם אינטגרציות נוספות עם פתרונות כמו CDNs. ועוד כמה דברים אחרים.

בסך הכל, כדאי לארח את האתר שלך אצל חברה שמבינה איך וורדפרס עובדת וכיצד לגרום לו לפעול במהירות. בדרך כלל, הגדרות מותאמות לוורדפרס יכולות לעלות 40-50 ש”ח לחודש. זאת, אלא אם כן אתה מתארח עם EasyWP , שם אתה יכול להתחיל במחיר נמוך של 25 ש”ח לחודש.

2. בצע אופטימיזציה של התמונות שלך

האם ידעת שתמונות מהוות בין 30% עד אפילו 90% מהגודל הכולל של דף אינטרנט? המשמעות היא שגם טעינת התמונות שלך יכולה לקחת בין 30% ל-90% מהזמן הכולל.

אוקיי, אז זה 30% או 90%? היחס המדויק תלוי בעיצוב האתר שלך ובסוג התוכן שאתה מפרסם. החדשות הטובות הן שאתה יכול לבדוק זאת בקלות.

עבור אל Pingdom Tools והזן את כתובת האתר שלך בתיבה. 

התחל את הבדיקה ולאחר מכן גלול מטה למקום שבו כתוב “גודל תוכן לפי סוג תוכן”.

הנה דוגמה לבדיקה שעשיתי עבור DeliciouslyElla.com – בלוג אוכל פופולרי, וקבלו את זה, התמונות שם מסתכמות ב-91.88% עצום מגודל העמוד הכולל.

“אוקיי, הכל מצוין, אבל מה לעשות עם המידע הזה?” – אתה שואל. המסקנה הראשונית פשוטה. רוצה להאיץ את וורדפרס? בצע אופטימיזציה של התמונות שלך !

עם זאת, כולנו מבינים שהצגת פחות תמונות אינה אופציה, אז עלינו למצוא מוצא אחר.

התקנת תוסף אופטימיזציית תמונה היא הפתרון הפשוט ביותר. התוספים הטובים ביותר כאלה עובדים כולם על טייס אוטומטי ויעשו את עבודתם ללא כל פיקוח מצידך.

כמה אפשרויות:

  • אופטימול . זה בחינם אם יש לך פחות מ-5,000 מבקרים מדי חודש. זה ישדרג את התמונות שלך באופן אוטומטי, יבצע אופטימיזציה של גודל הדיסק שלהן (מבלי לאבד איכות), ואפילו יעביר אותן דרך ה-CDN שלהם (עוד על CDNs בשנייה). זה גם מאחסן את הגרסאות המקוריות של התמונות שלך לכל מקרה.
  • סמוש . זה בחינם לא משנה נפח התנועה שלך, אבל הוא לא מגיע עם כמה מהתכונות המתקדמות יותר כמו משלוח CDN או שמירת עותק של התמונות המקוריות שלך.

3. השתמש ב-CDN

CDN ראשי תיבות של Content Delivery Network. במונחים טכניים משעממים, זוהי רשת של שרתים שבה כל שרת מחזיק עותק של נתוני האתר שלך. בכל פעם שמבקר רוצה לצפות באתר שלך, השרת הקרוב ביותר למיקומו יטפל במשימה.

זה מקצר את המרחק הפיזי שעל נתוני האתר שלך לעבור כדי להגיע לקורא. קיצור המרחק פירושו גם קיצור הזמן שלוקח לטעון את הנתונים.

אם אתה מתארח ב-EasyWP ושם הדומיין שלך רשום ב-Namecheap, אז אתה מקבל שירות CDN בחינם המצורף להגדרה שלך.

אם אתה עם מארח אחר, תצטרך לבדוק את האפשרויות שהם מציעים או לבדוק ספקי CDN של צד שלישי כמו Cloudflare .

4. בחר עיצוב וורדפרס מותאם

רוב המשתמשים בוחרים ערכות נושא של וורדפרס על סמך כמה הם נראים נחמדים. אוקיי, גישה לא רעה לגמרי, אבל יש לה כמה חסרונות.

ראשית, אלמנטים נוצצים מאוד ייקח הרבה זמן להיטען. שנית, לא כל הנושאים יעילים בקידוד שלהם, במיוחד כשמדובר בוויזואליה.

באופן אידיאלי, אתה רוצה ללכת עם ערכת נושא שמציעה לך את תכונות העיצוב המדויקות שאתה צריך ותו לא. זה החומר שאתה אף פעם לא משתמש בסופו של דבר שצורך רוחב פס שלא לצורך.

הנה מה שאתה יכול לעשות:

  • בדוק אם אתה יכול לעבור לנושא חדש, מותאם יותר, ולשכפל בו את העיצוב שלך. לדוגמה, אסטרה או נווה הם נושאים פופולריים מאוד שהם מינימליים אך מגיעים עם מגוון אתרי התחלה שניתן להתאים אישית במידה רחבה.
  • בדוק את אפשרויות ההתאמה האישית של הנושא הנוכחי שלך וראה אם ​​אתה יכול להשבית חלק מהתכונות שאינך משתמש בהן. ערכות נושא רבות מאפשרות לך לעשות זאת.

5. הגבל את השימוש שלך בבוני דפים

Elementor, Beaver Builder, Brizy – יש קומץ תוספים איכותיים לבניית דפים שהופכים לעשות “עשה זאת בעצמך” לאתר הוורדפרס שלך קל אפילו למתחילים. בעוד שהבונים האלה יהפכו את הדפים שלך ליפים, הם לא תמיד עושים אותם מהירים.

למעשה, יש מספר ביקורות לא כל כך מעולות באינטרנט שמתלוננים על התוספים האלה שהם חזירי משאבים אמיתיים ואינם עוזרים לך בכלל להאיץ את וורדפרס.

כלל אצבע טוב הוא לא להשתמש בהם עבור אף אחד מהדפים המבוקרים ביותר באתר שלך. בעיקר, דף הבית שלך. אם אפשר, בנה את זה ביד באמצעות ממשק בניית הדפים המקורי של וורדפרס.

6. נקה את התוספים שלך באביב

זה לא נדיר שלאתר וורדפרס ממוצע יש יותר מ-20 תוספים פעילים.

אנחנו צריכים תוספים להרבה דברים: קידום אתרים, הגנה מפני דואר זבל, אבטחה, אופטימיזציה של תמונות, טפסי יצירת קשר ועוד. אנחנו לא באמת יכולים להימנע לחלוטין משימוש בתוספים. עם זאת, עלינו לנקות אותם באביב מדי פעם.

הנה כמה עצות:

  • שמור רק את התוספים החיוניים. אני בטוח שיש לך לפחות זוג שהתרגשת מהם מאוד בהתחלה אבל בסופו של דבר לא השתמשת בכלל.
  • אם אתה משתמש ב-Jetpack, מה שעושים יותר מ-5 מיליון משתמשים, עיין בהגדרות של התוסף והשבת את המודולים שבהם אתה לא משתמש. דוגמא:
  • היפטר לחלוטין מתוספים הדורשים משאבים או השתמש בהם באופן ספורדי. יש זן של תוספים שצורכים יותר משאבי שרת מאשר תוספים אחרים. מארחי אינטרנט מסוימים אפילו יאסרו לחלוטין את השימוש בתוספים האלה בדיוק מהסיבה הזו. בדרך כלל מדובר בדברים כמו תוספים קשורים לפוסטים, סורקי קישורים שבורים, כמה תוספים למטמון, כמה תוספים לגיבוי. עדיף לבדוק עם התמיכה של המארח שלך; שאל על ערימת הפלאגין שלך והאם עליך להחליף משהו.

7. אפשר שמירה במטמון

מטמון כשלעצמו הוא מושג מתקדם למדי. למזלנו, אנחנו לא צריכים להבין איך זה באמת עובד מתחת למכסה המנוע כדי להרוויח מזה ולגרום לזה לעזור לנו להאיץ את וורדפרס.

במילים פשוטות, שמירה במטמון עוסקת באחסון עותקים של תוכן וורדפרס הדינמי שלך בצורה סטטית, ולאחר מכן אספקת גרסאות סטטיות אלו למבקרים חוזרים. זה פשוט יותר מהיר ככה.

אם אתה מארח עם EasyWP , אחסון במטמון מופעל כברירת מחדל באמצעות האינטגרציה הפנימית של EasyWP. אם אתה עם מארח אחר, בדוק איתו מהי הגישה הטובה ביותר לאפשר שמירה במטמון בחשבונך.

לחלופין, אתה יכול לבדוק פתרונות ותוספים של צד שלישי. הפופולריים שבהם הם WP Rocket (בתשלום) או WP Super Cache (חינם).

8. בצע אופטימיזציה למהירות הנייד

נתונים שונים מצביעים על כך שעד 60% מכלל התעבורה לאתר מתרחשת במובייל. במילים אחרות, אתה יכול להניח שאותם 60% מהמבקרים אכן קוראים את האתר שלך בזמן שהם נמצאים בטלפון שלהם. זו הסיבה שמהירות הנייד היא קריטית ואולי אפילו חשובה יותר ממהירות שולחן העבודה.

הנה מה שאתה יכול לעשות כדי לוודא שהאתר שלך מותאם לנייד:

  • זה חוזר לנושא שלך, אבל ודא שהעיצוב שלך מגיב.
  • הימנע משימוש ברכיבי Flash וחלונות קופצים שאינם חיוניים לפונקציונליות האתר שלך.
  • הפעל AMP.

הדבר האחרון הזה הוא הסוד השמור ביותר של אתרי אינטרנט מהירים לנייד. בסדר, אני צוחק. זה לא ממש סוד. ובכל זאת, AMP (או Accelerated Mobile Pages) יכול להיות יעיל מאוד בהפיכת האתר שלך למהיר במיוחד בנייד.

הרעיון המרכזי מאחורי AMP הוא שהוא מייצר גרסה נפרדת, מותאמת יתר על המידה, של התוכן שלך שתיראה רק בנייד. זמני הטעינה של דפי AMP כמעט מיידיים.

למרבה המזל, ניתן להפעיל AMP בוורדפרס די בקלות. כל מה שאתה צריך הוא תוסף AMP הרשמי .

9. נקה את מסד הנתונים שלך באופן קבוע

מסד הנתונים הוא הלב של האתר שלך. כל התוכן שלך מאוחסן במסד הנתונים, כל הגדרות האתר שלך, כל נתוני המשתמש שלך וכן הלאה.

הבעיה עם זה, עם זאת, היא שעם הזמן, מסד הנתונים נעשה עמוס. זו תוצאה של אינספור פעולות כתיבה עדכון-מחיקה שלעיתים משאירות כמה שאריות. כמות גדולה מדי של הפסולת יכולה לגרום לאתר שלך להאט.

לכן, מדי פעם, אתה צריך לנקות ולבצע אופטימיזציה של מסד הנתונים שלך. אתה יכול לעשות זאת עם תוסף WP-Sweep החינמי.

10. בצע אופטימיזציה של JavaScript שלך

JavaScript חיוני לרוב לא רק לאופן שבו אתרי וורדפרס מודרניים נראים, אלא גם לאופן שבו הם עובדים. זה נעשה יותר ויותר תקף עם כל תוסף נוסף שאתה מתקין. רוב התוספים משתמשים ב-JavaScript למטרה זו או אחרת. כל הסקריפטים הנוספים האלה מסתכמים לזמני הטעינה הכוללים שלך.

טריק אחד מהיר שאתה יכול להשתמש כדי לשפר את אופן הטיפול בוורדפרס ב-JavaScript הוא להעביר את כל הסקריפטים לכותרת התחתונה. זה בעצם אומר שכל קוד ה-JavaScript יילקח ויועבר לחלק התחתון של רצף הטעינה.

זה יביא לכך שהקורא יוכל לראות את התוכן הראשי שלך מהר יותר, וזה כל מה שחשוב.

אתה יכול לגרום לזה לקרות עם תוסף בשם המתאים Scripts To Footer .

מה הלאה?

אנו מקווים שהרשימה הזו הועילה ושאתר הוורדפרס שלך כבר נטען מהר יותר! אם לא, זכור שהדבר היעיל ביותר שאתה יכול לעשות כדי להאיץ את וורדפרס הוא לשנות את מארח האינטרנט שלך (קריצה!).

לבסוף, תאמינו או לא, אבל לפעמים לתיקונים הפשוטים ביותר יכולה להיות ההשפעה הגדולה ביותר. במונחים של זירוז וורדפרס, התיקון הקל הזה הוא פשוט לעדכן את האתר שלך בכל עת .

 

 

צריכים שהעסק שלכם יקודם טוב יותר?

צרו קשר עוד היום ותנו ללקוחות שלכם לבוא אליכם.

או להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

טלפון נייד

שם מלא