עד כמה תוכן דל ולא איכותי משפיע על ה- SEO שלך

תוכן באיכות נמוכה וקידום אתרים בגוגל

אנחנו תמיד מדברים על החשיבות של קידום אתרים ושיש אתר מותאם במיוחד. אבל, אל תתאמץ לדרג את האתר שלך  גבוה בגוגל אם אין לך תוכן איכותי ובעל ערך. אנחנו מדברים על דפי אינטרנט שאין בהם תוכן מועט או דל, במילים אחרות, תוכן ‘דק’.

גוגל מעדיפה תוכן באיכות טובה וייחודי ובעל מידע משני המגבה את הנושא. במילים אחרות, התוכן שלך צריך לענות על שאלת המשתמש, ועליך לשכנע מנועי חיפוש שאתה עושה בדיוק את זה. אם לא, אתה יכול למצוא את עצמך בשום מקום ליד העמוד הראשון של גוגל בלי קשר כמה האתר שלך נחמד!

גוגל מתייחסת לדפי פתיחה, דפי שותפים איכותיים ודפים עם מעט או ללא תוכן כדפי תוכן דקים. בפוסט זה נדון בשאלה כיצד תוכן מועט או ללא תוכן באיכות נמוכה בדפי האינטרנט שלך יכול להשפיע על SEO שלך וכיצד תוכל לתקן אותו.

מהו תוכן דק, וכיצד הוא משפיע על קידום אתרים?

גוגל מתארת תוכן דליל כתוכן בעל “ערך מוסף מועט או ללא ערך”. ייתכן שמדובר בדפי אינטרנט ללא תוכן, או שאינם מספיקים בכדי לספק ערך לקורא. תוכן יכול להיחשב דק או לא איכותי, אם הם נמנים על אחת מארבע הקטגוריות הבאות:

  1. תוכן באיכות נמוכה או ללא תוכן

אורך התוכן שלך אינו בהכרח אינדיקטור ל’רזון ‘, גוגל לוקח בחשבון גם את משך הזמן שהמשתמש מבלה בדף לפני שהוא חוזר לדף התוצאות של מנועי החיפוש ולוחץ על אתר אחר. זה מדגיש את הצורך בתוכן איכותי ששומר על המבקרים באתר שלך.

דפי אינטרנט ללא תוכן יראו מספר גבוה של ביקורים בדפים, אך ‘זמן בעמוד’ נמוך בגלל היעדר מידע זמין. תאר לעצמך משתמש נוחת באתר שלך, ולוחץ על הדף אודותינו מכיוון שהוא רוצה ללמוד עוד על החברה שלך. אם לדף אודותינו אין תוכן, או לא מספיק לספק הקשר ומידע שהקורא מחפש, הוא יעזוב את הדף. זה יהיה אינדיקטור לגוגל כי האתר מכיל תוכן באיכות נמוכה.

תוכן באיכות נמוכה מגיע בצורות רבות. יכול להיות שהתוכן עצמו כתוב בצורה גרועה, מכיל מילות מילוי מיותרות, אינו קשור לדף עצמו, הדף עמוס במודעות, הוא מקדם שנאה ו / או נזק. אתה יכול ללמוד עוד כל מידע מידע נוסף על הנחיות דירוג האיכות של גוגל כאן.

  1. חוסר הקשר

תוכן דק יכול להיגרם גם מתוכן עם חוסר הקשר, היעדר מילות מפתח וחוסר תשובות. התוכן צריך להיות אינפורמטיבי עבור המשתמש שמבקר בדף ועליו להיות הגיוני לגבי הדף שהוא נמצא בו.

אם ביקרת בדף אינטרנט בנושא טיפוח חיות מחמד ומחצית מהתוכן דן במעונות יום לכלבים,  זה יהיה תוכן דק לנושא הראשי של הדף. בטח, הדף יכול לדבר על מעונות יום כלבלבים, אך הדגש העיקרי צריך להיות על טיפוח חיות מחמד. יחד עם זאת, צריכה להיות צפיפות טובה של מילות המפתח עבור מילות המפתח העיקריות סמנטיות שלך בדף. לבסוף, אם הדף לא נותן למשתמש תשובה לשאילתת החיפוש שלו, הוא לא ידורג טוב.

  1. שכפול תוכן

תוכן כפול הוא בדיוק כמו שהוא נשמע; זה תוכן שמופיע מספר פעמים באינטרנט או באתר שלך. אם אתה משתמש באותו תוכן במספר עמודים, הוא ייחשב כתוכן כפול, וגוגל עלולה להעניש את האתר שלך. אמנם, ייתכן שדפים מסוימים אינם משוכפלים בכוונה אלא נתפסים ככפולים בגלל כמה טעויות טכניות, כגון אי הפניית כתובות אתרים כראוי או הגדרת קישורים קנוניים.

גוגל לא תעניש אותך אם התוכן הכפול נוצר בטעות. ובכל זאת, אם הם מגלים שהוא נוצר בכוונה כספאם או כדי לתפעל תוצאות חיפוש, האתר שלך עלול להיענש. עם זאת, למרות שגוגל עשויה לא להעניש אותך על כך שיש לך תוכן כפול, זה עדיין יכול לגרום לבעיות SEO. אם אתה רוצה מידע נוסף על תוכן כפול, ל- Ahrefs יש מדריך מעמיק.

מומחה קידום אתרים מומחה לקידום אתרים מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים פרילנסר קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה

  1. תוכן מגורד

זהו תוכן שהועתק או נשרט מאתר אחר. זה בעצם תוכן שעבר סידור מחדש  על ידי העתקה והדבקה עם מעט שכתוב או סידור מחדש.

תוכן פלגיאט מכוער מאוד, ויכול להיחשב כהפרת זכויות יוצרים. יש גם המשמעות של ירידת הדירוג של האתר שלך אם מועתקת כמות משמעותית של תוכן, מכיוון שגוגל יכולה להחשיב את האתר כערך נמוך. זו הסיבה שעליך ליצור תוכן מקורי לאתר שלך.

אם אתה חושש שהתוכן שלך עשוי להיות פלגיאט או מגורד, תוכל להשתמש בכלים כמו דקדוק כדי לבדוק את הייחודיות של התוכן.

כיצד ניתן לתקן תוכן דק?

כדי למצוא תוכן דק; אתה יכול לבצע ביקורת תוכן באתר שלך. בצע צלילה עמוקה לכל דף אינטרנט ובדוק את הדברים הבאים תוך כדי:

האם תוכן זה יקר לקהל שלי? האם התוכן עדיין רלוונטי (למשל חדשות מיושנות או עדכוני חברה).

האם אורך התוכן בעמוד זה מספיק? האם הוא מספק מידע משמעותי באורכו הנוכחי?

האם עמוד זה מותאם? האם היא מכוונת למילות המפתח הנכונות?

האם דף זה מקבל תעבורה וקישורים נכנסים?

לאחר שהבנתם את זה, הגיע הזמן להתחיל לעבוד ולשפר (או להסיר) את הדפים האלה.

כיצד לשפר את תוכן האתר שלך

כשאתה נתקל בתוכן באיכות נמוכה – או דל, מפתה להתעלם ממנו ולהתמקד ביצירת תוכן חדש במקום. אבל, עדיף, והרבה יותר יעיל, לאמץ אסטרטגיית ‘ניקוי קפיצים’. בעיקרו של דבר, הדבר כרוך בשיפור התוכן הקיים באתר שלך, בדפי אינטרנט שכבר מופיעים בגוגל, ולא ביצירת דפי אינטרנט חדשים שיש לסרוק. הוסף תוכן באיכות גבוהה לדפי האינטרנט שלך, והבטיח שהם מספקים ערך למשתמשים שלך ויתייחס להצעה הייחודית של העסק שלך.

להלן 7 דברים שתוכלו לעשות כדי ‘לנקות’ את התוכן שלכם:

בדוק את תוכן האתר שלך: השתמש בכלים כמו Copyscape ו- Siteliner כדי למצוא כל תוכן כפול, תוכן דק, קישורים שבורים ועוד.

תיקון והוספה של קישורים: תקן קישורים שבורים וכלל קישורים בין רלוונטיים במידת האפשר. אינך רוצה לאבד מבקרים מכיוון שקישור נשבר, בנוסף קישור יכול לעודד מבקרים לבדוק דפים נוספים באתר שלך. קישור למקורות אחרים יכול גם לשפר את תקפות התוכן שלך.

השתמש בכתובות אתרים קנוניות: כתובת URL קנונית היא פיתרון טכני שיכול לעזור במניעת תכנים כפולים באתר שלך. זה יגיד למנועי החיפוש איזה דף הוא המקור העיקרי של התוכן הזה ולא יעניש אותך על השימוש בתוכן זה בעמוד אחר.

מחקר מילות מפתח: כולל בתוכן שלך מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לתעשייה שלך ולנושא הדף שלך. השתמש בכלים כמו Google Planner, Ubersuggest ו- Ahrefs לצורך מחקר מילות מפתח.

הסר דפים  לא רלוונטים: אם אתה מסיר דף בעל ערך SEO, אך אינך רוצה לשמור עליו, וודא שאתה מוסיף הפניית 301 לדף דומה כדי שהמבקרים שלך לא ינחתו בדף שגיאה 404. . אם אתה מסיר דף ללא ערך SEO או קישורים נכנסים, לא תצטרך ליצור הפניה מחדש.

כוונת חיפוש: עיין בתוכן והרחיב אותו כדי להבטיח שתענה תמיד על השאלות שהובילו את המבקרים באותו דף. ודא שאתה מגדיל את ספירת המילים בדפים החשובים ביותר שלך, כמו דפי שירות ודפי נחיתה – הדגש את מי, למה, איך, מה, איפה ומה הלאה.

הוסף נתונים סטטיסטיים או נתונים: כלול נתונים סטטיסטיים או נתונים המסייעים לתמוך בדברי התוכן שלך ולהעלות את ערכו. זכור לקשר את המקורות שלך.

סיכום

תוכן דל יכול להזיק לאתר שלך. אם יש לך תוכן שמתפקד בצורה גרועה, האתר שלך יכול לסבול בדירוג מנועי החיפוש. התמקדו ביצירת תוכן המיטיב עם מבקרי האתר שלכם. שקול את החשיבות של תוכן יקר בהמרת מבקרים ללידים – התוכן שלך אמור לספר למשתמש מדוע עליהם לעשות איתך עסקים ולא עם המתחרה שלך.

מעוניין להתקדם לדף הראשון? לחץ כאן

נעים מאוד אני איתמר אביסריס –  חי ונושם את תחום השיווק דיגיטלי בעשור האחרון ושמאוד אוהב את מה שאני עושה,תמיד אהבתי ללמוד ולחקור וזה מה שעושה אותי מאושר. בעיניי קידום אתרים ללקוחות זו שליחות של ממש ובעבודה אין דבר שיותר משמח אותי מלשמוע התרגשות של לקוח מהצד השני של הקו אחרי שהוא מבין את המשמעות המדהימה של להיות בדף הראשון…אז אם השאיפה שלך זה לקדם את עצמך בין בקידום ממומן או בין בקידום אורגני בגוגל ולקבל חשיפה דיגיטלית מקסימלית – הגעת למקום הנכון.קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

Leave a Reply