גוגל אדוורדס - קידום ממומן

קידום אתרים

      גוגל אדוורדס

מה זה קידום ממומן בגוגל – גוגל אדוורדס?

קידום ממומן בגוגל זוהי אחת הדרכים היעילות והמהירות להגיע ללקוחות חדשים.

היתרון הגדול הינו בפרסום עצמו דרך מנוע החיפוש באופן שבו בעל עסק בעצם משלם לגוגל

עבור הצגת מודעות \ פרסומות שדרך ההקלקה עליהן מובילות את הגולש לדף הנחיתה של האתר. 

לצורה השיווקית הזו של קידום ממומן בגוגל ישנם שני פרמטרים עיקריים:

הראשון הוא המחיר שבעל העסק מוכן לשלם לגוגל על המודעות שהגולשים יקליקו במטרה להגיע

לאתר שלו והפרמטר השני: גוגל מחשבת על ידי אלגוריתם הפרסום הממומן של גוגל את אחוזי

הסיכויים שהגולשים באמת יקליקו על ההודעה ויכנסו לאותו אתר מפרסם

ואיך בדיוק גוגל מחשבת סיכויים אלו ומה היא לוקחת בחשבון? באמצעות כמה הערכות : איכות

דף הנחיתה, הביצועים , הערכת הקופי של המודעה, ההודעות רלוונטיות לקהל הגולשים ועוד..

המדד הזה של גוגל נקרא Adrank

והפרסום עצמו בגוגל מתבצע במודל PPC – מערכת הפרסום של גוגל.

 

למי מתאים קידום אתרים ממומן בגוגל – גוגל אדוורדס?

 

בעלי חנויות ואתרי סחר חדשים 

 

קידום אתרים ממומן בגוגל הוא אופציה די טובה לבעלי חנויות ואתרי סחר חדשים באינטרנט

המעוניינים להזרים אל האתרים שלהם קהל גולשים באופן מיידי. הצגת מודעות הפרסום בגוגל

מאפשרת לבעלי עסקים לקבל חשיפה רבה ללקוחות פוטנציאלים.

 

עסקים קיימים 

 

קידום אתרים ממומן הוא לא נחלת עסקים חדשים בלבד, הוא יכול לשמש גם כפלטפורמה של עסקים

קיימים המעוניינים להגדיל את החשיפה והתנועה של הלקוחות או למשל עסקים המעוניינים לבצע הליך

של ניסוי וטעיה ולקבל פידבק על מוצרים קיימים.

הזדמנויות ומיזמים קצרי טווח

 

בעולם העסקי קידום אתרים ממומן מתאים מאוד להזדמנויות ומיזמים לטווח קצר כגון: הזדמנויות נדל”ן

חד פעמיות או כנסים בתאריכים מסוימים בלבד וכד’ למיזמים עסקיים אלו טווח הזדמנויות הפרסום הינו

קצר מאוד ולכן אין טעם ולא יהיה נכון להשקיע בקידום האורגני, מיזמים אלו צריכים לעלות לחשיפה גבוהה

בזמן קצר ומסוים ולעיתים באופן חד פעמי ולכן קידום אתרים ממומן הינה אופציה אידיאלית,  הקידום

מאפשר למיזם לפרסם את המוצר בצורה מדויקת וספציפית ללא ההשקעה הרבה הכרוכה בבניית האתר

ובלי הצורך של ההמתנה לקידום. 

 

עסקים קטנים 

 

קידום אתרים ממומן יכול מאוד להתאים לעסקים קטנים המעוניינים להופיע לצד עסקים גדולים מאותו התחום

ולנגוס בהם מעט, לתת לגולשים את האופציה של second opinion – חוות דעת שניה מדוע כדי להם לנסות

שחקנים חדשים במגרש ,  כמובן ככל שהפרסום יהיה רלוונטי ועדכני ויעניין את הגולש בזמן קצר יחסית הוא

ימשוך אליו קהל גולשים גדול יותר .

 

לבדוק את השטח

 

בעזרת פרסום ממומן ניתן לעשות פיילוט כדי “להרגיש את הדופק” מבחינת ביקוש. בעלי עסקים יכולים לפרסם

את המוצרים ולראות האם יש רלוונטיות ומענה מהגולשים זו אינדיקציה טובה כדי להבין האם כדי להם בכלל

להתחיל להשקיע בקידום אורגני.

 
 
גוגל אדוורדס | OrganicTop קידום ממומן

ההבדלים בין קידום ממומן בפייסבוק לבין קידום ממומן גוגל אדוורדס

קידום ממומן בפייסבוק

המערכת פייסבוק אדס זוהי מערכת פרסום ההודעות של פייסבוק שיכולות להופיע

 בפייסבוק,אינסטגרם ומסנג’ר

מערכת הפרסום של פייסבוק נחשבת למערכת ברמה הגבוהה ביותר 

אחד היתרונות הבולטים של המערכת היא היכולת לטרגט ולפלח נתונים ברמה מדויקת מאוד :

 טווח גילאים,סטטוס,אזור מגורים,שפה

בעלי עסקים, עצמאיים, סטודנטים, מורים, אנשי רפואה, הייטק ועוד

תחומי עניין: אופנה, מסעדות, לימודים, טכנולוגיה, ספורט, קניות, בילויים ועוד..

פייסבוק יודעת אילו אנשים מתעניינים באותם תחומים, מי החברים של מי ואיזה גולשים השתמשו

 באותם אפליקציות והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

פילוח ברמה כל כך מדויקת מאפשר לבעלי עסקים לכוון את הפרסום באופן מדויק ביותר על מנת להגיע

 לקהל היעד הרלוונטי ביותר.

לעומת זאת החיסרון  הבולט בפרסום בפייסבוק הינה העובדה שפייסבוק מחייבת את הלקוח להיצמד

 לקונספט = תבנית שנקבעה מראש על ידי פייסבוק ולא תמיד ניתן מרחב להצגת הייחודיות של בית העסק.

עוד חיסרון קידום בפייסבוק : הגולשים נכנסים ל Facebook בזמנם החופשי ורוב הפעמים אינם מחפשים

 מוצר ספציפי או בעל מקצוע הם גולשים בפייסבוק 

על מנת להתעדכן ולהיות מעודכנים חברתית.

קידום ממומן בגוגל – גוגל אדוורדס

בעולם השיווק גם בית עסק שעונה לכל הקריטריונים עלול שלא להצליח ו “ליפול” לדפים נמוכים. במידה ולא יהיה

 ניתן למצוא בית עסק בקלות ובצורה יעילה דרך חיפוש ראשוני בגוגל הרי שהעסק יהיה בבחינת לא קיים, לשם כך

 אנו נעזרים בכלים שיווקיים חשובים כגון מילות מפתח. 

מערכת ה ADWORDS של גוגל אף היא עובדת על פי עיקרון זה כך שהקלדה פשוטה של מילת חיפוש תוביל את

 הגולש לאתר המבוקש בצורה מהירה. 

אם כן לשיטה זו יתרונות בולטים ביותר כיוון שהיא ממוקדת וספציפית וניתן להגיע לקהל היעד הרלוונטי ביותר. 

היתרון הגדול ביותר של קידום בגוגל הוא שברוב המקרים הגולשים יודעים ומכירים בצורך שלהם בזמן 

שהם מחפשים

 לרכוש מוצר או לקבל מענה כלשהו בתחום מסוים. הפרסום בגוגל גורם לגולשים להגיע באופן מיידי לדפי

 נחיתה של אתרים

 מפרסמים ככל שהמודעה תהיה יותר רלוונטית ומעניינת כך יש סיכוי גדול יותר שהגולש ייחשף אליה. 

עוד דבר שכדאי לציין ככל שלמודעה תהיה מספר גדול של הקלקות וכניסות המודעה תקבל ציון גבוה יותר על ידי גוגל . 

היתרון הוא שגוגל יציג את ההודעה במיקומים טובים ביותר ותתן להם חשיפה גבוהה וכך למעשה תחסוך 

בעלויות פרסום נוספות.

החיסרון המשמעותי בקמפיין ממומן בגוגל הוא השיטה עצמה של תשלום לפי לחיצה כיוון שזה מביא את הלקוח

 לחשיפה של הקלקות מזויפות על ידי מתחרים מאחר והלקוח משלם על פר לחיצה הוא עלול להיחשף ללחיצות 

זדוניות תוך כדי כוונה לשרוף את תקציב הפרסום. { הדבר נקרא click frounding }

חשוב לציין שגוגל עושה מאמצים רבים כדי להילחם בתופעה זו של לחיצות לא חוקיות על הפרסומות שלה . 

גוגל מאפשרת למפרסם לעקוב אחרי לחיצות בלתי חוקיות הנעשות על ידי המתחרים .

צריכים שהעסק שלכם יקודם טוב יותר ?

צרו קשר עוד היום ותנו ללקוחות שלכם לבוא אליכם

או תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם...

עוניינים בקידום אתרים אורגני מנצח?

מעוניינים בשיווק דיגיטלי שמביא תוצאות?

מעוניינים בקמפיין גוגל אדוורדס שמביא לקוחות?

מעוניינים בבנית אתר תדמית או מכירה שמדבר בשפת גוגל?

 

קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

פנייתך נשלחה בהצלחה

תודה, ניצור עמך קשר בהקדם