כיצד לדרג בלוג בעשרת תוצאות החיפוש המובילות בגוגל

קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה

 

האם אתה חולם לקבל 1,000 קליקים אורגניים ביום לאתר שלך?

 

מה דעתך על 10,000, או אולי אפילו יותר?

 

המספרים האלה אפשריים, והרבה אתרים משיגים את זה (הגדלתי את האתר שלי ל -36,000 מבקרים ביום באמצעות טכניקות אלה), אבל אם אתה הולך להגיע למספרים האלה, תצטרך לדרג את הבלוג שלך בעשרת תוצאות החיפוש המובילות של גוגל.

 

מה המשמעות של “דירוג” בגוגל?

דירוג בלוג בגוגל פירושו פשוט לרשום את האתר שלך בתוצאות החיפוש כאשר מישהו מבצע חיפוש בגוגל על ​​מונח או שאלה. זוהי מטרה בסיסית עבור מרבית בעלי האתרים והיא פותחת הזדמנויות להשיג כמות גדולה של תנועה לאתר שלך

 

אבל יש מלכוד.

 

כמה פעמים ביקרת בעמוד חמש מהתוצאות של גוגל? באיזו תדירות אתה בכלל מגיע לדף השני?

 

תוצאות שתי עמודים נמוכות משיעור קליקים של אחוז אחד, ולכן הדירוג בין עשר תוצאות החיפוש המובילות (שהן המופיעות בעמודות) הוא חיוני. אם הבלוג שלך לא נמצא בדירוג 10 הראשונים, מעט מאוד אנשים רואים את הרישום שלך בתוצאות החיפוש, ופחות אנשים לוחצים לאתר שלך.





הדירוג בין 10 תוצאות החיפוש המובילות בגוגל הוא חיוני מכיוון שממנו כל התנועה מגיעה.



טיפים כיצד לגרום לבלוג שלך לדרג את עשרת המובילים של גוגל

דירוג בלוג בעשרת הדפים הראשונים של גוגל עבור מילות מפתח היעד שלך יכול להביא אלפי קליקים לאתר שלך בכל יום. באופן טבעי, זה מביא תחרות, כלומר זה לא פשוט כמו להעלות בלוג ולראות אותו ממריא לראש הדירוג.

 

דירוג טוב בגוגל לוקח עקביות; זה אומר לעשות את הדברים הנכונים שוב ושוב ולהפוך למקור ערך אמין עבור הקוראים שלך.

 

זהו תהליך וכאשר אתה עוקב אחר השלבים בעקביות, סביר להניח שתמצא את הבלוגים שלך בדירוג 10 המקומות הראשונים האלה.

 

  1. חקור מה מדורג כעת בעשרת התוצאות המובילות עבור מילות המפתח שאתה רוצה לדרג עליהן

מדוע גוגל צריכה לדרג את הבלוג שלך בעשירייה הראשונה?

 

היא רוצה לשלוח אנשים לאתרים אמינים שעונים על שאלותיהם בצורה הטובה ביותר.

 

אם אתה כותב מאמר בנושא “כיצד לטפל בחתול שלך”, והאתר בנושא “כיצד להקים בנק השקעות משלך”, גוגל עשויה לתהות היכן המומחיות שלך באמת טמונה. במקום זאת, הבלוגים שלך צריכים להיות ממוקדים בתחום המומחיות שלך ובמידע שהקהל שלך מחפש.

 

כאן נכנס מחקר מילות המפתח שלך.

 

באמצעות כלים כמו Ubersuggest, אתה יכול להתחיל להבין כיצד משתמשים מחפשים בגוגל, ומספק לך רעיונות לגבי סוגי התוכן שאתה צריך לכתוב. לדוגמה, תוכל להקליד “בנקאות השקעות” ולמצוא מילות מפתח אחרות שאנשים מחפשים, כגון “משכורת בנקאית להשקעה”, “אנליסט בנקאות השקעות” ו”משרות בנקאות להשקעות “.

 

כיצד לדרג בלוג באמצעות Ubersuggest

לאחר שהכנתם רשימה של מילות מפתח רלוונטיות, הגיע הזמן לבדוק את התחרות שלכם. באמצעות Ubersuggest, או על ידי הקלדת מילות המפתח בגוגל, תוכלו לנתח את התוצאות שכבר מופיעות בעשירייה הראשונה כדי לגלות מה גורם להן להצליח:

 

כמה זמן התוכן?

באילו נושאים הם דנים?

איזה סוג של תחום הם?

גוגל משתמשת באלגוריתם מסובך כדי להחליט אילו דפים מדורגים בראש הדירוג, ולכן התבוננות בתחרות נותנת לך מושג מה היא מחפשת. עכשיו אתה יכול לקחת את ההיבטים שהופכים את הדפים האלה למוצלחים ולהוסיף נגיעות אישיות משלך לפוסטים שלך בנושאים דומים.

 

  1. אופטימיזציה לקידום אתרים באתר

SEO בדף מתייחס לאופן בו אתה בונה את הדף שלך ו- HTML שלו כדי להגביר את סיכויי הדירוג שלו.

 

לעיתים קרובות אני אומר שהחלק החשוב ביותר בבלוגים הוא מתן ערך לקורא, אך עליכם להעביר ערך זה גם למנועי החיפוש. גוגל אינה אנושית ולכן אינה מפרשת תוכן באותה צורה כמו הקוראים שלך. במובן מסוים, יש לו שפה משלו, והבלוג שלך צריך לתקשר איתו כראוי אם הוא יעלה בדירוג 10 תוצאות החיפוש המובילות.

 

האלגוריתמים של גוגל עברו דרך ארוכה בעשור האחרון בערך, והיום, הם טובים להפליא בהבנת המשמעות שמאחורי מילים (סמנטיקה). ובכל זאת, אם אתה רוצה לדרג עבור מילת מפתח מסוימת, אתה צריך להשתמש בה ולהראות לגוגל שהמילה הזו מרכזית למה שאתה כותב.

 

אתה יכול לעשות זאת על ידי הכללת מילות מפתח ב:

 

כותרות

תיאורי מטא

קבצי תמונה

תוכן הדף

טקסט alt

כתובת אתר

אבל לפני שאנחנו נסחפים עם מילות מפתח, זכור שהמשתמש שלך קודם. רק דחיפת מילות מפתח בתוך

טקסט בכל הזדמנות לא ייראה או ירגיש טבעי, והוא ירתיע את הקוראים האנושיים.

 

גוגל מבינה את החשיבות של חווית משתמש, ולכן חלק גדול מהקידום האתרי שלך בעמוד דואג לסמן את התיבות האלה. אנשים רוצים חווית משתמש נקייה ומהירה, לכן חשוב לדאוג גם לדברים הבאים:

 

אל תעשה דברים של מילות מפתח

לייעל תמונות

פרק את הדף שלך לקטעים קלים לקריאה

הימנע מתוכן דל

קידום אתרים בדף הוא האגוזים והברגים של מה שאתה עושה עם הבלוג שלך, לכן חשוב לוודא שאתה מייעל את מה שאתה עושה בכל פעם.

קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה

 

  1. אופטימיזציה לקידום אתרים טכני

מה הדבר מספר אחד שמשגע אותך באתר?

 

האם זה נטען לאט? כפתורים נעים בכל המסך כשאתה עומד ללחוץ עליהם?

 

אלו שגיאות נפוצות בחוויית משתמש והן גורמות לאנשים להקפיץ מהדף שלך מבלי לעסוק בתוכן.

 

גוגל לא רוצה לשלוח אנשים לאתרים שמעצבנים את משתמשיה, ולכן היא שומרת מקרוב על מדדים, כגון מהירות הטעינה. פירוש הדבר שעליך לעשות כל שביכולתך בצד ה- SEO הטכני של הדברים כדי להבטיח שהדפים שלך מבצעים עבור הקורא.

 

יש שם הרבה כלים שיעזרו לך בכך ולהראות לך כיצד גוגל עצמה רואה את האתר שלך. תוכניות כמו Ubersuggest ו- Google Lighthouse יכולות לתת לך תובנות חשובות לגבי ביצועי האתר שלך ולהנחות אותך כיצד לבצע תיקונים.

 

עבור רבים זה יכול להיראות מרתיע וטכני מדי, אך זהו חלק חשוב בדירוג הבלוג שלך.

 

  1. קבל קישורים נכנסים

אם השכן הסמוך שלך אומר לך לקנות מניות בב.מ.וו השבוע, הדבר הראשון שכנראה תעשה הוא לשאול מדוע ואז לחקור אם אנשים אחרים אומרים את אותו הדבר.

 

אנו רוצים לראות עדויות לכך שמה שאומרים לנו מהימן, וכשמדובר בבלוג שלך, גוגל רוצה לראות את אותו הדבר. היא רוצה לראות מי מגבה את מה שאתה אומר, והדרך שהיא עושה זאת היא על ידי ניתוח פרופיל הקישורים שלך (הקישורים המפנים מאתרים חיצוניים לדפים שלך).

 

עכשיו, דמיין לעצמך שכנה אחרת נכנסת לדיון. הוא צייר ומעצב. לדבריו, “אני מסכים, אתה בהחלט צריך להשקיע בב.מ.וו.” אדם אחר מגבה את העצות והוא נראה בחור מספיק חכם, כך שדעתו עשויה לשאת משקל כלשהו.

 

בזמן שאתה מנהל את השיחה, וורן באפט עובר ואומר, “אתה בהחלט צריך לקנות מניות של BMW.” המלצה זו הולכת לשאת משקל רב מכיוון שבכן, הוא וורן באפט.

 

קישורים נכנסים עובדים באותו אופן; ככל שיש לך יותר אנשים שמגבים את מה שאתה אומר (מקשר אליך), וככל שהאנשים האלה סמכותיים יותר, כך גוגל הולכת לסמוך על המידע שלך.

 

האלגוריתם של גוגל מיומן יותר ויותר בהבנת המשמעות שמאחורי התוכן, אך קישורים נכנסים נותרים אחד מגורמי הדירוג החשובים ביותר.

 

כך תוכל להיראות כדי לשפר את פרופיל הקישור האחורי שלך.

 

  1. צור תוכן מועיל

מהו תוכן בעל ערך?

 

בלוגים יכולים להציע ערך לקורא מסיבות שונות: הם מתייחסים לנקודות כאב, עונים על שאלה, מבדרים או שילוב כלשהו של השלושה.

 

כאן חשוב להבין את קהל היעד שלך ומה הוא מחפש. אם אתה יודע איזה מידע אנשים רוצים ואיך הם מחפשים אותו, אתה יכול ליצור תוכן מעמיק שישמח אותם.

 

סביר להניח שגוגל תשים לב למעורבות בצורה כלשהי, וגם אם לא היה אתה עדיין זקוק למעורבות כדי להפוך קליקים למשהו בעל ערך עבור האתר שלך. אם אתה מציע תוכן דק שלא מתייחס לשאלות של אנשים ועוזר להם לפתור את הבעיות שלהם, אז לא תקבל את רמת המעורבות שאתה צריך.

 

אם אתה מתאמץ ביצירת תוכן, וברצונך ליצור בלוג שמדורג בגוגל, אז תלך רחוק יותר וודא שהוא ראוי לדירוג.

 

להלן תשעת המרכיבים שלי לתוכן מעולה:

 

תוכן מקורי: שימו תמיד את הדברים שלכם בעצמכם ואל תחפפו רעיונות ישנים.

הכותרות הן המפתח: הפוך את הכותרות לתמציתיות אך קליטות ומשוך אנשים פנימה.

הפוך את זה לביצוע: תן לאנשים את המידע הדרוש להם בכדי לנקוט בפעולה.

ספק תשובות: מתן תשובות טובות לשאילתות חיפוש היא הסיבה שמנועי חיפוש שולחים אליך אנשים.

היה מדויק עם הדיווחים והמקורות שלך: השתמש במקורות מכובדים ובדוק את המידע שלך.

היו מעוררי מחשבה: עודדו אנשים לחקור את הנושא עוד יותר.

אל תסתמך רק על טקסט: השתמש בתמונות ווידאו כדי לפנות לאנשים רבים יותר.

גזור את הבלבולי שכל: אנשים רוצים שתגיע לעניין.

המשך לעדכן את האתר והבלוגים שלך: שמור על מידע רלוונטי ומעודכן.

יצירת תוכן איכותי באופן עקבי אינה קלה, אך לוח שנה עריכה הוא דרך נהדרת לתכנן את לוח הזמנים שלך.

 

  1. השתמש במודל AIDA

AIDA הוא מודל שיווקי נפוץ, והוא יכול לעזור כשאתה כותב בלוגים. זה מחולק לארבעה שלבים: מודעות, עניין, רצון ופעולה, ויכול להיות דרך טובה לבנות את המאמרים שלך.

 

כיצד לדרג בלוג באמצעות

מודל השיווק של AIDA

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לתפוס את תשומת ליבם של אנשים, אז איך אתה הולך לעשות את זה? אם מישהו רואה את הרישום שלך ב- SERPs או קישור ברשתות החברתיות, מה מושך אותו אליו?

 

זה יכול להיות הכותרות המדהימות שלך או כמה תמונות מגניבות (במקרה של מדיה חברתית או באתר שלך עצמו).

 

לאחר שתפסתם את תשומת ליבו של מישהו, עליכם ליצור מספיק עניין כדי שיקראו ויתעסקו בתוכן שלכם. ההופעות הראשונות הן המפתח, ואם הפסקאות המוקדמות שלך אינן נכונות, תאבד אנשים.

 

הקורא שלך מעוניין עכשיו, אבל איך אתה הופך את העניין לרצון?

 

עכשיו אתה יכול לדבר על היתרונות של הנושא שלך, ואולי להחליק כיצד העסק שלך יכול לעזור בפתרון הבעיה. לדוגמה, מאמר זה מתייחס לענות על שאלותיך כיצד לדרג בלוג בעשרת תוצאות החיפוש המובילות של גוגל, אך זו גם הזדמנות בשבילי להדגיש כיצד אוכל לעזור לך לעשות זאת ולבנות את רצונך לנקוט בפעולה.

 

החלק האחרון הוא פעולה, וזה מבחן עד כמה הצלחת עם השלבים האחרים. האם אתה יכול לגרום לאנשים לחקור את האתר שלך עוד יותר, להפוך למובילים או לבצע רכישה?

 

כיצד לדרג שאלות נפוצות בבלוג

כיצד אוכל לבצע קידום אתרים לבלוג שלי?

ישנם מספר רב של משאבים בחינם עבור מי שרוצה ללמוד קידום אתרים בסיסי בעצמם, כך שיוכל לשלב שיטות עבודה מומלצות בבלוג שלהם. אם אתה עובד בבלוג של חברה, ייתכן שתרצה לשכור סוכנות שיווק דיגיטלי שיעזור לך להתחיל.

 

כמה זמן אמור להיות הבלוג שלי?

מומחים מצאו שכדי לדירוג טוב בגוגל, התוכן שלך בבלוג צריכות להיות בערך 2,000 מילים.

 

מתי הזמן הטוב ביותר לפרסם מאמר חדש בבלוג?

מחקרים מצאו שהזמן הטוב ביותר לפרסום מאמר בבלוג לפוטנציאל מקסימלי לתנועה הוא מאוחר בבוקר של יום שני.

 

כמה פוסטים בבלוג עלי לכתוב לפני העלייה לאוויר?

זה כנראה רעיון טוב שיהיו בערך 5 פוסטים מוכנים כשתעבור לאוויר עם הבלוג שלך. בדרך זו אנשים יכולים לקבל תמונה מלאה יותר על סוג התוכן שתפרסם.

 

כיצד לדרג את מסקנת הבלוג

אין כדור כסף שיגיע לדירוג הבלוג שלך בעשרת תוצאות החיפוש המובילות של גוגל. במקום זאת, מדובר בעשיית דברים נכונה באופן עקבי ולהציע לקורא ערך.

 

שאל את עצמך מה גוגל רוצה להשיג על ידי דירוג הבלוג שלך בעשירייה הראשונה, ויש לך מושג די טוב מה אתה צריך לעשות.

 

יצירת תוכן מדהים המותאם לקהל היעד שלך והצגתם באמצעות חוויית משתמש מהירה ונקייה תתן לך זריקה נהדרת להכניס תנועה. זה דורש מחויבות ועבודה קשה, אבל זה אפשרי.



?צריכים שהעסק שלכם יקודם טוב יותר

.צרו קשר עוד היום ותנו ללקוחות שלכם לבוא אליכם

להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם, או הכי טוב

קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

פנייתך נשלחה בהצלחה

תודה, ניצור עמך קשר בהקדם