קידום אתרים בגוגל: החסרונות של קידום אתרים באופן עצמאי

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, מידיי יום מאות מיליוני אנשים מכל רחבי העולם נכנסים אליו בכדי לבצע חיפושים שונים. לא מעט אנשים גם מחפשים במנועי החיפוש אנשי מקצוע או שירותים שונים שאותם הם צריכים – כך הם יוכלו להגיע בקלות לאנשי המקצוע הנכונים בזמן הקצר ביותר. אם בעבר היו משתמשים בספר הטלפונים בכדי להגיע לאנשי מקצוע, כיום משתמשים בגוגל בכדי למצוא את איש המקצוע הרלוונטי.

מכיוון שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר, ברוב המקרים כאשר מדברים על קידום אתרים בכללי – הכוונה היא לקידום אתרים בגוגל. קידום בגוגל יכול להפוך אתר אנונימי לחלוטין לאתר מאוד פופולארי, וישנם לא מעט סיפורי הצלחה מעוררי השראה של אתרים שקיבלו חשיפה רק בזכות קידום אורגני בגוגל. כך שאם האתר שלכם מתקשה להשיג את החשיפה הנדרשת, שווה להקדיש את הזמן בכדי לבצע קידום אתרים בדיוק כמו שצריך.

לא מעט שלא מכירים לעומק את התחום של קידום אתר בגוגל, בכל זאת מעדיפים לקחת את המשוכות לידיים שלהם. אך מדובר על תחום שעלול להיות מאוד תובעני, וזוהי אולי אחת מהסיבות שבגינן אותם אתרים פשוט לא מצליחים להגיע למקום הרצוי. במאמר הבא תוכלו להכיר את כל החסרונות, כך שתוכלו להבין כי מוטב לפנות למקדם אתרים מקצועי שיסייע לכם להצעיד את האתר קדימה.

אין מקום לטעויות בקידום אורגני בגוגל

אפילו אם אתם מאוד חרוצים, וכן תהיו מוכנים ללמוד את התחום על בוריו – מדובר על תחום שמכיל בתוכו כל כך הרבה אלמנטים קטנים. כך שמספיק שתעשו טעות אחת קטנה, והדירוג של האתר עשוי להיפגע בצורה משמעותית. זה החיסרון המשמעותי כאשר מדובר קידום אתרים אורגני בגוגל באופן עצמאי.

ישנם כאלה שהצליחו להגיע למיקומים גבוהים מאוד בגוגל אך ורק בזכות עצמם, אך חוסר תשומת לב וטעות אחת קטנה זרקה את האתר לעמודים האחרונים. לעומת זאת כאשר מדובר על מקדם אתרים מקצועי, הוא ידע בדיוק מאילו טעויות צריך להיזהר – וכיצד הוא יוכל לקדם את האתר אל המקום שבו הוא אמור להיות.

קידום בגוגל באופן עצמאי ייקח יותר זמן

אם החלטתם כי הגיע הזמן לבצע קידום אתרים בגוגל, ככל הנראה אתם רוצים להתחיל להרגיש את ההצלחה. אומנם באופן עקרוני קידום אתרים עשוי לקחת זמן מה, ולא מדובר על תהליך שניתן לקצור ממנו את הפירות בטווח הזמן המיידי. אך כאשר מקדמי אתרים מנוסים מבצעים את התהליך, התוצאות מגיעות הרבה יותר מהר.

מנגד אם תחליטו לקחת את המושכות לידיים שלכם, לא מן הנמנע כי ייקח הרבה מאוד זמן עד שתוכלו לראות את הפירות הראשונים. לא תמיד יהיה לכם את הסבלנות הנדרשת בכדי להתחיל לראות את התוצאות הללו, והעסק שלכם עשוי להיות בין חיים למוות. כך שעליכם לקחת את זה בחשבון כאשר אתם מקדמים את האתר בעצמכם.

קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה

קידום אתרים בגוגל מצריך מעקב מתמיד

בכדי שתוכלו לראות כי האתר אכן ממש את השאיפות שלכם, חובה להיות עם יד על הדופק בכל רגע נתון. זוהי הסיבה שבגללה מקדם אתרים זוהי משרה לכל דבר ועניין, משרה שדורשת לפעמים גם עבודה מסביב לשעון. האם באמת יש לכם את היכולת לזנוח את ההתחייבויות האחרות ולהקדיש את כל כולכם לקידום האורגני של האתר?

ברוב המקרים התשובה לשאלה הזאת היא שלא, ולכן אין שום טעם שתנסו לבצע קידום אתר בגוגל באופן עצמאי. כי במקרה כזה אולי ההצלחה עשויה להיראות טוב, אך ההמשך יהיה הרבה פחות טוב והמתחרים עשויים לעקוף אתכם מבלי שתשימו לב – כי בכל זאת יש לכם כל כך הרבה דברים אחרים להתעסק בהם.

קידום אתר בגוגל לבד עשוי לעלות יותר

אומנם הסיבה העיקרית שבגינה החלטתם לקדם את האתר שלכם באופן עצמאי היא בכדי לחסוך בעלויות. אך אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי זוהי תהיה המציאות, ולא מן הנמנע כי כאשר תסתכלו על ההוצאות הכלליות אתם תבינו כי קידום אתרים בגוגל ללא איש מקצוע עשוי לעלות לכם אפילו יותר.

כל טעות קטנה שתעשו בקידום האתר תגרור מכם הוצאות כספיות לא קטנות, הוצאות כספיות שהיה ניתן למנוע אותן אילולא היה מקדם אתרים מנוסה. במקרים כאלה מה שאתם חושבים שעולה בזול, עשוי בדיעבד גם לעלות ביוקר. לא תרצו להביא את עצמם למצב שבו תגלו כי לא רק שלא השגתם את המטרה, גם נאלצתם לשלם על כך יותר.

המתחרים עשויים לגבור עליכם בקידום

קידום אתרים אורגני בגוגל יהיה אפקטיבי רק כאשר תוכלו לגבור על כל המתחרים שלכם. הרי ביחד אתכם ככל הנראה שיש עוד לא מעט חברות אחרות שמספקות שירותים או מוצרים דומים אליכם. כך שהתחרות שלכם היא בעצם מולם, וברגע שתצליחו להיות מדורגים מעליהם במנועי החיפוש – ההצלחה שלכם כמעט מובטחת.

אך אם הקידום של האתרים המתחרים מתבצע על ידי מקדם אתרים מנוסה, וקידום האתרים שלכם מתבצע באופן עצמאי – הם ככל הנראה יגברו עליכם. כך שאם אפילו תצליחו להביא את האתר שלכם למיקומים יחסית גבוהים, אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי זה אכן יספיק. אם המתחרים שלכם נמצאים מעליכם בדירוג בגוגל, הם ככל הנראה יגברו עליכם וישיגו יותר לקוחות.

Leave a Reply