7 אסטרטגיות בכדי לבלוט מול המתחרים שלך בגוגל

התבלטות בגוגל אינה קשורה רק למודעה טובה, אלא גם למנף שיטות עבודה מומלצות של SEO ואת הכלים ש- Google מציעה, כך שתוכל להניע תנועה אורגנית ארוכת טווח תוך קבלת קליקים לאתר שלך, לדפי השירות ולפרסומי הבלוג שלך. כשעושים את זה נכון, אתה יכול לנצח את המתחרים שלך ולהוביל לקוחות פוטנציאליים המוכנים לקנות.

 

אם ברצונך להישאר תחרותי בענף שלך, עליך להעריך את אסטרטגיית ה- SEO וה- PPC שלך וליצור תוכנית שתבטיח שתבלוט מול המתחרים אחת ולתמיד. התחל על ידי הערכת שבעת היסודות הבסיסיים של תוכנית השיווק הנוכחית שלך, שכל אחד מהם יניע את האתר למאמצי הנראות שלך.

 

איך אתה יכול להתבלט מול המתחרים שלך בגוגל?

דפי התוצאות של מנועי החיפוש של גוגל מלאים בהזדמנויות לבלוט, בצורות שונות. יש מודעות, תוצאות אורגניות, תוצאות מקומיות, תמונות, תוצאות קניות ועוד. להלן כמה דרכים להשיג לבלוט מעל המתחרים שלך בפלטפורמת החיפוש.

 

  1. הפוך מודעות קטלניות בחיפוש Google

ישנן המון דרכים להפיק מודעות גוגל מדהימות הבולטות מהמתחרים שלך. עשה מחקר מילות המפתח שלך, בדוק וריאציות של מודעות (אולי אתה מתמקד במילות מפתח בכותרת אחת, ויצירתיות או סיפורים באחרת), השתמש בתוספים למודעות, השתמש במשוב של לקוחות לצורך העתקת מודעות, הפוך את המודעות שלך לממוקדת מקומית והרשימה הולכת וגדלה. 



  1. נסה להפעיל מודעות לתצוגה של Google

כדי להתבלט בגוגל עם פרסום ברשת המדיה, אסטרטגיה אחת היא למקד למילות מפתח שמניבות את הביצועים הטובים ביותר במודעות שמיועדות לרשת החיפוש, אם אתה מפעיל אותן. ייתכן שתרצה גם להסתכל על קטעי תוכן אורגניים המניבים את הביצועים הטובים ביותר כדי להרגיש מה מהדהד ביותר עם הקהל שלך. כמו כן, ודא שהמודעות שלך מוצגות באתרים הנכונים. תוכל לחוש אילו אתרים יהיו הטובים ביותר על ידי בדיקת תעבורת ההפניות שלך ב- Google Analytics.



קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה

אולי האלמנט החשוב ביותר שיש לשים לב אליו הוא העיצוב היצירתי שלך. אם אתה מעלה עיצוב משלך, הקפד ליצור גדלים שונים של המודעה כך שתתאים למיקומים ומכשירים שונים. אם אתה משתמש במודעות רספונסיביות לרשת המדיה, הקפד להתמקד בכותרות. אמנם תתבקש לספק כותרת קצרה (25 תווים), כותרת ארוכה (90 תווים), תיאור (90 תווים) ושם העסק שלך (25 תווים), אך גוגל לעולם לא תריץ את שתי הכותרות בו זמנית ו לפעמים לא תכלול את התיאור, אז וודא שהכותרות הקצרות והארוכות שלך מספיקות לבד. 

  1. בצע אופטימיזציה לדפי הנחיתה שלך

בדוק את דפי הנחיתה העיקריים שלך כדי לוודא שהתוכן מותאם. המטרה היא להגדיל את התנועה האורגנית לדפים המניבים את הכנסות שלך, כך שתשיג יותר עיניים לדפים החשובים באמת. ככל שאתה מקבל עיניים רלוונטיות יותר בדפים שלך, כך התנועה שלך טובה יותר. ככל שהתנועה שלך טובה יותר, כך תקבל מעורבות רבה יותר בדפים שלך. ככל שיהיה יותר מעורבות, כך תדרג ותבלוט בגוגל יותר.

 

כדי לייעל את דפי הנחיתה שלך, השאלה הראשונה שאתה צריך לשאול היא: האם יש לנו מילת מפתח ראשונית לדף זה? חשוב מכך, האם הוא מפוזר לאורך כל הדף בכל המקומות הנכונים? לדוגמה:

 

בתג H1 שלך

לפחות בתג אלט אחד

לפחות בתג H2 אחד

בכתובת האתר

להתבלט בדף הנחיתה של גוגל

אל תשכח להוסיף קישורים חיצוניים איכותיים, קישורים פנימיים רלוונטיים, תמונות ומדיה עשירה. באמצעות שינויים פשוטים אלה, תוכל להתחיל לדירוג דפי הנחיתה שלך, ומאפשר לך להעביר יותר תנועה לדפים החשובים ביותר.

 

  1. צור (ותחזק) את פרופיל העסקים שלך ב- Google

פרופיל העסקים שלך ב- Google גדוש במידע שיעזור לך להתבלט, אך מה שהכי משפיע הוא ביקורות. השג את הביקורות שלך מייד בחיפוש באמצעות חשבון Google לעסק שלי. באמצעות חשבון (שהוא בחינם) תוכלו לנהל ולהגיב לביקורות, מה שמעודד עוד יותר מהן. התגובות שלך יכולות גם לחשוף הרבה על המותג והערכים העסקיים שלך – ועם 96% מהלקוחות שקוראים את התגובות של העסק לביקורות, אתה בהחלט צריך לנצל את ההזדמנות הזו כדי להתבלט. אם אתה עדיין לא משוכנע, שקול נתונים סטטיסטיים אלה מסקר סקירת הצרכנים המקומיים של BrightLocal משנת 2020:

 

93% מהצרכנים השתמשו באינטרנט כדי למצוא עסק מקומי בשנה האחרונה.

87% מהצרכנים קוראים ביקורות מקוונות לעסקים מקומיים בשנת 2020.

אם עדיין לא תבעת בעלות על הכתובת שלך והגדרת את חשבון Google לעסק שלי, הגדיר זאת כעת בעדיפות. תוכלו לשתף תמונות מעודכנות של העסק שלכם ולהגיב לביקורות ולשאלות של לקוחות. עיין בטיפים שלנו כיצד לבצע אופטימיזציה לפרופיל שלך, כך שתוכל להבדיל את העסק שלך מהמתחרים שלך בחיפוש מקומי.

 

להתבלט מול המתחרים בפרופיל Google GMB

  1. השתמש במידע על קטעי גוגל

קטעי טקסט עשירים מתייחסים לסוגי התוצאות השונים שגוגל כוללת בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). בעוד שקטע קוד סטנדרטי יכלול תיאור מטא רגיל, קטע טקסט עשיר יענה על שאלת המשתמש או יציג דירוג כוכבים ויעודד אותו ללחוץ על הקישור. ככזה, Rich Snippets מספקים חוויית חיפוש טובה יותר ומגדילים את מספר הקליקים לאתר שלך. כדי ליצור Rich Snippets לאתר שלך, עליך להכיל מידע מסוים בצורה של נתונים מובנים באתר שלך. נתונים מובנים היא דרך לסווג מידע בדפים שלך כך שגוגל תדע למשוך את המידע הזה לחיפושים מסוימים.

להתבלט מול המתחרים ב- google snippet לעומת rich snippet

ל- Google יש גם את ה- Snippet המוצג, הידוע גם בשם “Position Zero”. הקטע המוצג הוא תיבה המופיעה באופן אורגני כדי להדגיש את התשובה הטובה ביותר למשתמשים. כמה מצביעים ליצירת תוכן ידידותי לקטעי תכונות כוללים:

 

מיקוד לשאילתות ספציפיות (למשל “דרכים בחינם להגיע לדף הראשון של גוגל”)

תן תשובות מפורשות בתוכן שלך – השתמש ברשימות עם תבליטים או מספרים.

עיין בסעיפים “חיפושים קשורים” ו”אנשים גם שואלים “וכוונו למילות המפתח באותה מאמר. הסיוע הזה עוזר לחזק את האותות שלך ל- Google שיש לך את המידע הטוב ביותר לשאילתה זו.

בולט בקטע Google המוצג

 

 

זהה מה אתה רוצה להוציא ממאמצי ה- SEO שלך ובנה את התוכן שלך סביב היעדים האלה.

 

  1. התמקדו בבניית קישורים איכותית

מתוך 209 גורמי הדירוג של גוגל, פרופיל הקישור האחורי שלך מהווה 47 מגורמים אלה. המשמעות היא שאתה לא יכול להתעלם מבניית קישורים בעת פיתוח תוכנית שיווקית חזקה המאפשרת לך להתבלט מול המתחרים בגוגל. להלן כמה טקטיקות מוכחות לבניית קישורים כדי לשפר את SEO שלך:

 

פרסם תוכן איכותי: ככל שהתוכן שלך טוב יותר, כך גדל הסיכוי שאנשים יקשרו אליו.

פוסט אורח: שתף את התובנות שלך בבלוגים ואתרים רלוונטיים.

עשה את המחקר התחרותי שלך: העריך את הקישורים של המתחרים שלך כדי לראות כיצד אתה יכול לדרג גבוה מהם.

צור מחקרים: אלה מלאים בנתונים הניתנים לקישור.

מיזגו את כל אלה לתוכנית השיווקית שלכם כדי לבנות פרופיל קישור אחורי חזק המאפשר לכם להתחרות בגוגל.

 

  1. צור תוכן בלוג המותאם לקידום אתרים

כדי להגביר את הדירוג שלך, אתה צריך להתמקד ביותר מאשר רק בדפי נחיתה. תוכן הבלוג מאפשר לך למקד ליותר מילות מפתח, מה שמוביל יותר לקוחות פוטנציאליים לאתר שלך, תוך מתן ערך מראש.

 

באיזו תדירות כדאי לפרסם כדי לראות את התוצאות הטובות ביותר? מייקל ברנר, מנכ”ל ומייסד Marketing Insider Group אומר פעמיים עד ארבע פעמים. למה? “זו התשובה על פי הנתונים שראינו ממספר מחקרים, כמו גם חלק ניכר מהלקוחות שלנו עובדים ביותר מתריסר אתרי לקוחות ב B2B, B2C, ועם חברות גדולות וקטנות”, מסביר ברנר.

 

אל תשכח לבצע אופטימיזציה של תוכן זה על ידי הצבת מילות מפתח בכל המקומות הנכונים, תוך שימוש בשיטות עבודה מומלצות של קישור פנימי וחיצוני והעלאת קישורים נכנסים לתוכן זה באמצעות פרסום אורחים. בדוק את המדריך החינמי הזה למחקר מילות מפתח ותוסף ה- Yoast WordPress כדי להבטיח שכל הפוסטים בבלוג מותאמים SEO.

 

להתבלט מול המתחרים בפוסט בבלוג של SEO

התבלט מול המתחרים שלך ב- Google

התמודד עם המתחרים שלך במקום שהכי חשוב: בגוגל. השתמש באסטרטגיות ובטקטיקות אלה כדי לדרג את דפי הנחיתה החשובים שלך, לבנות פרופיל קישור אחורי חזק יותר, להציב את הביקורות שלך בחזית ובמרכז ועוד. ככל שאתה מדורג טוב יותר בגוגל, קל יותר להתבלט ולזכות בעסקים מהמתחרים שלך אחת ולתמיד.

 

צור מודעות קטלניות בחיפוש Google

נסה מודעות Google לתצוגה

בצע אופטימיזציה לדפי הנחיתה שלך

צור (ותחזק) את פרופיל העסק שלך ב- Google

השתמש במידע על קטעי גוגל

התמקדו בבניית קישורים איכותית

צור תוכן בלוג המותאם לקידום אתרים

 

לסיכום:

גוגל הוא ללא ספק מנוע החיפוש החשוב ביותר,קידום אורגני בגוגל הוא אחד הפקטורים החשובים ביותר להצלחת עסק באינטרנט.

קידום אורגני הוא השקעה שעם קצת סבלנות מניבה תוצאות…

עסוק? עמוס בעבודה? תן למומחה לעשות בשבילך את עבודת הנמלים ולחשוף את אתרך אל לקוחות חדש…

נעים מאוד אני איתמר אביסריס –  חי ונושם את תחום השיווק דיגיטלי בעשור האחרון ומאוד אוהב את מה שאני עושה,תמיד אהבתי ללמוד ולחקור וזה מה שעושה אותי מאושר. בעיניי קידום אתרים ללקוחות זו שליחות של ממש ובעבודה אין דבר שיותר משמח אותי מלשמוע התרגשות של לקוח מהצד השני של הקו אחרי שהוא מבין את המשמעות המדהימה של להיות בדף הראשון…אז אם השאיפה שלך זה לקדם את עצמך בין בקידום ממומן או בין בקידום אורגני בגוגל ולקבל חשיפה דיגיטלית מקסימלית – הגעת למקום הנכון.קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

לפרטים נוספים לחץ לשליחת ווטסאפ

קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

פנייתך נשלחה בהצלחה

תודה, ניצור עמך קשר בהקדם