קידום אורגני בגוגל טיפים להצלחה

תוכן צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך כשאתה חושב על קידום אתרים אורגני. תוכן איכותי הוא הדרך שבה אתה עוסק, תומך ומחזק את קהל היעד שלך. יצירת תוכן אותנטי ובעל ערך היא קריטית גם לנראות במנועי החיפוש. ואכן, זו הסיבה שהטבלה המחזורית של גורמי SEO מתחילה ב”אלמנטים “של התוכן, כשהאלמנט הראשון הוא על איכות התוכן.

 

בין אם מדובר במאמרי בלוגים, דפי מוצרים, דף אודות, המלצות, סרטונים או כל דבר אחר שאתה יוצר עבור הקהל שלך, השגת התוכן שלך נכונה פירושה שיש לך בסיס לתמוך בכל מאמצי ה- SEO האחרים שלך.

 

איכות

“חשוב שתחשוב מה המשתמשים רוצים ותחשוב שאם היית בנעלי מנוע החיפוש, האם היית מרגיש נוח לשלוח משתמשים לאתר שלך?” אומר פרדריק רום, מנהל בכיר במנוע חיפוש בינג. “האם תרגיש גאה לערוב לאתר זה ולהעמיד אותו במקום הראשון בשאילתה נתונה?”

 

“אם התשובה היא ‘כן’, אז שם עשויות להופיע הרבה יותר עבודה טכנית וקידום אתרים מסורתי יותר. אבל אם התשובה היא ‘לא’, זה כנראה סימן שעליך להוסיף ערך רב יותר למשתמשים לפני שתתחיל לחשוב על דברים טכניים. “

 

לספק למשתמשים תוכן מהותי, שימושי וייחודי הוא זה שמאלץ אותם להישאר על הדפים שלך, לבנות היכרות ואמון. מה שמהווה איכות גבוהה יהיה תלוי באופי התוכן ומשתנה בהתאם לסוג התוכן והתעשייה.

 

ההנחיות של Google להערכת איכות החיפוש (סעיף 5.1) מפלגות את המאפיינים של תוכן באיכות גבוהה לפי סוג:

 

תוכן הסברה צריך להיות מדויק, מקיף, מקורי ומוצג באופן מקצועי.

התוכן האמנותי צריך להיות מקורי, ייחודי ולהעביר מידה גבוהה של מיומנות.

תוכן חדשותי צריך להיות מעמיק, מצוטט היטב, מדויק ולהכיל דיווחים מקוריים.

מותגים היוצרים תוכן הכסף שלך או החיים שלך (YMYL) צריכים לשים לב במיוחד לסטנדרטים אלה מכיוון ש אלגוריתמים של גוגל עשויים לתת משקל רב יותר לאותות סמכותיות, מומחיות ואמינות (E-A-T).

 

תוכן הוא אבן הפינה במאמצי SEO שלך וזה לא המקום להתקמצן ממנו. יצירה והשקעה באסטרטגיית תוכן ברורה היא קריטית להצלחת ה- SEO שלך, שכן כמעט כל הגורמים האחרים תלויים באיכות התוכן.

 

 מחקר

מחקר מילות המפתח (מונחי החיפוש שקהל היעד שלך משתמש בו) הוא אולי גורם ה- SEO החשוב ביותר לאחר יצירת תוכן טוב. זה יעזור לך לפתח תוכן ש”מענה “למה שאנשים מחפשים. מחקר מילות מפתח יכול להביא גם יתרונות מעבר לדירוג בשאילתות אלה.

 

“הבנת השפה בה הלקוחות משתמשים חשובה להפליא”, אומר אריק אנז’ה, מנהל כללי בחברת הייעוץ Perficient Digital, “זה גורם לך להיות הרבה יותר קשורים כשאתה מדבר בצורה שהם מדברים, וזה לא הולך להשתנות. לכן, מחקר מילות מפתח מבחינתי הוא מאוד מאוד חשוב ויש בו השלכות חדשות שבהן הדרך בה אתה עשוי ליישם מחקר מילות מפתח עשויה להתפתח, אך הצורך בכך לא. “

 

מחקר מילות מפתח יכול לספק לך תובנות על אופי נקודות הכאב והצרכים של הקהל שלך – בין אם זה ניווט, מידע או עסקאות – תחומי העניין שלהם, כמות העניין שם (מסומן על ידי נפח חיפוש), רמת התחרות בשאלות אלה. ואפילו את הפורמט שבו הם מעדיפים את המידע הזה.

 

לאחר שתבדוק אילו מילות מפתח קיימות, השתמש בהן כדי ליידע את יצירת התוכן שלך והכלל אותן בתוכן עצמו כך שלקהל שלך יש סיכוי גבוה יותר למצוא אותך בתוצאות החיפוש.

 

טיפ מקצועי

“שקול לסווג מילות מפתח לפי כוונתן: מידע, עסקאות, ניווט או מקומי. מקושרים למילות המפתח הפוטנציאליות שלך לבין מה שמדורג כיום בתוצאות החיפוש כדי לראות את סוגי התוצאות ש- Google בוחרת להציג עבור כל שאילתה. גוגל עשויה להקצות למילת המפתח כוונה שונה מזו שאתה מצפה לה; לדוגמא, הקלדת “סנדוויץ ‘” מייצרת בעיקר תוצאות מקומיות – לכן ייתכן שתידרש אסטרטגיה מקומית כדי להתחרות על מילת המפתח הזו. ההבנה איזה סוג תוכן גוגל מציגה עבור מילות המפתח השונות שאתה חוקר מסייעת להבהיר איזה סוג תוכן תצטרך לבנות ואילו מהדפים שלך יהיו זכאים לדרג עבור מונחים אלה. ” –דונה ריי, מנהלת SEO, Path Interactive”

מומחה קידום אתרים מומחה לקידום אתרים מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים פרילנסר קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה

מילות מפתח

לאחר שחקרת את מילות המפתח שהקהל שלך משתמש בהן כדי למצוא אותך, כלול את מילות המפתח האלה בתוך גוף התוכן שלך, כותרות המשנה והכותרות שלך – אך לא על חשבון קריאות או פשרות אחרות שמעדיפות מנועי חיפוש על פני קוראים.

 

במילים פשוטות, שקול את המילים שאתה רוצה שיימצא הדף שלך והשתמש בהן באופן טבעי.

 

“הטריק הוא לא לדבר במונחים של מה שהמחפש יקליד בתיבת החיפוש, אלא לדבר במונחים של מה שהמחפש רוצה לקרוא”, הסביר עורך החדשות של מנוע החיפוש לנד ברי שוורץ, ונגע בהבדל בין השפה המשמשת בשאילתות חיפוש ותוכן המשתמשים מצפים השאילתות שלהם יעלו מעלה.

 

“אני חושב שלא צריך לחשוב בהכרח מה השאילתה. כך, למשל, כתבתי סיפור על Google Search Console והוספתי התראות סביב הסרת הוראת noindex לקובץ robots.txt, “אמר שוורץ. “בימים ההם, כנראה שהייתי מכניס את שורת הנושא של אותה הודעת Search Console ישירות לכותרת מכיוון שאנשים הולכים להעתיק ולהדביק את שורת הטקסט הזו ומנסים לחפש אותה כדי למצוא מידע נוסף . עכשיו, גוגל היא הרבה יותר קלה וחכמה בנושא הזה ואתה לא באמת צריך לדאוג לבצע התאמות מילות מפתח מדויקות בשאילתה – הרבה יותר חכם של גוגל להרחיב את זה מעבר. “

 

זכור תמיד שאתה קודם כותב למשתמשים ושמנועי החיפוש משתפרים בהרבה בהבנת השפה הטבעית. זרוק כל מושג בנוסחאות “צפיפות מילות מפתח” כדי לשפר את הדירוג שלך.

 

 רעננות

מנועי חיפוש אוהבים מידע “עדכני”.

 

אין פירוש הדבר שתוכל לבצע עדכונים קלים בעמודים שלך, לעדכן את תאריך הפרסום או לרוץ ברציפות דפים באיכות נמוכה כדי לקבל דחיפה של רעננות.

 

אם יש לך ספרייה של תוכן מזדקן, תוכל לעדכן אותה או לפרוש מדפים מיושנים שפג תוקפם. פעולה זו תהפוך את האתר שלך ליותר שימושי לצופים וגם תציין בפני מנועי החיפוש שהתוכן שלך מתוחזק היטב.

 

גוגל יישמה זמן רב גם את מה שהיא מכנה QDF (Query Deserved Freshness) כגורם דירוג תוכן עבור סוגים מסוימים של שאילתות. אם שאילתת חיפוש הופכת לפתע לפופולרית – “הוריקן” כשיש הוריקן פעיל, למשל – גוגל תחיל את ה- QDF על אותם חיפושים והתוצאות ישתנו כדי לשקף את הסיפורים, החדשות והמידע אודות הנושא. זה נכון גם לגבי קטעי טקסט מוצגים.

מחקרים מראים כי יותר ממחצית החיפושים בגוגל מסתיימים ללא לחיצה על תוכן אחר, וזאת בחלקם מכיוון שמנועי החיפוש מבקשים לספק את המשתמשים על ידי פתרון החיפושים שלהם ישירות בדף התוצאות. חלק מהתשובות הללו מורשות (כמו במקרה של מילות מוסיקה) וחלקן נמשכות ישירות מדפי אינטרנט עם קישור לייחוס.



לפעמים נכלל קטע מובלט, כמו המקרה כאן.

אופטימיזציה של התוכן שלך עבור קטעי טקסט ותשובות ישירות עשויה להניב נראות רבה יותר מאשר תוצאת חיפוש אורגנית רגילה, וכך עשויה גם להגדיל את הסיכוי שהוא יוחזר כתוצאה לחיפוש קולי.

 

“חלק מהלקוחות שלי אמרו שכאשר הם מקבלים [תוצאות עשירות], הם כן מקבלים קליקים”, אומרת ג’סיקה באומן, הבעלים של ייעוץ SEO בארגונים SEO. “אני חושב שיש חשיבה אסטרטגית שיש להחיל על מילות המפתח שאתה מנסה לדרג עבור Rich Snippets כדי לקבוע, ‘האם נראה לי שאקבל קליק או שעלי להתמקד במשהו אחר ? ‘”

 

“לפעמים, אתה רוצה את אותו קטע עשיר – התיבה בראש – כי לא משנה מה הייתה כוונתם, הם יצטרכו להעמיק”, אומר באומן. “אבל לפעמים, הכוונה של המשתמש היא לקבל תשובה מהירה ולעזוב את גוגל. אם זו הכוונה, ייתכן שלא תהיה שאילתה כה נהדרת. “

 

ההחלטה להשקיע בתוכן שניתן להפוך לתשובות בדף תוצאות החיפוש צריכה להיקבע על פי משמעות הנראות המוגברת למותג שלך. אם אתה מעוניין להגביר את המודעות למותג, השקעה זו עשויה להיות מוצדקת; אם אתה מעוניין לעודד תנועה רבה יותר, יהיה עליך להעריך אם משתמשים צפויים ללחוץ עליהם לאחר צפייה בתשובה.

 

טיפ מקצועי

 

“ייתכן שתוכל לנצל דחיפה של רעננות כדי להגביר את הנראות שלך בדף התוצאות על ידי יצירת תוכן הקשור למגמות פופולריות, אירועים קרובים או חגים וחדשות. שים לב, עם זאת, כי דחיפה הקשורה ל- QDF עשויה להישכך עם הזמן והדף שלך עשוי להתעמק עמוק יותר בתוצאות החיפוש.”

 

טיפ מקצועי



“כשמסתכלים על חדשות, גוגל מתריעה – דברים כאלה יכולים לעזור לך לתת רעיונות לנושא שרעננים לתעשייה שלך. כאשר החדשות חדשות, סביר להניח שלא כל הנושאים / תחומים סוקרו כדרך כלל הסיפור מתפתח. זה נותן לך אפשרות לכתוב על זווית ספציפית שלא כוסתה. זו לא בהכרח חייבת להיות דעה מאוד שנויה במחלוקת, אלא לתת לאנשים עוד דברים לחשוב עליהם. זה יכול להיות שימושי לקבלת מעורבות ואולי כמה קישורים נכנסים נחמדים. ” –איתמר בלואר, SEO ומשווק וידאו”

 

תשובות

יש ערך עצום במענה מפורש לשאלות המשתמשים בדפים שלך. ראשית, אתה יוצר תוכן שתוכנן במיוחד כדי לענות על צרכי הקהל שלך. שנית, מנועי חיפוש מנסים יותר ויותר להציג תשובות ישירות בתוצאות החיפוש. אם אתה עונה על שאלות מספיק טובות, ייתכן שהדף שלך יוצג כקטע קטע מובלט או יוחזר כתוצאת חיפוש קולי ב- Google Assistant.

“בכל פעם שאני כותב פוסט המתייחס לשאלה ספציפית, אני מנסה להפוך את התשובה לנגישה ככל האפשר לקורא על ידי הוספת H2 בתוך הפוסט. הנגישות חשובה, אך הקפדה על הקורא היא המקום בו היא נחשבת באמת. לאחרונה כתבתי מאמר שכותרתו הפיתרון של גוגל לתוצאות חיפוש הנשלטות על ידי סכמת שאלות נפוצות. חקרתי את האילוצים סביב הטיפול ב- SERP המופיע בתוצאות החיפוש, כאשר המפתח העיקרי הוא שגוגל תציג רק 3 תוצאות עשירות לכל היותר, ויופיעו בעמוד הראשון בלבד. התשובה נמסרה במהירות, אך הוספתי בכמה שורות ישירות לאחר מכן כדי לעודד את הקורא להמשיך הלאה.

 

קשה לומר אם זה עבד טוב מכיוון שאין לי גישה ל- Analytics עבור SEL, אבל היה נעים לראות את גוגל מציגה חלק מהטקסט הזה בתוך קטע מוצג. אם רק זה היה טקסט ברירת המחדל שייכלל בכל התוצאות … ”- ברודי קלארק, ברודי קלארק ייעוץ



מומחה קידום אתרים מומחה לקידום אתרים מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים פרילנסר קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה

 עומק

“התוכן באתר שלך צריך להיות עמוק מספיק בכדי לענות על שאלת המשתמש בצורה ‘מהותית, שלמה או מקיפה’, כפי שאומר בפוסט הייעוץ המרכזי של עדכון גוגל”, מייעץ בארי שוורץ, עורך החדשות של מנוע החיפוש.

“האם אתה מספק ‘ניתוח תובנה או מידע מעניין שאינו ברור מאליו?’ האם הוא מכיל מידע מקורי? האם מידע זה נחקר ועובדתי? אתה רוצה לוודא שהתוכן שלך מספק ערך משמעותי בהשוואה לדפים אחרים בתוצאות החיפוש, כי זה בדיוק סוג התוכן שגוגל רוצה לדרג בראש התוצאות שלו. “

החלק המסובך הוא להבין עד כמה התוכן שלך אמור להיות יסודי. כפי שצוין לעיל, תרצה לספק ערך רב יותר מהמתחרים שלך, אך זה לא בהכרח אומר שאתה צריך להשליך עליו יותר מילים כדי להשיג ספירת מילים שרירותית. לשאילתות מסוימות, כמו “מהו היונק היבשתי המהיר ביותר”, יש תשובה פשוטה יחסית, שכן היכן ששאלות אחרות, כמו “מדוע צ’יטה היא המהירה ביותר”, עשויות להצדיק הסבר מעמיק יותר. קח בחשבון את השאילתה, את העדפות הקהל שלך ואת הצעות המתחרה שלך כאשר אתה מחליט כמה עמוק לצלול.

מולטימדיה

טקסט הוא הבסיס שעליו בנוי האינטרנט, אך אין זה אומר שהוא באופן כללי המדיום הטוב ביותר עבור התוכן שלך. פורמטים אחרים יכולים גם לספק חשיפה נוספת בתוצאות החיפוש. שקול להשתמש בתמונות, וידאו, שמע או פורמטים אחרים הפונים לקהל שלך ומבדילים את המותג שלך מהמתחרים.

לאחר שתתמקם בפורמט המתאים ביותר למשתמשים שלך, בצע אופטימיזציה של המולטימדיה שלך, כמו גם את הדפים שאתה משלב בתוכה כדי להפוך אותה לנגלית יותר. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות רשת מסירת תוכן (CDN) לשרת את המולטימדיה שלך ולהוריד חלק מהעומס מהשרתים שלך. זה יכול להקטין את זמני הטעינה, וזה נהדר למהירות האתר ולחוויית המשתמש שלך.

עם הפורמטים שתבחרו, עדיין תרצו להשתמש בטקסט תיאורי כדי להשלים את התוכן שלכם ולספק הקשר למנועי חיפוש ולמשתמשים כאחד. אם זה וידאו או פודקאסט, אתה יכול להוסיף תמליל. אם זו תמונה, השתמש בטקסט אלט ובכיתוב. אתה יכול גם לסמן את המולטימדיה שלך עם נתונים מובנים כדי להגדיל את הסיכויים שהיא תוחזר כתוצאה עשירה.

אל תעבור לדרך, אם כי. יותר מדי דבר טוב – כמו קובצי GIF, למשל – יכול להיות פולשני, מה שבסופו של דבר פועל נגד היעדים שלך.

לסיכום מגוון פרמטרים חשובים להצלחת קידום האתר שלך,לכן חשוב להבין וליישם את הטיפים  לתועלתך…

קידום אורגני בגוגל זו הדרך שלך להצלחה לאורך זמן!


Leave a Reply